Plussa vai ei?

Tää oli pc... Toivottavasti <3 mulla voi siis olla dpo 9-13 en oo ihan varma :D

Aijaa no sit..näytti samalta ku mulla mutta ulkokuori sama sit..mulla noi one stepit ei näytä ku aina tyhjää :/

Joko kirppu oot testaillu?? :)

Tässä mun tän aamunen. Tuleeko näihin pc-testeihin aina viivanpaikka? Vitsi alkaa ärsyttämään kun ei menkat ala eikä kunnon viivoja näy :D oon näkevinäni tässäkin taas viivanpaikan, mitäs mieltä ootte?

Liitteet

• 1456468797874.jpg
    1456468797874.jpg
    22.6 KB · Katsottu: 352
Ei tärpänny,testin tekojen jälkeen menin pissalle niin verta tuli reilusti..mä en kestä :(tää oli tässä..voiko enempää olla ihminen pettyny :(

Pahoittelut negan saanneille :( tiedän miltä teistä tuntuu.. voimia <3

Toivottavasti jotkut saa plussan!

Liitteet

• 1456469662361.jpg
    1456469662361.jpg
    51.4 KB · Katsottu: 360
Voi ei kirppu :( mutta toisaalta onneks menkat alko niin pääset uuteen kiertoon :) toivottavasti mullakin alkas jos plussaa ei kuulu :(

Olen toisaalta tyytyväinen mutta olisin halunnu nähä kaksi viivaa mielummin.. pääsekoaa kohta näiden asioiden takia..niin kauhee vauvakuume ettei järki kestä kohta yrittää ja yrittää.. ja uusi asia mulle koska kaksi ekaa lasta tuli ekalla kerralla..

Kirppu, pahoittelut menkoista :( koita kestää vaikka vaikeaa onkin, kyllä se plussa tulee! Meillä on yk 20 nyt menossa.

Pahoittelut negan saaneille! Itsellä kp 3 ja odotan että menkat loppuu niin pääsee taas keskittyy itse asiaan

Joo ymmärrän sinua täysin kirppu :( meillä meni tosin esikonkin kanssa puolivuotta mutta on tämä yhtä kauheeta nytkin :(

Kirppu :(

Mulla tais käydä ihan samallalailla. Äsken vessassa paperiin verta. Eli kp 1. No pääsee uuteen yritykseen ja tästä kierrosta sit meille kaikille plussa!! +++

Kiitos kaikille <3 Enskuun yritykseen otan kaikki mahdolliset konstit käyttöön. Meillä lähtee yk 4 ja tuntuu ikuisuudelta sekin aika.. voin vaan kuvitella teitä joilla enempi yrityskertoja ja pettymyksiä :(
Pahoittelu heille jotka joutu samaan veneeseen kanssani :(
Tosiaan mulla kans duulia kp 1. Enskuussa otetaan kaikki se plussa vaikka väkisin! <3

Pahoittelut duulialle ja kirpulle. Pienen hetken synkistely ja sitten kohti uutta yritystä! En tiedä onko tästä mitään iloa, mutta yrittäkää nauttia niistä asioista joita ei voi tehdä enää sitten plussan jälkeen. Itse esim. vedin suurta herkkuani graavilohta aina kun menkat alkoi. :hungry:

Miks noihin testeihin pitää tulla viivan paikat koko ajan tekee mieli käydä tiirailee sitä:D ens kerralla ostan kyllä rfsun testin ku siihen ei viimekskään tullu viivan paikkaa:D

Takaisin