Plussa vai ei?

Esikko, osta pregcheck tai apteekin oma, niihin voi luottaa. Raskauskeijun ja rfsu:n testeihin ei kannata tuhlata rahoja.

Ja tee testi kunnon pidätyksellä eli juomatta ja pissimällä 2-4 tuntia vähintään! ;) Toivottavasti tulee selvä plussa! :)

Mä sain kyllä kolmeviikkoa sit myös pc:n selvän viivan ilman väriä kylläkin ehkä... Tiijjä häntä varmaan kaikkiin tulee:D mutta pc:ssä oli tosi selkeä sain kunnon kuvanki siitä :D

Jos sulla oli 3 viikkoa sitten ovis ja testi reagoi siihen? Kyllä pc:n pitäisi jo nyt näyttää jos olet raskaana.

16376f567a4e4798a21635aa887069dd
tää on se kolmeviikkoa vanha pc :D

Okei! No se ois sit toisaalta voinu johtua siitä!:) tais sit on vaan jotain häikkää meikän hormooneissa :(

Tein taas o testin ja se oli paljon tummempi ku aikasemmin! Nyt en vaa kerenny kuvata sitä... Pitää kyllä käydä hakee se uus r testi! Oli siis viiva paljon tummempi ku kontrolli viiva

Haet nyt esikko vaik pc testi niin saattaisi näkyy kunnol viiva :) raskauskeiju testit on huonoi!
Omanapa: kp 24 dpo 7 menossa, hätähousuna jo tein testin, selkeä nega onpa sit testi mihin verrata loppukierrosta : ) ei mtn oireita. Kunpa nyt tärppäisi. :) tässä vielä nega testista kuva, vauvala herkkä testi

Liitteet

• 1455559522179.jpg
    1455559522179.jpg
    60.2 KB · Katsottu: 247
Ihan pakko tulla kertoon kun lueskelin teidän viestejä. mulla esikko näytti ovitesti raskauden! dpo 7 tuli kokoajan viivaa mutta ei ihan plussaksi edes voinut sanoa. kunnes sitten näytti rtestikin plussaa. Laitan yhden kuvan missä vielä haalea viiva rtestissä mut ovistikku näytti lupaavalle! :)

Liitteet

• downloadfile.jpg
    downloadfile.jpg
    372.5 KB · Katsottu: 338
ja tässä vielä nuo otestit dpo 7 alkaen mitä tein kunnes tuli jo rtestiin plussaa:)

Liitteet

• Fotor_145483654127488.jpg
    Fotor_145483654127488.jpg
    395.3 KB · Katsottu: 294
Okei ellu! Tuleeko sulle normaalisti minkälaisia viivoja jos ei oo ovis eikä raskaus? Ku mulle tulee tollasia sun viivoja aina :D nyt tulee yhtävahvoja ja tänään selkeesti vahvempi

okei! :D ei oo tullu kun ehkä tooosi haaleeta ja noikin luonnossa oli vähän tummempia kun kuvissa :D toivottavasti saat plussaa rtestiinkin!

Takaisin