Plussa vai ei?

603b3801d3b5945f47a443328b3346a3
eipä se haalenemaan päin olekkaan tais vaa olla laimee pisu mistä sain vähän haalean.. kaks päivää ollu jo o-plussa.. eikös siis huomenna olisi dpo 1?

Muokattu viimeksi:
Joo sun ei kannata välittää noista uusista plussista voin sanoa kokemuksen rintaäänellä :D

Esikko eikö tarvi? Riittäneekö vaan jos ja kun saa yhden o-plussan? Silti vaa hinku testata kokoajan että millo ei enää oo ovista ja on haalea viiva.

Kirppu, ovista on aivan turha testata ekan o-plussan jälkeen, sillä joillakin jää lutenisoiva hormoni koholle. Eli lopeta jo testaaminen ja laske ovis ekasta o-plussasta :wink Tuhlaat vaan testejä turhaan, jos petipuuhatkin on kerta kunnossa.

Kirppu, eka O+ on se mistä lasketaan ja sen jälkeisillä testeillä ei oo merkitystä enää :) Ja seksin jälkeen pitäis käydä pisulla ja pesulla ettei tuu tulehduksia, ei ne simpat pois ui kun on sisään jo päässy :grin

Muokattu viimeksi:
Kyllä mä oon yöks jättäny sisään ilman pesuja. Ei oo tullut tulehduksia. Elämäni eka tulehdus oli viime kuussa liian tiuhaan harrastetun seksin takia. Mutta siis maanantaina sain O plussan ni eikös sillo huomenna ole Dpo 1 ?

Taitaa oviksesta johtua tai en tiiö mutta juuri vein lapset hoitoon ja autossa tuli yhtäkkiä hirveen huono olo ja ei muutako oksentamaan tienposkee :(

Nope viivaa kummiski näyttää..odotan vloppuhu tai mana jos ei perhanan menkat ala :( vissiin toi vesi sadeki masentaah :/

Parina päivänä oon testaillut, ei niihin toista viivaa ole tullut, tuolta mun blogista näkee kuvia, mut ei niissä mitään näy...

Tänään pitääs tulla raskauskeijusta tilatut r testit sitte en tilaa enää mistää näyttää mitä näyttää grrr ja :/

Hansuli: Raskauskeijun testit ei näytä kovin helpolla plussaa. Mulla oli puhdas nega vaikka pc anto kirkkaan plussan. Niillä en suosittele testailee ainakaa ennenkun menkat on myöhässä :)

Ne tuli ja teinki heti testin miä hätähousu hihi :) tuli tommonen paksu viiva :confused: noh viä odotan johki su asti ja testaan viä.. ja ehkä kummiski haen viä digi testin ..

Liitteet

• 1459940449125.jpg
    1459940449125.jpg
    42.4 KB · Katsottu: 359
Muokattu viimeksi:
Hansuli: Raskauskeijun testit ei näytä kovin helpolla plussaa. Mulla oli puhdas nega vaikka pc anto kirkkaan plussan. Niillä en suosittele testailee ainakaa ennenkun menkat on myöhässä :)

Niin eipä kai oike mikää näytä kovin helpolla plussaa ku sillo vasta.^^

hansuli, kyllä monet testit näyttää ennen menkkojen oletettua alkamis päivää haaleaa plussaa ja joillakin jo tummempaakin ( riippuu miten kullakin hormonit nousee), mutta noi raskauskeijun omat saattaa näyttää tosi haaleeta vielä kun menkat on jo myöhässä ja tosiet testit näyttää jos vahvaa punasta :)

Takaisin