Plussa vai ei?

MrsBee, oon kyl lukenu et useammallakin plussakierrossa ei oo tissikipua oviksen jälkeen, et kaikkihan on mahollista :wink Toivotaan pysyvää plussaa sullekin nyt! :happy:

Kiitos sallahaa! Joo, kyllä mulla toivoa on, että se jossain vaiheessa vielä tulee. Tässä kierrossa mun ei pitäny lähteä kuvittelemaan mitään oireita...muttamutta, eilen yökötti ja oksetti, vaatteet haisi musta tupakalle? (en polta, eikä kukaan kavereista tai mies), tänään on lämpöinen olo jne jne..:D Dpo nyt kai 6 et silleen :rolleyes: Ei tätä ajatuksen juoksua vaan saa pysäytettyä :p

Mulla kans on nyt ollu nännit niin kipeet että imetys sattuu :D ja eilen särki alamahaa... Ens viikolla pitäs menkat alkaa jospa ei alkas<3

Apuva kokeneemmat=). Näin ummikkona veikkaisin että otolliset päivät olis ollut tuossa 13.-14.1..(ekaa kertaa sähläilen näiden testien kanssa)? Silloin aloitin testauksen. Mutta voikohan näyttää selviä viivoja, vaikka ovista ei olisi (en nimittäin huomannut oikein mitään oloja, tosin en oo aina ennenkään huomannut). Ja tämä kuvahan on tosiaan otettu testiaikojen ulkopuolella..

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    773.3 KB · Katsottu: 1,663
14.päivä on selkeä plussa eli 15.päivä oli varmaan ovis. Eli hyvä jos talletteluja 13.-15.1.
Eli eikös se mene niin laskuissa että ovisplussa päivä dpo-1 ovispäivä dpo 0 ja siitä lähtee sit dpo 1jne.
Korjatkaa jos olen väärässä :)

Huomenta vaan :) tänään on dpo 8 ja huomenna meinasin r-testin tehä mutta kun olen näin malttamaton niin tein tänään jo o-testin :D
3565f090a99405aafe1a931133a4c452
kuinka vahva viivan pitäs olla näillä kierron päivillä? :)

Esikko, o-testit joillain haalistuu ja joillain tummenee kierron loppuun.. Tee vaan huomenna r-testi :)

Esikko tein myös tänään o testin dpo 12 ja melko vahva mutta ei plussa eli ei kerro mitään. Ovistesti kertoo ehkä raskauden jos se on täysin plussa tai yleensä kontrolli on testiviivaa jopa tummempi :) mulla oli km raskaudessa ovisplussa ennen r testiä. Sulla on aikaset dpot vielä ehkä jopa r testille.

esikko: Mä taas olisin sanonut et hyvin voit olla raskaana. Mä en saa ovistikkuihin minkäänlaista viivaa loppukierrosta ellen ole sit rtestilläkin plussannut. Ja tuo viiva on musta vahva dpo8 vaikka onkin ovistesti :)
Mut kai me kaikki reagoidaan ovistesteihin eri tavalla. Mulla ei niihin piirry toista viivaa kun vain oviksen aikoihin. Muuten nega. Toisilla on aina kaksi viivaa.

Mulla on melkein aina toinenkin viiva, mutta viimeks ennen menkkoja oli kyllä niin huilu:) ja toi on melkein yhtä vahva kun mun ovisplussa :D

Täällä jo kp 36, dpo 16 eikä kuukautisia näy o.O. pc testei oon tehnyt mut viivanpaikkoi vaa antaa. En tajuu mis mun kuukautiset on :/. Tässä aamuntesti. Kunpa vaan nyt hormonit nousisi hitaasti. Vois menkat kyl alkaa jos kerran raskaana ole et pääsis uuteen kiertoon

Liitteet

• 1453107043496.jpg
    1453107043496.jpg
    35.2 KB · Katsottu: 543
Muokattu viimeksi:
Senni kyl tos joku hailura on.. Toivotaan et vahvistuu :)

Minni onnea :) onko paljon testejä kaapissa ?;)

Mannikka niiden pitäisi tulla postissa hetkellä millä hyvänsä :D vähän kaikenlaisia ja digejä myös! Saatte tänne vielä testikuvia :D

Anteeksi suorasukaisuuteni, mutta mä en ymmärrä ollenkaan noita ovistestejä kun halutaan tietää onko raskaana. Tai kun siihen raskauteen on omat testit. Mitä tässä on seurannut, niin noi ovulaatiotestit voi näyttää mitä vaan lähes milloin vaan. Aika moni on ollut pettynyt kun sitten raskaustesti onkin ollut nega/menkat alkanut, koska ovistestejä on tulkittu milloin mitenkin.
Tiedän kyllä että ovistesti voi reagoida myös hcgn, mutta kun siihen on ihat omat testit, siksi en ymmärrä miksi "kiusata" itseään epämääräisillä tulkinnoilla...Mä mieluummin vaan testaisin jollain halppis raskaustesteillä vaikka jo dpo 8 alkaen jos ei muuten malta odottaa :)

Takaisin