Plussa vai ei?

Lara, eiköhän se sullekkin vielä tuu, toivon plussaa kaikille muillekkin! Tää on niin epätodellista ajatella että mun sisällä kasvaa uus elämä! Tää on oikeesti paras tunne ikinä, vaikka en oo kunnolla tätä vielä sisäistänytkään viellä! :') <3

Voi mahdotonta..toivottavasti viivat vaan vahvistuu ja tulokset pysyy toivotunlaisina :)

Jos tää nyt päättyyki negaan tää kierto..ni mä kyllä tipun korkeelta...

Oon yrittäny pitää pään kylmänä mut aika vaikeeta se sit kumminki on ku tollasta saa näkymään..

Pari samallaista testiä vielä odottelee kaapissa. Apteekkiin marssin la hakemaan su aamuks digiä tai apteekin omaa testiä.. Sunnuntai olis jo kp 29

Ihanaa et voi jakaa ajatuksia jonkun ihan samassa kohtaa kulkevan kanssa!

Ennen mitään ehkäisyjä aikanaan ollut melko lyhyt kierto 24-25, pillereitä syödessä tietty seuras sitä laatan sykliä. Kierukka kun oli vähän aikaa oli kierto myös tosi lyhyt.

Et siks tavallaan odotan vaan että menee sen tod näköisimmän maksimin ohi 28-29 ilman menkkoja ennen ku alan rauhottua sen suhteen et plussa tuli.. :D

Se on sit asia seuraavaks mitä sit sen jälkee alkaa stressaamaan ja laskemaan päiviä :hilarious:

Onnee Kyfi:)
Rbck: kyllä siin jtn näkyy, toivottavasti vahvistuu.:)

Omanapa: mulla varmaankin ovulaatio vaan lähestyy. Tänään aamutesti niin ei tää mikään ovulaatioplussa ole mutta selvästi vahvistunut viiva eilisesta. En tiiä miksi tää rfsu näyttää noin vahva viiva, viallinen testi koska kyllä ovulaatiotestilla olisi pidännyt näyttää aamulla ihan plussa jos valemenkat olisi kyseessä. Tää kierto on jo pielessa että eipä tuu tästäkään kierrosta tärppi kun ovulaatio tulee tositosi aikaisin. Tänään vasta kp 6 ja otesti näyttää jo tolta. Anteeksi huonolaatuinen kuva.

Liitteet

• 1453970691669.jpg
    1453970691669.jpg
    58.6 KB · Katsottu: 290
Vieläkään ei mitään kuulu ei menkkoja ei plussaa :( voiko olla mahdollista että ovis plussa sillon reilu kaks viikkoa sitten olikin väärä?

Esikko, jos saa O-plussan niin se kertoo siitä että lh-hormoni nousee ja keho yrittää ovuloida. Se ei siis ole tae ovulaatiosta. Jos menkat alkaa olla paljonkin myöhässä niin pyydä päästä hcg-verikokeeseen.

Hei nyt kun tarkistin ton mun r testin (pc) nii siinä näkyykin jotain :D onko niissäkin se kuuluisa viivan paikka vai onko jotain häikkää?
941f6d947ba2137ad32ebfebc6ff7781
en saanu kunnon kuvaa valitettavasti :(

Oi jospa vihdoin oikea ois viiva <3 ku ollu niitä sofin feikki viivoja :( nyt onneks luotettava testi :)

Esikko, kyllä siinä jotain näkyy! Otitko kuvan testiajalla? Onko viivassa punaista väriä vai onko se harmaa? On pc:lläkin ihmiset saaneet harmaita viivoja (viivanpaikkoja) ja roskishaamua :/

Kuvasta ei saa selvää, mutta toivotaan että on ja vielä enemmän toivotaan että seuraavassa testissä vahvistuu ja näkyy jo testiajalla ;)

Takaisin