Plussa vai ei?

Ööh dpo 17 onneks loppu viikosta ei kerkiä testiä tekeen huomenna sairaalaha neiti kans ja sit pitääs tehä puutarha hommia vloppuna :)

Mun silmiin ei näy hansulin testissä mitään :/ noi bluedye testit on muutenkin vaikeita tulkita sillä ne antaa feikki haamuja.

Minni, teetkö testiä tänään? :)

Meinaako kirppu muka jaksaa odottaa noin pitkään testaamisen kanssa..? ;)

Minnillä näkyy !! Vahvistumista <3

Hansulillakin oon näkeväni jotain! :)

Täällä alkaa piinaviikko, menkat pitäisi siis alkaa tasan viikon päästä. Ovulaatiota en saanut tikutettua ja tallettelutkin jäi melko harvaan ja kaiken lisäksi oon ollu nyt kipeenä :D joten ei oo toiveet hirveen korkeella tästä kierrosta. Mutta eihän sitä koskaan tiedä! Enpä ainakaan oo tippaakaan kerinnyt stressaamaan asiaa :D

Larissa: kyllä mä yritän jaksaa sillä pääsekoaa kohta noiden testien tiirailuun :)
Hansulilla nään jonkinlaisen haamun,toivotaan vahvistumista!♡
Minnille myös vahvistumista!

Toiv ny alkoi kiinnittymisvuoto pari veri tuhrua v vuodon mukana ja pyyhkiessä.katotaas parin p jälkee onko täällä siihen aihe puuta?

Hansuli kiinnittymisvuoto on yleensä siinä dpo 6-8 tienoilla jolloin mahdollinen kiinnittyminen tapahtuu. Eikö sinulla ole jo dpo 17 tai 18?

Jos dpo 18 tulee verta niin itse veikkaisin enemmänkin menkkoja kuin kiinnitymistä. Kuten minnikin tossa jo sanoi niin kiinnittyminen tapahtuu paljon aikaisemmin. Toki alkuraskaudessa voi olla veristä vuotoa myös, mutta valitettavasti menkat on usein se loogisin selitys.

Jaha jotaki niukkaa tuhrua tulee..se kai oli siinä sit..
Välil ei kyl tuu yhtää ku v vuotoo vain tää on kyl ärsyttävää jos menkat alkaa ny melke viiko myöhäs grrrr murr :(

Tuhru loppunut o.o mitähä ihmettä tää ny oli ?? :confused: No kait vaa pitää ootella yks testi enää kaapis uusis ostan ens kuulla..ja painoa ei ainakaa masu kestä päällä kovi kauvaa ku likkaaki kannan.

Muokattu viimeksi:
Mulla taisi valitettavasti olla kemiallinen raskaus kyseessä ja tänään ei testissä ollut enää viivaa ja alkoi ruskea tuhruvuoto. Tämä olikin ensimmäinen kierto km jälkeen, joten luotto raskauteen ei ollut kova.

Kertokaa näättekö tossa mitää? Ja jos näette niin onko viivanpaikka vai vaan joku muu Ei merkityksellinen viiva?

Dpo 11 kp 22/24.

Liitteet

• 1460781206777.jpg
    1460781206777.jpg
    76.6 KB · Katsottu: 470
Mielestäni on tässä viimeisessä väriä enemmä ku ekassa ja on saman merkkiset testit. Teen uuden 4h pidätyksellä tänään. Nyt pisti jännittämään että pakko testailla. Onneks testejä löytyy 15kpltta :)

Takaisin