Plussa vai ei?

Samanlainen kun eilenkin voihan nääki olla vaan viivanpaikkoja :(
3d9050b0ea296af996a86405db1f0a0f

Esikko sori vielä, mutku tään väsyneen päähän ei tartu mikään niin mitkä viikot sulla ois ja mikä dpo ja kp:vät? :) Että onko varhaista testata?

Ei ku siis mä sain sillon ovisplussan ainakin plussaksi se täällä Tulkittiin:D niin sen mukaan ois dpo 16 :( mutta tiijjä häntä oliko se ovis sillon kun paripäivää on ollu nännit ihan saakutin kipeet ja tänään entistä kipeemmät ja ovislimaakin huomasin vähän äsken...

Aaaa, oon siis iha messissä! Hitsin väsymys... Jokohan toi poika ois äitin kaa valmista kauraa nukkumaan (NOT).. Morjenttes! :grin:grin

Siis tätä ei oo ikinä ennen tapahtunut!! kirkkaan punainen teativiiva pärähti samalla sekunnilla kun pissi saavutti viivan paikan! Eli nyt jos ei oo ovis niin ei sit koskaan:D oireet näemmä on oikeessa :) tai sit oon paksuna mutta jotain on oltava! Kuva otettu 30 sekunnin kohdalla :D
531b8113ef3cf95c5d0cd2d77f30ba21

Esikko, nyt näyttää lupaavalta!!!! Pc kehiin seuraavaksi ;) mun mielestä siinä sun aiemmin postaamassa testissä oli haamu ;)

No kyl mäki siinä jotain näin mutta ääh :D mutta tää ovis testi oli kyllä ihan selkee! Uskomatonta oli nähä miten voi niin punainen tulla ihan heti! Tissit sika kipeet ja ala mahaa särkee :D hmmm oispa raskautta eikä myöhäistä ovista mutta molempiin olisin tyytyväinen <3

Voithan sä Esikko tehdä uuden samanlaisen ovistestin jos sulla niitä on;) jos viiva on edelleen nyt ja huomenna noin tumma niin luulis olevan raskaudesta kyse;) pidän peukkuja!:)

Joo niin taidan tehä ja jos aamupisusta on tumma nii veikkaan kans raskautta<3 ku eihän oviksen pitäs näkyä aamupissistä? :)

Kai se voi näkyäkin, mutta yleensähän lh tasot on päivällä korkeimmillaan. Mutta eiköhä tuo todennäköisesti johdu sit raskaudesta jos aamulla myös tumma lh-viiva :)

Ja nyt kun aika loppu niin on se kyllä ainakin tummempi kuin kontrolli viiva :) ei oo ku ollaan kyläilemässä otin vaan ovis testejä mukaan :D huomenna pääsen vasta testaa rtestillä :(

Takaisin