Plussa vai ei?

Kirppu, molemmissa näkyy viiva, mutten kyllä väristä ole varma. Toivottavasti vahvistuu! :)

Kirppu, mulla tuli viime kierrossa tollasia ja näytti kun ois ollu haaleesti väriäkin, mut muut testit ei näyttäny mitään ja menkat alko kuitenkin, tosin 10 pvä myöhässä. Mutta toivotaan että sulla enteilee plussaa! :) ja 6kk yritysaika varmaan alkaa jo tuntuun, mutta on vielä lyhyt yritysaika, jos ottaa huomioon kuinka vaikeeta prosentuaalisesti on raskautua ihanne tilanteessa, harvathan heti raskautuu, mutta alkaahan se tuskastuttaan kun joutuu pettyyn. Itellä esikko tärppäs vasta yk 10 ja tokaa on yritetty tovi, kesällä täyttyy 2 vuotta.

Mami91 niinno mä olen testaillu todella ahkeraan ja tähä asti ollu aina nega. Kyllä mä jotenkin vaan luotan tuohon nyt sillä viime yönä alko oireetkin ja tunti sitte tuli huono olo enkä kyenny syömää mitää ..

Kirppu, kyllähän se voi plussaa enteillä, jos on oireitakin. Ja ennen tollaset tiesi lähes aina plussaa, mut noita testejä on vissiin muutettu kun nykyään muutkin saa tollasia viivoja niillä muuten vaan. Ite kans sain toivoo noista testeistä kun niillä en aiemmin oo saanu mitään viivoja mut nyt meni vähän luotto, tai no oon ylipäätään aatellu että kyllä ne testit sit kunnolla näyttää positiivista kun on näyttääkseen, eli en luota mihkään hailuroihin enään :)

Onhan näissä testeissä varmaan eroja ja niitä virheellisten haamun antajia mutta mulla ei koskaan ole turhaan antanut haamua siksi uskon tähän.

Kirppu, joo niin on. Mutta puhun just tosta pc: stä, se antaa nykyään tollasia viivoja muuten vaankin, ennen en saanut siihen mitään viivoja. Mutta niinkun sanoin, niin hyvin voi plussaa kuitenkim enteillä :) halusin vaan kertoa että toikaan testi ei oo aikaisessa vaiheessa enään niin luotettava kuin oli aiemmin.

No saa nähä mitä näyttää illalla pidättyksen kans ja aamulla. Löytyy prech chekinkin testeja mut teen yhen aamulla ja ma toisen

Täällä yksi joka sai selkeän värillisen viivan pc liuskalla pari kiertoa sit. Oriolalta kysyin kuvan kera et miksi antaa sellaisen viivan. Totesivat olevan virheellinen testi. Sain kolme testiä hyvitykseksi. Kaksi puikkoa ja yksi liuska pkt.

Tota löytyy jolla teen aamulla

Liitteet

• 1460801291964.jpg
    1460801291964.jpg
    58.3 KB · Katsottu: 305
Tällä olen nyt tehny jolla saanu haamun. 2h pidätys äsken ja punainen haamu

Liitteet

• 1460801320939.jpg
    1460801320939.jpg
    52.8 KB · Katsottu: 408
Käytinpä hulluna viimesenki testin lisääki piti tilata vaikka vannoin etten tilaa enää tällä kuulla :p minkäs teet.. no sainpa ton vipanki pois vaivoista.. mitää menkka kipuja ei ole kumma kyllä yleensä ottaa iha munasarjois asti pahimmillaan ^^ ..

Liitteet

• 1460824139380.jpg
    1460824139380.jpg
    79.8 KB · Katsottu: 458
Mulla siis vuotaa juu.niin samaa mäki ihmettelen tiiä näenkö väärin ?? :o masuki kyl on kasvanu eikä mitää kipuja ole oloki pirteä :) testasin muute vain ku en muista vuodinko ekassakin ja vuodon jälkeen heti plussasin ^^ muistelin vain ekaa raskauttani :p
Tänään oli myös huimausta mitä ei yleensä menkois mulla ole sekin laittoi ihmetyttämään

Takaisin