Plussa vai ei?

Niemja, kyllä tuohon mun kuvan tiiraamiseen tarvitaan aimo annos mielikuvitusta että siinä jotain selkeetä näkyis :) Mulla on kehkeytynyt kunnon viivalasit, näen viivoja joka suunnalla :D Toivotaan että menkat pysyy pois ja ens viikolla olis ruudussa jotain mitä ei tarvi arvailla!

Esikon ja Rbck:n testeissä näen kyllä jotain lupaavaa. Toivottavasti tärähtää kunnon viivat!

Muokattu viimeksi:
Ronjah tervetuloa kelkkaan ☺ minäki siinä tikussa näin hailukan mutta odotamme siis jännärillä mitä huominen tikku näyttää :happy:

Täällä myös yksi kuumeilija ilmoittautuu. Kolmatta lasta kuumeilen ja aika näyttää milloin onnistaa. Taustaa sen verran, että kakkosen jälkeen otin kierukan jonka poistatin viime elokuussa. Tämän jälkeen on ollut kahdet menkat viimeisin marraskuussa sen jälkeen ei mitään. Ehkäisy jätettiin pois tämän kuun alussa.

Onnea kaikille plussanneille ja sitä yrittäville.

Tervetuloa uudet mukaan,toivottavasti plussaatte pian ;)

ON: mä en nyt tajua itteni kroppaa lainkaan.. mulla oli eka päivän menkat myöhässä ja alko siis perjantaina ja eilen illalla loppu :o Ei koskaan oo ollu näin lyhyet menkat. Ovis ois sitte 11.3 sinne asti ku jaksas odotella.. eiköhän aika mene äkkiä kun ens viikon tiistaista torstaihin ollaan kylpylässä ja perjantaina menen parturiin laitattaa elämäni ekat hiustenpidennykset ja silloinhan ovis jo onkin :)

Toivon että muilla tärppää pian!

Kirppu: ompa ollu oudon lyhyet menkat sulla. Kannattaisko tehä vielä yks r-testi. Joskushan tai melko usein menkat tulee vaikka tärppi oliskin käynyt.

Ajattelinkin Ronjah että huomenna teen. Mahdolliset tai kuvitellut r-oireet hävinny kokonaan ku menkat alkoi mutta nyt on pe lähtien ollu huono-oloisuutta lähes kaikesta syömisestä ja juomisesta,vatsa aina tyhjä vaikka syö ja aamuisin vatsanväänteitä sekä pe ja la alavatsa kipu vähän selällään ollessa.. emmä tiiä mitä tää on mutta huomenna teen vielä yhen testin.. outoa tää tosiaan on.. :o
Niin ja lisään vielä että pe ku menkat alko niin ei tosiaankaan ole vuotanut niinku ennen menkoissa..ekaksi tuli kaksi kertaa ruskehtavaa klimppikasaa sitten muutaman kerran siteessä oli kirkasta verta jota parilla vessakäynnillä työntällä lorahti pönttöön mutta sit eilen oli enää et just ja just siteesee tuli ja illalla ei enää tullu sitäkää..

• Tykkään
Reaktiot: Ce
Täällä ei ole uutta auringon alla, edelleen mielikuvitusviivoja näen, testissä ei mitään selvää vielä. Laitan kuvan niin saatte tekin tiirailla ja arvailla! :) Testi on Raskauskeijun OneStep ja kuva on otettu testiajalla.

Mulla on esikoisen jälkeen kierto heitelly kunnolla ja jos pisimmän kierron mukaan lasketaan niin menkat pitäis alkaa ens viikon puolivälissä (mutta jos lyhyen mukaan niin muutaman päivän myöhässä). Nyt on kp31 ja dpo 10-12. Lämmöt on koholla ja mahaa turvottaa mutta nämä oireiluthan voi johtua myös menkoista. Piinaavan jännää! :nailbiting:

image.jpeg

Ronjah kyllä mä ainakin jonkinlaisen hailakan siinä nään ku pistän kännyn näytön kirkkaimmalle :) Toivotaan että vahvistuu!

Testi tehty ja nega,nyt kun olin ulkona ja kävin kaupassa oli vähä tuhruttanu ruskehtavaa verta..muttei paljoa..

Nyt on kyllä sen verta tuntuvat menkkajuilinnat että eiköhän täti kurvaa tännekin huomiseen mennessä... Noo toivottavasti ees alkaa nii pääsee uuteen kiertoon!

Täällä loppu kaikki maholliset "raskausoireet" eilen ihan yllättäen. Ilman mitään normaaleita jomotuksia tai muita ennakkovarotuksia saapui täti kylään tänä aamuna. Toisaalta onneksi, 39 päivän kierto oli ihan riittävän pitkä. Jospa seuraava sitten vähän normaalimpi. Eli siis kp1 ja yk2

Takaisin