Plussa vai ei?

Kp 25 ja dpo 8 :D
0b3ec8904b13f0c2c594cbc0f14bb17c

Tommonen tänä aamuna viivaa vain :/ tais sit alkaa normi oksennus tauti .no taas etiäpäin ..:/

Liitteet

• 1461219515037.jpg
    1461219515037.jpg
    75.1 KB · Katsottu: 414
Mami, ootko testaillut uudestaan? ;)

Hansuli, negalta näyttää eli uusi kierto siellä on valitettavasti käynnissä :/ voi olla joko vatsatautia tai psykosomaattisia oireita kun kovasti toivoo raskautta. Monilla on huonoa oloa myös ovulaation aikaan.

Enpä minäkään jaksanut olla testailematta ja tyyli puhdas nega :( menkkoja odotellessa...

Liitteet

• 1461239085210.jpg
    1461239085210.jpg
    23.5 KB · Katsottu: 341
Larissa, joo oon, mut en oo viisastunu, se eka testi on vieläkin valkonen viivanpaikka mut 2 muussa on tumma viivanpaikka. Menkkaoloja on ja oon aika räjähdyherkkä mitä oon ennen menkkoja, tänään tullu ministi verta, mut en oikein tiä että tuleeko se jostain pinnalta vai ei, mullahan siis on aina menkat alkanu kunnolla, ei mitään tiputteluvuotoja oo ollu, ennen eikä loppupuolella. No katellaan, kait sitä taas aamulla testailen jos ei menkat oo alkanu. Kp on jo 27 mut dpo vasta 10

Hansulla nega :/

Täällä kääntelijä ilmoittautuu. Kuva dpo 8, muokkasin hieman. Näkyyks mitään? Molemmissa kuvissa sama testi otettu n. 5min tekemisen jälkeen.

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    330.2 KB · Katsottu: 311
  • image.jpeg
    image.jpeg
    364.2 KB · Katsottu: 296
Heh, ja joo on TODELLA aikaista, tiedän. :D nyt kuvan otosta kun on jo hetken aikaa niin livenä näkyy selvempi haamujen esiäiti.

Hei arvoisat testihullut.

Auttakaa naista mäessä. Tilanteeni on tämä; imetän yhä puolitoistavuotiasta esikoista. Imetys on pitänyt kuukautiskierron poissa. Nyt elimistö on kuitenkin useamman kk ajan osoittanut merkkejä kierrosta, siis kaikki muut asiaan kuuluvat nippailut ja nappailut ja jopa pms oireet havaittu, menkkoja ei vain näy. Uusi raskaus olisi tervetullut vaikkei sitä varsinaisesti yritetä (muutenhan lopettaisin imetyksen asap.)

Hankin elämäni ekoja ovis testejä selvittääkseni pyrkiikö kierto käyntiin. Vajaa pariviikkoa sitten testasin tyylipuhtaan negan. Tänään testattuun tuli hyvin hailakka viiva. Ymmärrän ettei se hailu tarkoita ovisplussaa, mutta milloin mun ois nyt järkevää testata uudestaan? Onko toi haalea viiva merkki mistään? Siis voiko niitä tulla vaikkei ovulaatiota tapahtuisi?

Liittäisin kuvan ko testistä mutta olen unohtanut miten niitä tänne saa liitettyä. :/

Täällä kääntelijä ilmoittautuu. Kuva dpo 8, muokkasin hieman. Näkyyks mitään? Molemmissa kuvissa sama testi otettu n. 5min tekemisen jälkeen.
Hei! En tiiä onko tai hämääkö kun tänään omaaki r-testiä pyöritelly kädessä mut ihan kun tos alemmas kuvas näkyis haamu viiva :o

Pienitimantti, tiedän tunteen kun kääntelee ja vääntelee niin sitä saattaa ruveta näkeen viivoja vähän kaikissa, ainakin mä. :D yritän malttaa ja odotella rauhallisesti josko viiva oikeesti ilmestyis. :) laita säkin kuvaa jos haluut!

Tinja79, mä en valitettavasti tiedä mitään imetyksen aikaisesta kierrosta, mutta mä ainakin saan aina ovistestiin jonkinlaisen testiviivan läpi kierron. Uskoisin että jos ovulaatio tapahtuu niin pitäis tapahtua menkatkin. Mutta en osaa varmaksi sanoa. Jos haluat niin kannattaa testailla joka päivä pidemmän ajanjakson ajan niin näet viivan mahdollisen kehityksen. :)

Kiitos Rouvaskainen. Näin se juuri menee, ovista seuraa aina menkat pl raskaus. Imetysaikana joillakin alkaa menkat jo täysimetyksaikana (ekan puolen vuoden aikana ), ja toisilla pysyy poissa läpi koko imetysajan, vaikka sitten imettäisi viisi vuotta. Molemmat on ihan normaalia.

Tosiaan nyt mulla ollut oireita että oisko kierto vähitellen heräilemässä. Noi ovistestit on mulle täys mysteeri, joten mietin lähinnä just sitä että jos vajaa pari viikkoa sitten tuli täys nega, ja eilen haalea viiva, ni kertooko se mitään? Kantsiiko testata uudestaan tänään? Viikon päästä? Kk päästä? :D

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille ja testihulluille. Itsekin täällä aikoinaan PALJON roikkunut kuumeilemassa ja kauan. Esikko antoi odottaa itseään pitkään. Ja voin kertoa että se raskaus varmennettiin sitten aika monella testillä...

Piti tehä viä yks testi oksentaminen ku jatkuu huh..soittaa tänään johki päin jos sais tietoa mist johtuu

Liitteet

• 1461305235659.jpg
    1461305235659.jpg
    55.4 KB · Katsottu: 393
Tinja mulla yritti kierto imetyksen aikana alkaa monta kuukautta, kaikki limat ja nippailut oli. Ovistestejä tein ja ihan negaa näytti koko ajan, välillä kävi vähä vahvee viiva. Ja niitä tein pari vk päivittäin että pystyi seuraamaan. Sitte vaan yks aamu heräsin että menkat oli alkanu :D imetän edelleen aika useasti (esikoinen 6kk) ja yöt imetän mutta uskoisin oviksen olleen keskiviikkona testin ja oireiden perusteella. Nyt oottelen enää uusia menkkoja tai plussaa :D

Takaisin