Plussa vai ei?

Täällä mun aamutestit, kp 25 dpo 9, ylempi otesti. Kuvittelin luonossa näkevänsä haamun mut negoja nää on. Onko kellään kokemusta vauvala herkistä raskaustesteistä?

Liitteet

• 1455697125762.jpg
    1455697125762.jpg
    44.2 KB · Katsottu: 316
Senni, Vauvalan "herkät" raskaustestit ei ole kovin herkkiä, pc:kin saattaa olla plussalla aiemmin. Ihan kuin r-tekstissäkin olisi joku haamu? Ps. Ei kannata jättää O- ja r-testiä noin lähekkäin. O-testistä saattaa siirtyä väriä r-testiin ja tehdä haamun.

Senni sain vauvalan herkällä testillä hailun viivan vasta kun olin edellisenä päivänä saanu selkeen viivan toisella testillä..

Esikko, ihan selvä plussa tossa sun o testissä ainakin, mulla on semmonen kutina et oot kyllä raskaana! Kerro sit heti huomenna kuinka on asian laita! :)

Toivotaan esikolle plussa uutisia! Vahvasti siltä vaikuttaa, ja munkin silmiin toinen hailuraviiva näkyy!! :)

Jotenki oon vaan nyt varsinkin ihan apäluulonen ku katoin sitä testiä uudelleen nii enää en kyllä nää sitä hailuraa:( ku eikös sen kuivuttua pitäs näkyä paremmin?

Mulla nyt dpo 6 ja ovis testiin tuli tällänen,r-testi puhdas nega. Mitä mieltä?

Liitteet

• 1455727884418.jpg
    1455727884418.jpg
    37.6 KB · Katsottu: 286
Tosin tosta testistä on tunti kun otin kuvan. Seuraavan teen illalla ainakin 3-4h pidättyksellä. Otan heti sit kuvan.

Negahan toi taitaa olla.. Ja eikait sen pitäskään vielä noin aikasilla päivillä näkyä :)

Takaisin