Plussa vai ei?

Täällä on viikonloppu talleteltu ja ovis testien perusteella ehkä eilen, plussa tuli kp 10:

25174a8f342ab4e0ea6ea479f0805636

Nyt pitäis malttaa pari vk..Lupasin etten testaa nyt liian aikaisessa...katsotaan miten käy!:D

Kirppu mutta jos jotain positiivista etsii vielä niin se on todella hyvä, että kun näin kävi, että tulee itsestään pois ja selvästi hormonit laskee itsellään, ettei tarvitse kaavintoja tai pillereitä! Nyt sitten plussaat pysyvästi tästä seuraavasta kierrosta :) Mulla tuli ovis normaalisti km vuodon jälkeen :)

Näenkö näkyjä vai onko tos haalea viiva?? Ei ollu ovis testei joten testasin yhen r testin ku tuli sellanen olo :o joistaki kulmastaku kattoo ni aiva ku ois mutta epäilen plöh

Liitteet

• 1461603829569.jpg
    1461603829569.jpg
    24.5 KB · Katsottu: 425
Viivanpaikan saattaa erottaa. Veikkaan että teet ihan turhaa raskaus testin kun eihän tässä vaiheessa mitäön voi nähä jos sulla on vasta ovis tulossa.

Hansuli, viivanpaikaksi minä ton lukisin. Ja r-testi voi tosiaan antaa haamua oviksen aikaan sillä hcg nousee silloin hieman.

Pc antaa nykyään viivanpaikkoja ja jopa plussia joillekin kuten minulle ilman raskautta.
Itse silti aion niitä käyttää mutta vasta sitten kun näen selkeän toisen punaisen viivan alan epäilemään raskautta.

Ja kyl raskauden mahdollisuus edellisistä menkoista on aina väh. joku n. 25pv. Kun tosiaan sen oviksen täytyy ehtiä tulemaan ja luteaalivaiheen olla väh. 10pv.

Kertokaahan, onko normaalia että kemiallisen raskauden jälkeen kierto menee sekaisin? Viime kuussa siis oli kemiallinen ja nyt jo 4pvä menkat myöhässä. Testit negaa.

Liitteet

• 1461680887965.jpg
    1461680887965.jpg
    30.6 KB · Katsottu: 323
Niin turhauttavaa, haluaisin jo uuteen kiertoon kun tästä nyt ei selvästikään tärpännyt.

Takaisin