Plussa vai ei?

E.m, en oo vielä tehny ollenkaan. aattelin että tekisin tänään jos mies vaan tuo testejä kaupasta kuhan tulee töistä :rolleyes:

Emi00, Eli siis erittäin jännät paikat !! Pidän peukut pystyssä! :happy:
Muista sitten meille kertoa myös kuinka kävi, kun pääset testailemaan! :wink
+++++++++

Joo ilmottelen sitten. Onko teän mielestä noloa jos mies ostaa raskaustestejä? Mun mies vähän sillai et entiiä kehtaako :grin

• Tykkään
Reaktiot: E.m
Ei oo :grin sulosta mun mielestä! En kyllä tiiä suostuisiko mun mies ostaa, en oo koskaan kysyny :p
Mut miehet on usein niin "hankalia" kaikissa tollasissa! Haha :hilarious:

Voi että ! Olis ollu jo kiva kuulla tuloksia (jännityksellä odotan):p
Mut en tiiä kyllä kuinka moni mies suostuu ostamaan testejä? Varmaan ei kauheen moni :hilarious: miehet miehet

Miun mies osti kyllä testejä, tosin joutui ajamaan naapurikuntaan, ettei varmasti oo tuttuja vastassa :D :D
Harmi kun ei päästä nyt Emin testiä tihrustelemaan :P

Emi00, toisaalta parempi on aina tehä aamupissasta :p ehkä siis parempi vielä piinailla.. :happy: Nyt sit koko yö pidetään kaikki peukut pystyssä!!

Emi, kauan pidätystä takana? Heti ois tietty paras, jos vaan pidätys riittää :P

Samaa mieltä nennan kaa, eli heti jos pidätys riittää :p onks useampi testi, et voi tehä myös aamulla ?:hilarious:

Emi00, ja ihan mahtavaa ! Hyvä mies sullakin :grin

Onko epäselvää? :woot:

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    301.2 KB · Katsottu: 411
Voi !! Ihan mahtavaa! <3 ja noin selvät viivat vielä!:happy: Onneks mies toi testejä ja teit heti! Ei tarvinnut piinailla enää huomiseen ! :p
Nyt on hyvä mennä nukkumaan kun noin mahtavia uutisia kuulee ! Hurjan hurjan paljon onnea ! <3

Takaisin