Plussa vai ei?

Toivottavasti! Alan tulla hulluks.... No ainakin kahden viikon päästä pitäs menkkoja alkaa ku ainakin ovis on nyt mutta Aika jännää tää viiden päivän ovisplussat...

Ovistesti näyttää monilla jonkinlaista viivaa koko kierron läpi koska LHta on koko kierron ajan, joten siitä ei kyllä voi päätellä raskautta, ellei se ovistesti ole kirkuva plussa siinä vaiheessa kun hcg on noussut niin, että periaatteessa pitäisi jo r-testinkin reagoida. Tietysti jos on monta kiertoa läpeensä testannut eikä ole kierroissa mitään häikkää ollut, niin silloin kyllä varmasti voi erottaa plussan ovistestillä, vaikka ovistestit on saman herkkyyden ku raskaustestitkin ;)

Kaikillahan ei raskaus näy kotitestissä, mutta nyt kun miettii niin näkyisikö tällaisella henkilöllä myöskään ovista testissä? :o

Esikko, mahtavaa jännätään huomista kunnon testiä! :)

Mulla tulee läpi kierron tuollaista viivaa O-testiin mitä *_e_* olit laittanut eli noista ei voisi vielä raskautta päätellä. Mutta onneksi sait plussan r-testiin :)

Esikko, sun huomista testiä odotellessa ;)

Esikko, tee se digi huomenna aamulla! :hungry: Mä nyt jännittelen täällä teijän mukana ! Kunpa se olis plussa :happy: +++

Onpas jännää esikko!! Tsemppiä, tuuhan huomenna heti kertomaan mitä testi näyttää :) !!

Juu tiedän että näyttää jonkinlaista viivaa, mutta ite en oo noinkaan vahvaa saanut muissa kierroissa oviksen jälkeen, niin siksi tulin kertomaan. ja mulla vahvistui tuo ovistestin viiva menkkoja kohti josta aavistelin, että on tärppi käynyt.. :) pidän peukkuja esikko kovasti sulle!! :)

955364d273f19f1376cb3ee4717cd0b4

Tuollainen on ovistesti raskaana ollessa. Tummempi viiva on testiviiva.

Ihania ootte<3 en raaski sitä digiä tehä duulia ennen kuin on jonkin sortin plussa normitestissä :D

Kutakuinkin tollasen sain päivällä! Kuivuneena haalistu vaan mutta eihän niitä sais Kuivuneena tarkistaa :D

tuommoinen tekstikin löytyy jos jotakin kiinnostaa tarkemmin tuo ovistesti kuvio.. :)

Liitteet

• downloadfile.png
    downloadfile.png
    183.5 KB · Katsottu: 285
Ei vieläkään saa selvää :/
Tää on jännä miten tänne kun lisää kuvan nii menee huonolaatuseksi...

Takaisin