Plussa vai ei?

Tuun huutelemaan..
Esikko1: mulla on tuttu joka ei saanu raskaustestiin plussaa ollenkaan mut ovistestiin just aamulla vahvat viivat ja päiväl haaleet. :) oli siis raskaana mut selvis ainoastaan verikokeella. Ei siis tietoa miks ei r-testi näyttäny plussaa.. ei jaksanu sit enään verikokeen jälkeen testailla :)

Kaikilla ei erity riittävästi hcgtä, että näkyis pissatestillä :)

Saattaa näkyä vasta rv6+ tai 8+ :D jos on menkat yli viikon myöhässä ni verikokeeseen vaan..

Mä taas tuun lisäile kuvia ja kyselee :D onko kellään kokemusta "valemenkoista".. mun äidilläni oli valemenkat ja tajusi olevansa raskaana vasta rv 12. Mulla siis oli tosi niukat ja omituiset menkat, kunnol vuoto 2pv ja sit vaan tuhrua. Ja kaikki raskausoireet edelleen. Tein varmuuden vuoksi nyt illal 1h pidätyksellä rtestin ja siinä on edelleen haamu. Mutta vahvempi musta kun ennen kuukautisia. Rfsu juu antaa viivoja mut ei kai ne niin vahvoi antaa o.O aamulla teen kunnol pidätyksellä ovulaatiotestin ja ellei se ole plussa niin sitten raskaana en ainakaan ole. Ensi kuussa menen gynellä kyl käymään alkaa olee niin sekaisin nää mun kierrot.

Liitteet

• 1453915465280.jpg
    1453915465280.jpg
    43.9 KB · Katsottu: 356
Mietin tässä että ennen tätä yritystä en oo saanut koskaan minkäänlaista viivaa tai viivanpaikkaa mihinkään testiin paitsi jos oon ollut raskaana.Että onko noi testit niin hirveesti huonontunut sitten vai mikä on..Ja netistä oon tilannut aina heti ku oon tajunnut että sieltäkin saa :D
Mutta nyt kauppareissulla nappasin pc:n testipaketin myös varastoon,kun olin eri paikkakunnalla niin uskalsi ostaa.Saa sillä sitten varmistaa :) En vaan voi mitään että nyt on pitänyt joka päivä testata.Tänään päivällä tein vauvalan testin se oli joku hcg-merkkinen.Hyvällä tahdolla siinä oli viivanpaikka mut seuraillaan.Täytyy sanoa et vahvemman haamun sain sofiin jo viime vloppuna et ei nyt hirvee luotto ehkä niihin.Mutta toki ei nekään kai kunnon viivaa näytä jos ei oo raskaana et täytyy uskoa vaan kunnon viivaa.Ja jos nyt yhtään väriä sisältävän viivan saan ees vloppuna niin kyllä täytynee sitten pc tuhlata viimeistään maanantaina :)
toivotaan et kaikkien haamut muuttuu kunnon plussaksi.

Ja siis ei mullakaan näkyny missään muussa testissä siis mitään, vaikka tein tänään ennen tuota myös pc:n, se näytti negaa, parin tunnin päästä clearbluen, ja näytti toi 1-2 viikkoo. Luottaisin ehkä tän kokemuksen takia enemmän tohon digiin, laitan viel kuvan siitä liuskasta; sori huono kuva mut en tosiaan mäkään keksinyt millään mielikuvituksella tai missään valossa siitä edes mitään hailuraa :)

3413a4a9ba1be9753159108ba7afbd67

Takaisin