Plussa vai ei?

Rbck miustakin ehkä jotain, mut en osaa sanoo onki viivanpaikka vai haamun esi-isä..

Rbck, saattais jotain ollakki haaleesti. Toivottavasti vahvenee!

Onko muut testaillu tälle aamulle? :)

Laitan tänne ihan vertailun vuoksi vauvalan liuska testin. Testasin siis tarkoituksella liian aikaisin, halusin nähdä voiko näihin saada puhtaita negoja. Mun mielestä toi on puhdas nega, vai mitä mieltä olette?

ImageUploadedByVau Foorumi1456731046.781182.jpg

Tässäpä mun tämän aamun testaus. Nyt siis kp34/27-35 ja vissiin dpo 10. Oireita on jos minkälaisia mutta mulle kyllä iskee yleensä raju luulotauti kierron lopussa.. Testi on pregcheck.

image.jpeg

Mulla taas kaiken näkösiä viivan paikkoja mutta uskon negaan mutta laitan kuvat silti :D eka kuva siis ihan testiajan alussa kun väri oli juuri levinnyt
fb383b605059458eb77b52fe554e4409
toka 5min jälkeen
7e818fad81fd38c5a98b63ec44f5e1e6

Ronjah näyttää samalta kun mun pct yleensä eli varmaan viivanpaikka :( huomenna silti uus jos oiskin vahvistunut;) ku jollain tollanen on haamujen esiäiti

Minä tässä mietin taas omaa kiertoa... Voisko olla että ovis ei tapahtunukkaan sillon ovisplussan aikaan vaan viimeviikolla jolloin tuli selkeät ovis oireet? Ku esikon yritysaikaan tunnistin oviksen just nännikivusta ja limoista jotka oli viime viikolla ihan selkenä!:)

Esikko, voi hyvinkin olla mahdollista että sulla on ollu myöhäinen ovis jos sulla on oireetkin viitannu siihen suuntaan.

Hmm kylläpä ärsyttää ku ei ollu testejä tuolloin oireiden Aikaan:( se ovisplussa vaan oli sillon niiiin selkeä mutta sillon ei ollu mitään oireita! Ja tosiaan viimeviikolla ku oireet tuli nii olin ihan hämillään että mites ne ovis oireet nyt tuli... No toisaalta jos se ovis oli oireiden aikaan nii taas pitää odotella... Jospa tää tästä alkaisi selviämään :(

Mä nään esikko taaaas sun testissä jotain! :D jos sulla ois ollu ovis viimeviikolla niin ne menkkakivuthan vois liittyä kiinnittymiseen? :) mulla ainakin oli hirveet menkkakivut kiinnittymisestä :D

Mitä ovis-testejä suosittelette? Tässä kierrossa itellä oli Sofien o-testit käytössä mutta en saanu bongattuu ovista. Mahassa juilii siihen malliin että taitaa kp1 olla käsillä ja henkisesti valmistaudun uuteen yritykseen. Illalliseksi siis valkoviiniä ja graavilohta!

Takaisin