Plussa vai ei?

Kai nyt apteekissa jotai testejä valmiina on, yleensä useampaa merkkiä mut ei nyt tietty kaikki mahollista merkkejä oo joka apteekissa

Kyllä apteekeissa on useempaa sorttia raskaus ja ovulaatiotestejä :) Meidän pikku apteekissakin on, ainakin 5 eri raskaustestimerkkiä ja pari eri ovistestimerkkiä. Ja joissakin pikku kaupoissa on testejä mutta useimmissa ei taida olla. Meillä päin on kaikissa muissa paitsi pienimmissä saleissa ja k kaupoissa.

Mua ärsyttää kun tallettelut on jääny tässä kierrossa kun on ollu oksnnustautia korvatulehdusta ja leikkaus pojalla nii on niin huonosti nukuttu että ei oo jaksanu :( yhen kerran muistaakseni joskus kp 8 tienoilla talletettiin ja nyt on menossa jo kp17... En tosin oo huomannu ovis oireita ainakaan vielä enkä jaksa tässä kuussa enää tikuttaakkan kun en ole tähän mennessäkään tikuttanu. Taitaa mennä tää kierto harakoille :(

Ei oo täällä apteekissa. Olen käynyt useasti kysymässä ja sanoivat ettei pidä niitä ollenkaan koska harvemmin kukaan ostaan ja sitte jos haluaa ni ne tilaa ja saa kahden päivän päästä.

Viimesellä tein ja tällästä näyttää.

Liitteet

• 1461778695111.jpg
    1461778695111.jpg
    78.9 KB · Katsottu: 320
Ompas teillä Kirppu hassu apteekki, mä en ole törmännyt yhteenkään apteekkiin missä ei olis ollut sekä raskaus -että ovulaatiotestejä.

Tämä on niin rupukylä ja apteekki ettei täällä mitää oo.. eikä mitää sellasta pidetä mitä usein ei kaupaksi mene ja helkkarin kallista. Joulukuussa pyysin tilaamaan ovistestejä. Joo tilas ja 12kpltta 22e normaali testejä,ei digi. Et viimenen kerta ku apteekista ees otan.

Tämä hätähousu teki vipan testin ens viikolla tulee lisää ku tilasin lol hullu mie :) mikä kumma tää ny on ? :o

Liitteet

• 1461820444046.jpg
    1461820444046.jpg
    64.4 KB · Katsottu: 420
Musta taas näyttää että on viallinen testi. Ei kai tuon punaisen värin kuulu levitä? Kuivuttua varmaan näkee tuloksen mut ite en näe nyt tossa kahta viivaa.

Hansuli annoitko ton kuivua kunnolla vai jäikö se tommoseksi? Vialliselle testille näyttää kun ei sen kuulu levitä noin.

Öö onko toi r-testi jos sulla ovis muutama päivä sit tai nyt niin eihän siinä mitää voi vielä näkyä. Sit kun ovulaatiosta alkaa oleen se 2 viikkoo niin voi jotai näkyy.

Takaisin