Plussa vai ei?

Ketjua seuranneena huutelen että ovisplussahan ei tarkoita että ovulaatio välttämättä tapahtuu. Ovisplussa kertoo ainoastaan sen hormonipiikin josta johtuen munasolun tulisi irrota. Munasolu voi jostain syystä jäädä irtoamatta ja kroppa puskee uudelleen ovulaatiota myöhemmin kierrossa.

Täällä kp 2, buuuuuuuu! Illalla nautiskelin valkoviiniä, graavilohta ja aurajuustoo ettei ala liikoja ottaan päästä! Tähän kiertoon otan testiin Pregcheckin ovistikut, niitä en ole vielä testannut. Pregcheckin r-testit on ollu hyviä kyllä. Toivottavasti muille pärähtää plussa, peukut on pystyssä!!

75b78a1bd0969021ceea9264d47e9814
täällä vaihteeks tämmönen niin kuin aina :D

Alkaa menkat hiljalleen loppumaan..tilasin just ovistestejä läjän ja ruvetaan tikuttelee..ovis pitäs olla 11.3 eli alan ensvkolla tikuttaa jo alussa että ei mee huti jos tuleekin jostain syystä aiemmin. Olen seuraillu täällä taustalla..ni kylläpä esikko on outo toi sun tilanne

No joo nii on alkaa jo tympiä :( nytkin välillä menkkajomoo mutta ei niin mitää kuulu :(

No nyt en enää oo yhtään varma.... Jos sillon ekan oplussan oli ovis nii dpo 17 jos ihan tosi tumma oplussan aikaan nii dpo 13 jos selkeiden oireiden aikaan nii dpo 5 :D

Oon kyllä aika varma että ei ainakaan toi dpo 17 pidä paikkaansa ku kuivuttua se oli vähän haaleampi ku kontrolli viiva vaikka märkänä näytti yhtätummalta.. Mutta dit toi dpo 13 oli kyllä niin selkeä että ei erehdystä mutta oireita ei ollu ollenkaan! Yleensä mulla on niin selkeät oireet. No nämä oireet siis tuli sit viimeviikolla!! :D vaikea sanoa

Mä nään esikko tossa taas jotain hailuraa ja viä värillisenä! :o joko mun silmissä on vikaa tai sitten joku on kyllä salamatkustajana sun masussa! :D

Takaisin