Plussa vai ei?

Omasta puolestani jätän täällä kirjoittelun menkkojen ajaksi vähemmälle..käyn toki tiirailee kuvianne ja kirjoittamassa mutta en niinkään kirjoittele vauhdikkaasti ku nyt.. palaan kirjoitustahtiin kun ovis palaa kuvoihin.. näillä näkymin 11.3

a4bd92415d31a48e8952a0b12b73508f
näin selkee taas on viivanpaikka näissä :(

Voi ei Kirppu! Olen niiin pahoillani :sad001

Mulla kans huolestuttaa kun ei oo muuta oiretta kun tisulit vähän raskaat ehkä himpun arat. Ei muuta. Tänäänkään en ehtiny kunnolla töissä syömään ja ei tunnu missään eli siis ei huonoa oloa tms :gen113valkkaria vaan tulee kyllä mutta jotenki ny huono etiäinen on. Nyt siis 26/26-28 ja dpo 14.

Miten muilla?

Kyllä kuitenkin epäilen silti viivanpaikkaa :D ku keskiviikkona tuli saman lainen :(

Pitihän se tehä vielä tällänen one step:kin nyt illalla:D ja kuvaa vaikka ei siinä mitään varsinaista näy :(
edfc678203082d777c13fbb3e5f6e292

Kyllähän tuossakin jotain näkyy! :D noillakaan en oo ikinä saanut viivanpaikkaa! :D rfsun liuskat on ainoita jotka näyttää joka kerta ihan yliselkeetä viivanpaikkaa mulla, mutta rfsun puikko taas on hyvä! :D

Jännä miten yksilöllisiä juttuja vaikka samat testit:D mulla taas ei yhtään mitään oo tullu rfsun testeihin :D

okei! :D ai ei!:o aika jännä.. mä oon kironnu ne testit jo satatuhatta kertaa kun oon tyhmänä ostanu ja aina joka ainoo kerta on tullu vaaleanpunainen viivanpaikka..:D

Mun on kyllä pakko sanoo, mä en nää ikinä missään testissä mitään, edes sitä viivanpaikkaa,ellei siinä oikeesti oo ihan tyyliin kirkuva viiva :D :o

Mut ylempään viitaten, ehkä sen takia ostinkin melki suoraan digin ettei tartte ruveta "arvaileen" että ollaankos sitä vai eikö olla :DD

Anteeksi nyt on mennyt tän päivän päivitykset pikakelaukwella suurin osa :oops: saisiko siis kertauksena että ketkä testaa huomenna aamulla? (Tietää olla kytkisellä :excited001

Takaisin