Plussa vai ei?

Mä en valitettavasti nää esikko mitää :/ mutta eikös sulla oo varhaset dpot?

En kans esikko näe valitettavasti mtn :/ mut dpo 8 on tosi aikaista vielä. :)

Onnee kaikille plussanneille! :)

Itse luotan noihin mitkä tulee 5 min kohdilla. Se 30min tuntuu jotenki oudon pitkältä oottaa positiivista. Mut ei voi tietää. Itse oon sen verran neuroottinen asian suhteen, että 5min ja se on siinä jos on :)

Tätä mä niin pelkäsin kun testit ei lähtenyt vahvistumaan, tänään vielä haaleempi kuin eilen ja vuoto alkoi. Kemiallinen? :(

Juu, eikös sitä kemialliseksi kutsuta, kun hedelmöittynyt munasolu ei kiinnity ja tulee vuotona ulos. :( Voimahaleja! :Heartpink

Itse pelkään kans just tuota, kun on hätähousu pitäny olla ja 5 päivää about menkkoihin viel?? :(

c6df98bbe749f69fc62adc2f79edd2ad

Tässä minun aamuni testitulos! Vahvistunut siis, joten alan pikkuhiljaa ehkä paremmin uskoa, että tässä hetkessä todellakin olen raskaana! Hurjan pelottava ja outo sana mutta niin ihana...

standalone

Taas aikasin testailuja dpo11. Ja taas koneen näyttö näyttää, ettei hirveesti näy mitää. Mut ei-niin-herkällä testillä tehty kuin eilen ja silmin nähtävin "vahvempi" hailuri. Mieskin näki sen viivan ilma valoja huoneessa eli siis kumpa vahvistuisi edelleen.. ! Nyt taidan jättää nää testailut keskiviikkoon ellei epäilyksiä herää. Ke olisi 4+0, mut menkkojen alkamispäivä vasta torstaina.

Mä suosittelen pilvilinna jotain muuta testiä kun rfsu. joka kerta siihen sain selvän haamun vaikka en raskaana ollut.. Toki toivon että sulla enteilis plussaa!! :)

pahoittelut duulia!!!! :( <3

Mä oon tehnyt noita rfsun testejä 30kpl vuoden sisään ja ikinä en oo saanut viivanpaikkaa vaan puhtaita negoja, että kyllä luotan noihin testeihin, noilla saanut plussanikin. Tosi aikasessa tässä testailen kyllä. Pc:t ollut mulla haaleampia raskauksissa kuin rfsu:t, mutta loppu viikosta teen kummallakin merkillä ellei menkat ala (laatikossa kumpiakin odottamassa).

En oo kyllä ikinä ymmärtänyt tota rfsun viivanpaikka meuhkaa, kun itse saanut vain puhtaita negoja ja puhtaita plussia. :) Nyt vain tosiaan vasta dpo11 ja torstaina menkkapvä oletettavasti.

Hyvin on vahvistunut Kyfi :)

Pilvilinna: Mä oon kans saanut rfsu testeihin aina punaisen hailuran ja jopa kuukautistenkin aikana :( ja jollekkin rfsu näyttää hailura vaikka pc testissa jo olis melkeimpa leffaviivat. Mut toivottavasti enteilee sulle plussaa :)

Duulia: pahoittelut,kemialliset on ihan pyllystä :/ jospa ens kierrossa tulisi pysyvä plussaa!♡

Omanapa: tänään rv 4+4 ja tein eilen huvikseni ovulaatiotestin ja on kyllä tosi tumma viiva, en ymmärrä miten se viiva voi olla noin vahva :D. Alkaakoham ovulaatiotesti jossain vaiheessa raskautta haalenemaan niinku raskaustesti tekee..

Liitteet

• 1459062192066.jpg
    1459062192066.jpg
    72 KB · Katsottu: 284
Niin kai ihmiskehot on sen verran erilaisia, että joillakin voi näyttää jo viivaa vaikkei ookaan raskaana. Mikä tuntuu tämmösestä kummalliselta, kun testi on tosi tuttu ja tiedän miten toimii mulla eli puhtaita negoja ja puhtaita plussia. Eipä tässä vaiheessa edes pitäiskään testata vielä, kun ei tiedä mitä tapahtuu. On vain kaksi suuntaa.

Kuukautisten aikana ei testauksesta kyl oo mulla kokemusta. Eli en tiedä mitä raskaustesti sillo näyttää. Enkä kyl ees tahdo kokeilla yäk :grin

Toivotaan, kun alavatsa on ollut kipeähkö jo yli viikon. Että selviis joko raskaus tai sitten jos menkat helpottaisi näitä, kun välillä ei kärsi nostella juuri mitään. Tää jos on tosi eriskummallista. Ja fiilis silti katossa. :pompus:

Kylläpä se eilinen oli vaan viivan paikka niinkuin veikkasinkin :( nooo nyt on dpo10 ( eilen sanoin väärin) jos nyt ees ovista on tapahtunut...

Haleja esikko1! No jos mulla alkaa kans menksut loppuviikosta ni ootetaa yhes taas uutta mahista ja piinaviikkoja!:Heartpink Täällä pas*** housus ootetaan loppuviikkoa.

Pilvilinna mä oon sun kanssa kyllä ihan samaa mieltä! Mäkään en ikinä oo rfsun testiin saanu mitään haliraakaan enkä ees viivan paikkaa :) taidan ostaa ens viikolla sellasen nii ei tarvii näitä pcn viivanpaikkoja miettiä :)

Pilvilinna & Esikko & me muut kuumeilijat, peukut on pystyssä että täti pysyy poissa!!

Itellä menossa dpo7 ja en voinu vastustaa kiusausta kun yks testi loju kaapissa.. On vähän hölmöö näin aikaisin testailla, mutta minkäs teet! Testejä on kieltämättä kiva tiirailla ja koittaa tsuumata onko siellä mitään :p Tässä tiirailtavaa muillekin! Lisää luvassa loppuviikosta kun netin kautta tilatut testi tulee :wink

image.jpeg

Takaisin