Plussa vai ei?

Kiitos kaikille :)
Ronja: Tänään kp 28, ei ole vielä, ensi viikon ti tai ke vasta olisi menkkojen kuulunu alkaa, en ole ihan varma kun kierto epäsäänöllinen ja joskus luteelivaihe jäänyt tosi lyhkäiseksi :/ toivoon niin et tää ei ole kemiallinen kun nii aikaisin menin testamaan. :p

mrsbee tee testi kun jänskään sun puolesta täällä! :D kyllä mä uskon että näkyy jo paremmin! :) onnea sennille vielä! :) <3

Mä pelkään kohdata, että se onkin nyt tyhjä:( Tein just testin ja nyt se on piilossa:rolleyes: Kerään rohkeutta ja voimia katsoo tulosta..

Tein Professorin testin, muuta mulla ei ole. Eka kerta tässä kierrossa, joten vaikea verrata, hyvin haalea plussa. Dpo 17, ei tää musta hyvältä näytä:(
c8444d1b284b0344c4e04e81b6d5f27f

Tikutitko oviksen? Mun kaverilla näytti tosi myöhään plussaa ja sekin oli yhtä haalea, sillä oli ollut ovis luultua myöhemmin. terve tyttö silti syntyi! :) Kyllä tuo mun mielestä silti plussaa enteilee! <3

Tossa vielä avattuna
3e8849f08058a3605079af6fb8e5d337

Jotain siellä vielä on, mutta onko se haaleneva viiva...kait tässä vaiheessa ois jo vahvempo, jos kaikki ok? En muista millä dpo päivillä tein joulukuussa tällä samalla testillä ja sain selvän punaisen testiviivan :(

Tikutin oviksen kyllä, digillä ja tavallisella sain plussan samana päivänä. Tietty sitä en tiedä milloin itse ovis tapahtui, jossain on että se ois 12-48 tunnin kuluttua, eli toki siihen vaihteluväliä riittää. Tällä kertaa ei tuntunu selkeitä mitään "irtoamiskipuja" tms.

Hei voihan se olla mrsbee että munasolu ei ollutkaan irronnut syystä tai toisesta sillon ovisplussan aikaan! tossa on kyllä hailurahaamu:)

Niin no viimeiset tallettelut oli dpo 0, että kauhean paljoa se ei voi heittää.

Mietin voikohan luget ylläpitää jotenkin tuota, että jos alkio ei enää oo kehittynyt, mutta se ei pääse irtoamaan, kun en ole niitä lopettanut..ja sen vuoksi elimistössä on hcg:tä edelleen?

En vain enää jaksa uskoa, että viikossa ei ole selvää muutosta tapahtunut ja olisi kaikki ok.

MrsBee, jostain luin että r-testin viivan vahvuus vaihtelee tosi paljon jopa samaa brändiä olevien testien välillä! Pidän peukkuja että viiva värin kera pysyy testissä!

Sennillä kans jännät päivät edessä, iiikk! Toivon niinkovasti että kyytiläinen pysyy matkassa!

Itse täällä ovista metsästelen ja nyt tais tulla o-plussa, vai mitä?

image.jpeg

MrsBee:kyllähä siinä värillinen haamu näkyy, testeissä kun on eroa, toivoon että viiva alkaisi vahvistuu.
Ronjah: kyllä tää mun silmiin jo oplussalta näyttää.

Omanapa:tässä mun eilinen rtesti ja tän aamuinen vierekkäin, ei nyt kyl mitään tosi isoa eroa ole, mutta hcg tuplaantuki 2-3pv välein. Minusta vaan hyvin outoa kun laskurin mukaan tänään vasta rv 3+3 niin ei kai noilla viikoilla vielä mtn pitäisi näkyä o.O joten eiköhä tääki joku kemiallinen ole :/ ens viikol viimeistään selvii,nää on todellakin piinapäiviä!

Liitteet

• 1458375002623.jpg
    1458375002623.jpg
    43.1 KB · Katsottu: 336
Senni, kyl mun silmään on jo nyt noiden välillä vahvistunut viiva, mutta eipä sitä voi kuin odotella tulevia päiviä..onnea matkaan!

Senni vahva plussa toi on noille päiville! Ja toivon ettei ole kemiallinen :)

MrsBee, luget ei periaattessa voi loputtomiin estää menkkojen alkamista jos ne on alkaakseen, ainakaan sillä annostuksella mitä sinä käytät. (Eri asia on sitten vaikka ivf:n kanssa käytetyt annokset esim 2 x 200 mg aamuin illoin). Mulla on sama annos kuin sulla ja en ole ikinä päässyt dpo 16 yli ilman tuhrua/tiputtelua. Tietty jos kyseessä olisi kemiallinen/varhainen km niin veressä oleva hcg pitää kehon omaa keltarauhashormonin tuotantoa käynnissä. Mutta toivotaan että sulla on siellä kaikki ok! Koita saada pääsyä verikokeeseen?

Ronjah tuo on kyllä jo O+ :)

Esikko joko sulla oli se lääkäriaika? Jos oli niin miten kävi? Oliko munasarjat ja kohtu ok?

Täällä dpo 8, ensi viikolla pääsee (joutuu) testailemaan :D

Larissa: joo viimeksihän ne menkat alkoi lugeista huolimatta, mutta sitä mietin, että jos sen verran hcgtä on,että kroppa ei tiedä mitä tapahtuu ja miten pitäis toimia nyt. Eipä tää nyt loputtomiin voi näin jatkua, mut tympeetä on olla epätiedossa. Ma soitan pääsenkö labraan, jos tää ei tästä muutu suuntaan tai toiseen.

Ainii joo oon unohtanut ilmottaa :D ultra oli siis alavatsan ultra ja kahto kyllä mun mielestä todella pikaisesti ku kokonaisuudessaan kesti max5 min.... Mutta kuulemma eo mitään poikkeavaa.

Esikko, oliko se ihan gyne joka ultrasi? Mahan päältä ultratessa ei voida nähdä kunnolla että miltä siellä näyttää eli harmi ettei ultrattu alakautta :/

Takaisin