Plussa vai ei?

Pahoittelut Esikko :( mutta toivotaan että ovis olisi ollut sillon ekan plussan aikaan ja kohta pääsisit sitten taas r-testiä tekemään ;) ja onneksi sulla on se lääkäriaika ensi kuussa eli kohta jo niin saat selvyyttä asioihin :)

Ps. Lähes samoissa mennään, täällä on dpo 3 tai 4 ;)

Mones päivä maaliskuuta sulla on se lääkäri? Olisihan se jännä jos sulla näkyisi siellä papu kyydissä <3 Mulla on 1. päivä naisten polin aika (endometrioosin seuranta) ja sillon ois dpo 15 muistaakseni :) eli vaikka raskaus olisi alkanut niin ei ultrassa vielä mitään näy.

Muokattu viimeksi:
Voi ei Esikko ! :oops: <3 Tosi tyhmä tulos !! :sad001
Mä suosittelisin noita clearblue digi ovistestejä.. Ne on kyllä aika kalliita, mutta ainakaan ei tarvii arvailla onko plussa vai ei, koska tulee hymynaama silloin kuin on ovis :) Ite käytin niitä juuri siinä kierrossa kun plussa vihdoin ja viimein tuli.. Oltiin juuri edellisenä iltana puuhasteltu ja sitten aamulla oli testissä hymynaama :)

Kovasti toivon kaikille teille pikasia plussia ! ++++ <3
Se on niin piinaavaa odotella :sorry:

Näkyykö täs haamu? DPO 10 iltatesti

Liitteet

• 1455818707780.jpg
    1455818707780.jpg
    62.4 KB · Katsottu: 382
Senni_ tossa näkyy ainakin täysin valkonen viiva??? Mutta yläpuolella vähän niinku joku varjo :D huomenna uus pitäs olla jo vahvistunut jos näkyy jtn :)

Kyllä mä PiPaNat näen väriä :)
enkä yleensä näe mitään, jos on vain haamuja yms. En osaa käännellä ja väännellä.

Takaisin