Plussa vai ei?

Esikko ei välttämättä näy vielä.. Oletko varma et ovulaatio on ollu oikeeseen aikaan?

ImageUploadedByVau Foorumi1454364491.017568.jpg

Kp34/28

Onnea omppoloinen!Vitsi ku Sais kans hommattua digin :) Mulla siis eka haalea viiva tullut pc testiin la aamuna ja apteekin oman tein eilen siihen myös haalea vaaleanpunainen viiva.Tänä aamuna sofi siihen viiva mut sekin aika haalea.Toki sofi ei la aamuna näyttänyt vielä juuri mitään.Nyt jo kp30 tai rv 4+1 toki ainut millä lohduttaudun on se että oon laskenut kp:t ensimmäisten yritysaikana niin et kuukautisten alkupäivästä seuraava on ollut vasta kp1 ja laskin nyt jo tuhrupäivän kp1.Ja siis ensimmäisessä yrityksessä kp27 tuli myös tosi haalea viiva en vaan muista koska vahva tuli.Torstaihin aattelin säästää toisen apteekin oman eikö silloin pitäisi jo vahva viiva tulla? Kyllä jännittää ja pelottaa onko tää oikea raskaus vai joku kemiallinen.Ei auta kun odottaa.Niin en osaa lisätä kuvia laittaisin niitä muuten enemmän ku mielelläni :)

Epätoivoinen yritys :oops: Ei taida kenenkään silmään osua mitään? Dpo12 otettu.

Liitteet

• 20160202_102129-1-1.jpg
    20160202_102129-1-1.jpg
    536.6 KB · Katsottu: 313
Avvi, ei valitettavasti näy mitään :/

Täällä myös testattu negaa tänä aamuna eli menkkoja saa jäädä oottelemaan.

Larissa kp 28, dpo 13, yk 19(?)

Mitä mieltä olette, koska mun kannattais testata.. Nyt on dbo 8 ehkä. Kp 23/22-31 :o kierto siis tasan kerran ollut toi 31 päivää..
On ollut jotenkin ihmeellinen olo viikon verran

Milemile, voithan testata vaikka heti jos siltä tuntuu :) mutta liian aikaisin testatessa saattaa saada virheellisen negan. Osa porukasta plussaa jo niinkin aikaisin kuin dpo 9-10, osalla näkyy vasta kun menkat on useamman päivän myöhässä eli dpo 15 jälkeen. Tsemppiä!

Heippa Hei,ja onnittelut plussanneille,pahoittelut negan saanneille. Oon pysytelly pois taustoilta koska kärsin menkoista viikon verran. Eilen loppuivat ja nyt jään odottamaan ovista jos tässä kuussa nyt tärppäis.

Takaisin