Plussa vai ei?

Niin kai dpo 11 menos..pakk se on ostaa vaikka huomenna ja säästää mana en taas jaksa mennä mihkää ku töis päivät ja 19 asti apteekki auki..paree hakia ny kaappiin ku voi ja kerkiää..

Hansuli, dpo 11 on vielä aikaista, kyllä se plussa ehtii tulla :) ja itse olen tilannut digit netistä, tulee paljon halvemmaksi :)

Tilattuna tulee postikuluineen halvemmaksi. Esim Raskauskeijulta 2 kpl paketti 19,90€ postikuluineen, apteekista yksi kappale maksaa ainakin 15€ (apteekkien nettikaupoissa toki halvempia). Mutta ihan miten tykkäät :)

Muokattu viimeksi:
ImageUploadedByVau Foorumi1460115982.314651.jpg

Tälläinen haaveiden hailura taas testattu. Pc:t näköjään nykyään antaa kaikkiin testeihin tollasen.

Muurahainen dpo 13, yk 26

Duulia: Mulla kans kemiallinen viimeksi ja nyt oviksen jälkeen pari päivää rusehtavaa vv. Loppui sitten itsekseen, vaikka en nyt edes lugeja aloittanut (kun niitä ei saanut). Dpo 8 nyt ja toistaiseksi vielä ei tuhrua, odottelen kyllä viim. su tai ma alkavaksi...

Elkäähän nyt, onhan noita hailuroita valitettavasti ennenkin mun testissä nähty... Kyllä se täti vielä tulee, tosin luulin et se ois tullu jo... No huomenna on aina uusi päivä. :)

Takaisin