Plussa vai ei?

No jotain tossa ehkä näkyy, mut ei tästä pidä innostua, ne jotka mun testailuja on pidempään seurannut, niin joka kuukausi jotain näkyy, silti se ei positiivinen tulos ole. :(

Tänään tällänen. Ehkä tossa joku viiva on, mut sais olla vahvempi että Mä sen uskoisin, näättekö te sen?

ImageUploadedByVau Foorumi1456981833.214120.jpg

Muurahainen dpo 10, yk 25

Eiiii täällä tuli kuivaa verta tosi vähän valkovuodon seassa :( toisaalta hyvä että jos alkaa nii pääsee uuteen kiertoon, mutta just ku olisin lähteny uimaan pitkästä aikaa moneen vuoteen :(

Kuivuuko pregchekiin viivanpaikka? Kahteen ekaan en oo saanut mitään kuivanakaan mutta eilen aamulla kuivuttuaan tällainen (dpo11)?Mahtaakohan näkyä kellekään...

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    775.1 KB · Katsottu: 294
Liinuska, kyllä mä näen selvästi tuossa jotain! Noin pienillä dpoilla voi hyvinkin olla noin hailura! Mä itse en ole koskaan saanut mitään viivanpaikkaa tuohon PCn testiin. Kuopuksesta tein PCt dpo 11, 12 ja 13. Vasta tuolloin dpo 13 näkyi hailura :) kylläkin heitin testit heti testiajan jälkeen pois, ties vaikka mullakin joku vastaava hailura olisi näkynyt. Tosi hyvältä Liinuska näyttää! :) Huomen uusi? :)

Valitettavasti muurahaisen testikuvassa en oikein mitään nähnyt :(

Kiitos Sandy, toivottavasti tuosta vielä jotain kehkeytyy :happy: sain muutama kierto aikaisemmin sofin One stepeillä tosi selkeitä haamuja, jotka ei sitten merkinneet mitään. Jostain luin että pregchek ois siitä hyvä että ei turhia viivoja tulis. Testit on nyt loppu, ehkä viikonloppuna saan lisää jos vielä tarvetta on!

OK esikko, katsotaan miten mun käy. Dpo 8 ja 9 oli täysin tyhjät testit, siksi tämä pistikin silmään...

ae4e0d884ed3623b413081122e131045
tälläsiä viivanpaikkoja tulee mulle aina välillä pcn testeihin :D tää siis on vanha kuva jo

Mulla kans viime kierrossa tämmönen viivanpaikka.

ImageUploadedByVau Foorumi1457002944.133476.jpg

Mä en ainakaan luota noihin PC:n hailuroihin enää pätkääkään! Toivotaan kuitenkin, et sulla alkaa oikeesti vahvistuu ja tulee sitä väriäkin sinne :)

Pakko tulla sanomaan et mulla on kans PC:n testi antanut välillä haaleita hailuroita eli vissiin sit viivanpaikkoja on olleet. Väriä niissä ei kyllä ollut eli viivoihin jossa on väriä kannattaa luottaa :) mut näköjään nuihin ihan haaleisiin viivoihon ei :(
Plussatuulia teille kaikille ! :)

Mulla on pc:n testeihin tullu testiajan jälkeen hailuroita viivanpaikkoja, mutta testiajan puitteissa ollut kyllä luotettava.

Mulla ei koskaan tullut turhia viivanpaikkoja ja pc oli mun luottotesti, just siks kun muut testit anto millon mitäkin viivaa. :) Jännä miten eri ihmisillä samat testit antaa erilaista "negaa" :D

Muakin vähän tää vielä kaivelee kun kaks ekaa oli täysin negoja ja nyt tämä... kun vaan olisi sitä kärsivällisyyttä! :shifty:

Laitan kuvaa jos vielä jotain kuvattavaa tulee :happy: onnea kaikille plussan metsästäjille!!

Takaisin