Plussa vai ei?

Murkku pahoittelut :(

Täällä dpo10 ja ihan huvikseen testattu päivällä ja negatiivinen rfsun testillä.. :wtf:

Liitteet

• 2016-04-10 14.51.21.jpg
    2016-04-10 14.51.21.jpg
    329.7 KB · Katsottu: 307
Pahoittelut murkku! :(

Mäkin testasin Sofin testillä ja sain jonkinlaisen viivanpaikan, mutta ei siis todellakaan edes haamu. Aattelin et pitäis kokeilla ihan vedellä tuleeko kaikkiin tollanen:p

Mä en kyl nää mitään.. tai mukamas nään mut kai se ihan nega on :joyful::dead: koskaan en oo tolla testillä testannut joten viivan paikoistakaan en osaa sanoa.. joku hailura siin näky mut ei ainakaan väriä tainnu olla :bored:

Katsopa jojoba mun kansiota samainen testi ja hyvin hailee viiva tuli ja täs ollaan :) Ja tuo sun hailuri on paljon vahvempi kuin mulla :)

Ja pahoittelut muurahainen :sad001

Kiitos kaikille pahoitteluista. Ihanaa etten ollut ainut joka hailuran testissä näki. Valehailuraksihan se taas paljastui... Kerkes sitä hetken jo innostumaan, et jos kuitenkin...

Muurahainen syötkö mitään mikä auttaisi kohdun limakalvoja, jotta kiinnittyminen helpottuisi? Jotkut on kokenut venhäalkioöljystä olevan apua.

Pilvilinna koitin käydä kattoo mut ei avannu mulle sitä kuvaa :bored: puhelimella oon.. :sad001

Pilvilinna, se vehnänalkioöljy on ainut asia mitä en ole vielä kokeillut... Tässä kierrossa sen otan käyttöön. Tässä kierrossa mulle tehään myös se aukiolotutkimus. Blogista voi lukaista lisää :)

standalone

Miehen kaa nähtiin hailuhailu viiva, mut edelleenkää tänne forumille latailessa en näe ite yhtään mitään. Näkeeks muut? Omissa tiedostoista, kun katsoo ja avaa niin näkyy näytöllä hiuka haalee viiva, mut tänne ku lataan ni ei näy mitään! Hyvinhyvin aikasessa kyllä testailen, muttei malta! Nyt siis dpo 10 ja kierto 30pvää.

No tossa jojoba :)

Takaisin