Plussa vai ei?

Muurahainen jotain himmeää näkyy.Ja oon nyt huomannut että ainakaan mun puhelimen kameralla vaikka pitäis olla hyvä ei saa sitä viivaa vangittua niin hyvin kuvaan mitä se oikeesti on livenä on aina selkeämpi :)

Tässä tämän iltainen.
ImageUploadedByVau Foorumi1454600086.577571.jpg

Ehkä tossakin joku hailura on... Kai...
Muurahainen dpo 10, yk 24

Murkku, kuinka monta minuuttia kastamisen jälkeen otettu kuva? Näyttää tosi punaiselta taustakin. Miulla 25 herkkyydellä olleet oli sellasia että piti odottaa melkein sen ajan loppuun asti että sain toisen viivan (ei tullut edes tasavahva yhtään aiemmin!)

Mähän testailin aika ahkeraan ja siis hyvin himmeitä viivoja alkoi tulla ehkä vasta kp26 et ei murkku hätää jos ei vielä näy mitään tai hyvin himmeää.
Laitan tännekkin kuvan tän aamuisista ja maanantaina oli kyl apteekin omassa vielä aika himmeä viiva tosin selkeä et olin jo silloin aika varma asiasta.

Liitteet

• DSC_1428.JPG
    DSC_1428.JPG
    911.9 KB · Katsottu: 339
Murkku, miulla ei noin pikaseen näkynyt mitään. Siks sydän jättikin joka aamu pari lyöntiä välistä, kun vaikka tausta oli jo ihan valkee, ei vielä viivaa ollut ilmestynyt. Ilmestyi vasta lähemmäs 10min kohdalla. Olivat yllättävän hitaita testejä, mut muuten kyllä hyviä.
Mut
huomenna kun testaat, ni ota kuva vasta just ennenku se luettavuusaika loppuu, niin on luotettavin silloin! :)

Oisko tämä jo ovulaatio plussa vielä ehkä pitäisi olla vahvempi viiva. Tulis jo se ovis eikä taas menisi johonki kp 20 -.-
Tänään kp 14, testi tehty 1h pidätyksellä

Liitteet

• 1454662712019.jpg
    1454662712019.jpg
    40.2 KB · Katsottu: 271
Näättekö te viivanpaikan? En ole koskaan ennen sellaista saanut ja tänään mielestäni (mahdollisesti?) sen sain. Katsoin sen monta kertaa ja tekisi mieli nyttenkin vielä ajaa kotiin ja tarkistaa näinkö oikein. Kuvasta sitä ei oikein huomaa (vai huomaako joku?)
Taidan liittyä teidän joukkoon piinailemaan, jos vain sopii. Olen tässä lueskellut viimeisen kuukauden teidän juttuja ja nyt oli ihan pakko liittyä mukaan.

Vähän omia tietoja, eli yritys alotettu 12/2011 sen jälkeen syksyllä/2013 rv19 km. 2/2014 kemiallinen ja sen jälkeen ei plussia tullut. loppuvuodesta 2015 olin leikkauksessa, kohtua operoitiin hieman. Ikä 23v.
Viimeiset kk 11.1.16
nyt kp 26/29(?)
Ovisplussa 25.1.16 clearblue digillä

Liitteet

• 5.2.jpg
    5.2.jpg
    52.4 KB · Katsottu: 372
E.m kyllä tuossa jotain hailuraa näkyy :) toivotaan viivalle vahvistumista!

• Tykkään
Reaktiot: E.m
Jes ! Eli en ole tainnut laittaa viivalaseja päähän, vaan siinä oikeasti voi olla jotain :pompus:
Aika ajoissa testailen, mutta kun huomenna olen lähdössä pikku reissulle, niin olisi kiva tietää ennen sitä missä mennään :)
Huomenna vielä aamulla ennen matkaa ajattelin varmuuden vuoksi tehdä uuden testin ja mennä sen tuloksen mukaan. Toivon kovasti plussaa, mutta yritän olla realistinen (koska en usko sellaisen tulevan)! Vaikka tämän päivän testi vähän toi uskoa mahdollisuuteen plussata. Huomenna selviää(?) Apua ! en jaksa odottaa!

Paljon paljon plussia kaikille!! :signs003

E.m, kyllähän siinä jokin viivankaltainen näkyy, toivotaan vahvistumista :)

Senni, mielestäni tuo ei vielä ole plussa kun eivät tasavahvat ole :(

• Tykkään
Reaktiot: E.m
Jennyhannele, mikä kp testasit? :)
Kiitos kaikille vastailijoille <3

Tämän päivän testin tein juurikin mammaksi.fi sivujen kautta osamallani 10mlu herkällä testillä :) Tämä on ensimmäinen kierto kun niitä kokeilen.

Takaisin