Plussa vai ei?

Hansuli mä näin siinä vaan sen kontrolliviivan.. et oliks siin joku muukin paksu viiva?
Mitkä kpt ja dpot sul menos?
Oon kans kuullu et noi raskauskeijun one testit on aika kökköjä.. antaa haaleeta plussaa viel ku menkat ollu myöhässä jonkin aikaa.. ja näyttää herkästi negaa ku muut näyttää jo plussaa :)

Mä en kyllä näe kans kun kontrolliviivan hansulin testissä. Mut kovin on aikaset dpo:t muutenkin, joten älä vielä masennu!
Muoks: Digit ei myöskään ole herkkiä, suosittelen digiä vasta dpo 12-13 aikasintaan! Mulla näytti "ei raskaana" vielä päivä ennen oletettuja menkkoja, vaikka olin jo neljä pc:n plussaa saanut! Neuvolasta sit kysyin siitä, niin sanoivat et digejä ei suositella just siks kun eivät näytä kauheen aikasin plussaa :) Säästyy turhilta itkuilta kun muutaman päivän odottelee.

Dpo 12-13 ovat tänä vloppuna (la-su) josko silloin jo näkyis muutaki ku tota perhanan negaa täshä pia negastuu koko ihminen...tai sit vain pitäis malttaa odottaa mutta kun en nii en :p

Heips! Tässä hyvä kuvakollaasi siitä kuinka hitaasti mutta varmasti minun kohdalla viiva lähti vahvenemaan OneStepillä. Dpo 11 muut testit näytti selkeästi positiivista.

Dpo 11
image.jpeg

Dpo 14:

image.jpeg

Dpo 17:

image.jpeg

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    549.3 KB · Katsottu: 140
  • image.jpeg
    image.jpeg
    824.5 KB · Katsottu: 133
Mun albumista näkee kans. Tiesin kyllä itse ennen plussa hailureitakin, että ny ollaan tuhtina :) Mutta siitä se pikkuhiljaa vahvistuu :)

Ketäs tääl testailee seuraavaks? Tahtoo päästä tihrustelemaan :joyful:

Mie testailen joskus la-mana jos kerkiää..tänään loppu päivästä shoppaileen äidin kanssa miehet saa hoitaa neitiä sen ajan :) et hyvää vloppuja vain kaikille tännekin ! :)

^jojoba on mun kiertokamu nyt :-) Mä en kyllä pysty noin pitkään oottaan, tai mulla alkaa varmaan menkat jo viim dpo 15...ei juuri odotuksia tässä kierrossa, tallettelut sairastelun vuoksi surkeat.

Saatan vkonloppuna testata, mutta epäilys on että täti tulossa ku oon niin samperin kiukkunen koko ajan ...

Mul on vaan noita raskauskeijun one liuskoja joten jos vuodot ei oo alkanu sillon dpo 16 ni saattais jo noissa testeissä näkyäkkin :joyful: en usko et aikasemmin niissä näkyis :wtf:

Täällä on yritetty ovista bongata, mutta vielä ainakaan siinä onnistumatta. Tänään alkoi joku kumma välivuoto, onko jollain kokemusta voiko liittyä ovulaation vai laittaako edellisessä kierrossa ollut kemiallinen raskaus kierron nyt sekasin? :o

Kaikille plussatuulia <3

Jooh viivaa vaan huoh..ostan tänään viä pari r digiä ja se on siinä..pakko kai venata vain mata ja kattoa alkaako menkat vai ei.:( tosta kastu max alta se liuska ja lähti veks lopuks..ikää ei näitä enää.:(

Liitteet

• 1460094184380.jpg
    1460094184380.jpg
    90.8 KB · Katsottu: 284
Duulia, oviksen aikaan tai sen jälkeen voi olla pientä vuotoa. Eli ei kannata yhdestä kerrasta huolestua :) tietty jos vuoto jatkuu pitkään, on kovaa ja toistuu useammassa kierrossa niin se saattaa haitata kiinnittymistä tai kieliä siitä että keltarauhanen on heikko.

Hansuli, mikä dpo sulla nyt on? Jos et liuskaan saa mitään näkyviin niin tuskin saat digiinkään sillä digi ei ole herkkä. Sinuna en vielä digiä tuhlaisi turhaan.

Hansuli: Oon larissan kanssa samaa mieltä, digiä en tuhlaisi ennenkun liuska antaa vahvan plussan. Usein digi antaa negan vaikka liuskassa jo jotain olisi. :) Itse tekisin vasta kun menkat pari päivää myöhässä.

Takaisin