Plussa vai ei?

Tein nyt kuitenkin puolen toista tunnin pidätyksellä o-testin ja se näyttää tältä
ac5d59c0fd0215f71b4c30f147dd99b3
:/

No mulla näytti tuollaista raskaana ja vielä vähän haaleampaa :D mutta toivotaan että pian selviää tilanne! :)

Esikko, joko tänä aamuna teet raskaustestin? On meinaan aika myöhäinen vaihe ovulaatiosta, vai onko sulla useinkin kierrot noin pitkiä?

Voithan ostaa paketin missä kaksi liuskaa niin yhen tänään tai huomenna ja yhen silloin paremmilla päivillä jos nyt oli ovis. :)

Itse, kun sain selkeän haamuplussan niin mulla oli ovisliuska ihan nega, että mulla ei näkynyt mitään vaikka raskaus oli jo hyvillä mallilla. Voihan se olla, ettei kaikilla iha heti nouse tuokaa lh niin merkittävästi ja joillain taas nousee. :) Ei pidä siis huolia.

Tein testin mutta viivanpaikkaa se vaan näyttää:( ovis siis :) olihan mun viime kiertokin 67päivää....

Liityn sen verran mukaan keskusteluun, että mulla on todettu pco vuonna 2009 ja mulla näytti aina ovistestit joko vahvaa plussaa tai ainakin hyvin lähellä sitä, siis ihan koko kierron vaikka ei ovulaatiota tullut laisinkaan. Ja siitä syystä kierrot oli sitten aina 30-100 päivän väliltä. Eli vaikka testillä saa plussan kiinni, ei se vielä tarkoita että ovuloi. Onko sulla ollut mitään tutkimuksia vielä Esikko?

Mie hätähousu taas :p aiva kun tuossa menisi tuota väri viivaa jo vähä alaski päin sellasta suttua vai näenkö omiani :confused: mutta kyl mäki jo taidan erittäin hailakan haalean nähdä ^^ nyt tikutan sitte joskus loppu viikosta tai ens viikolla..

Liitteet

• 1459836779307.jpg
    1459836779307.jpg
    18.8 KB · Katsottu: 320
Ei oo tehty mitään tutkimuksia.. :( mutta jospa tää tästä, mutta veikkaan kyllä että ei kaikki oo kunnossa kun koko ikäni mulla on ollu ihan epä säännöllinen kierto :/

Esikko: etkö imetä vielä? Tiedääkseni imetys voi tehdä epäsäännöllisen kierron. Mulla synnytyksen jälkeen ei ikinä kierto tasoittunut, oli tosi epäsäänöllin kp29-43 vaihtelii ja ovis joka ikinen kierto eri aikana. Ennen esikko oli mulla 30-35pv kierto. Mutta nyt kuitenkin rv 5+6 meneillään että toivoa myös epäsäännölisellä kierrolla raskaaksi tulla :)
Hansuli:en näe valitettavasti mtn sun testissa :/ mut eikös sul ollukkiin aikaiset dpot vielä

Joo imetän illalla ja yöllä kerran päivällä en imetä :) joo siksi ne ei tutkikkaa vielä. Mutta mulla kierto oli ennen esikoistakin keskimäärin 50 +-10 :/

Kertokaa te viisaammat! Tein nyt huvikseen o-testin ku kaapista löyty.. ja melkein plussa tuli o_O sain siis viikko sit o-plussan oireitten kanssa joten sillon oli ovis... miten voi nyt olla melkein plussa ku muissa kierroissa en oo saanu ku haaleita, hyvä ku näkyy ees muulloin ku ovis aikaan :dead: eli siis kaks viivaa näkyny vaan oviksen aikaa.. oonks mä nyt jotenkin viallinen :smiley-angelic008

Jojoba kp 20/28 dpo 5-6

Liitteet

• 2016-04-05 14.48.21.jpg
    2016-04-05 14.48.21.jpg
    285.2 KB · Katsottu: 228
Aamulla siis näytti o-testi plussaa. Haalenemaan päin on jo..onko liian myöhäistä siis tänää illalla pupuilla vai olisiko pitäny aamulla kun oli plussalla vielä?

Positiivinen tulos ovulaatiotestissä tarkoittaa että munasolu on irtoamassa 24-36 tunnin kuluessa. Yleensäkin sitä pupuilua kannattaa harrastaa ovulaation aikoihin joka päivä ja aloittaa vaikka jo 3 päivää ennen oletettua ovulaatiota jos on yhtään säännöllinen kierto. Siittiöt elävät 2-4 päivää eli mielummin kannattaa aloittaa ajoissa ne tallettelut kyllä ne siittiöt siellä jaksaa yleensä odotella. Meidän esikoisen tapauksessa hedelmöittyminen tapahtui ti tai ke vaikka mies oli sillon reissussa. Sunnuntaina oltiin pupuiltu ennenku se reissuun lähti..

Kiitos infosta Mashnu! Me ollaa pupuiltu viikko illottain. Viimeksi siis eilen. Ja tänää myös tarkoitus illalla ennen nukkumaan menoa jotta saa jäädä sisään :)

Takaisin