Plussa vai ei?

Onnea annmari!
993831cc5118dcd60b502e851b226aad
mulla on vaan nega.. Eilen illalla aloin oksentaa ja kuume nousi, jos nyt on ovulaatio nii toivottavasti ei tää tauti pilaa sitä!:(

Onnea Annmari!

Esikko, harmi että iski tauti päälle. Mun mielestä sulla alkaisi olemaan verikokeen paikka, kun r-testit on negaa mutta O-testit on päiviä plussalla. Kiertokin venähtänyt kumman pitkäksi.

Mä oon myös vähän samoilla linjoilla kun Larissa, että voisit käydä verikokeissa.. Tai mä myös edelleen kannatan sitä digiä :rolleyes: Mut en nyt "painosta" sua sitä tekemään hah :hilarious:
Pitää toivoa, että esikko kuuluisit nyt niihin joilla raskaus ei näy muuten kuin verikokeissa..
Monesko päivä tänään olikaan kun sulla o-plussa on vielä ? Alan mennä jo laskuissa sekaisin.. :oops:

Ja onnea Annmarielle plussasta <3

Ja joo taashan tossa pc:sä näkyy viivanpaikka mutta taitaa mulla melkein kaikissa testeissä näkyä näköjään..

Tuun huutelemaan :) esikko mitä testei noi on millä testailet?

Esikko, sinuna en tuhlaisi digiä sillä se ei ole niin herkkä kuin pc. Jos haluat selvyyden asiaan niin verikokeesee mars :)

Laita sitten kuvaa siitä o-testistä! Onko sulla ne aiemmat tallessa? Ota kuva kaikista :wink Toi vaan kuulostaa tosi kummalta että o-testi on plussalla noin monta päivää putkeen!

Ei oo vanhemmat tallessa mutta oon laittanu ne kyllä tänne paitsi eilistä en voinu testiajalla laittaa

42e58fbcc786772a166dbb13a3f94e6c
tässäpä tää äskönen. Nyt on hitusen ruvennut vaalenee testiviiva mutta toisaalta olen. Juonu aika paljon ennen näytteen ottoo.

Esikko, tota en enää sanoisi plussaksi. Mutta O-testejä ei kannata tehdä lyhyellä pidätyksellä ja jos on juonut paljon, se on vaan testien tuhlaamista.

Muoks. Miten herkkiä noi O-testit on? 10 mlU testit saattaa antaa vahvaa viivaa vaikka ei olisi ovista, siksi kannattaa käyttää 20-50 mlU herkkyyden O-testejä.

Muokattu viimeksi:
Mä en sitten malttanut olla testaamatta... ja eihän siellä mittää näkynyt, kuten kyllä tiesinkin, ei vaan jaksaisi enää yhtään odottaa. Vklp sitten uudestaan :)

Onnea Annmari! <3

Liitteet

• 1455632374998.jpg
    1455632374998.jpg
    141 KB · Katsottu: 265
Takaisin