Plussa vai ei?

Mulla on ensimmäinen neuvola ensi kuun puolenvälin jälkeen, vähän jännittää, vaikkei sieltä vissiin mukaansa saa, kun kasan paperia, joissa on ohjeita ja juttuja. Neuvolassa mua onniteltiin ja täti totesi puhelimeen, että suuremmalla todennäköisyydellä raskaus menee loppuun saakka, kuin kesken. :)

Olen lohduttanut itse itseäni samalla asialla: 15-20% menee kesken aivan alussa ja kyllä, se on suuri prosentti. Mutta usein ne menee kesken ennen kuin nainen edes sitä huomaa. Ja! Siitä jää 80-85% jotka onnistuu, se on paljon paljon enemmän kuin se prosentti mikä menee kesken! On vain tärkeää uskaltaa uskoa ja luottaa, ja jos tulee aihetta surulle ja pettymykselle, niin tuntea niitä sitten kun niiden aika on. Mutta nyt niiden aika ei ole. Nyt on/olisi aika olla iloinen, onnellinen ja aika luottaa. :)

Mä en tiiä kui näkyy kuvassa mutta paljaalla silmällä kyl taitaa haamu näkyä toiv ??

Liitteet

• 1459183355970.jpg
    1459183355970.jpg
    22 KB · Katsottu: 381
hansuli83: Kyllä siinä näkyy mulle jonkimmoinen haamu, väriä levinny vähän ton haamun ja kontrollin väliin. Mutta kyllä hailurin näkisin. Toivottavasti vahvistuu! :)

Kuinkas pian viiva vahvistuu jos toi ny haamu on ? :) luin jostaki et 8-9 päivän päästä eli noin viikko menöö kait.

Juuh mul kans joku vauva kirja tosin tiiä missä laatikossa ku vloppuna muutettiin pitääs kaivaa se jostaki ja lueskella taas :) ehkä kummiski haen apteekin raskaustestin ja ehkä clear bluenki :p prismas pitää kummiski käydä ehtoolla ^^ :)

Moikka! Mulla edelleen haalea plussa, vaikka aamulla tein testin. Nyt pitäisi olla jo rv 6+1... Plussan näkee siis silmällä hyvin, mutta se on kuitenkin hyvin haalea? Onkohan kaikki hyvin?

MUOKS! Lisätty kuvat ja tekstit.

Testi 21.3.jpg
Tässä testikuva maanantailta 21.3. Tällöin rv 5 + 0. Eli haamulainenhan se siellä komeilee. On muistaakseni aamupissasta vieläpä otettu. Tällöin CB-tersti näytti: Raskaana 1-2 alkuillasta.

Testi 29.3.jpg

Tässä tältä aamulta 29.3. Eli viiva tummenee (huom! Eri merkkinen testi). Voinko mä hengittää vapautuneesti? :D

Muokattu viimeksi:
Takaisin