Plussa vai ei?

No mulla ei ollu edes viivanpaikkaa! Murr, uutta yritystä taas ens viikolla! Mutta empä taida olla ainoo jota turhauttaa nää yks viivaset tai haamut.

Voiko huonosti nukuttu yö vaikuttaa hcg määrä aamulla ? Mulla kun on unettomuutta, viime yönäki nukuin vaan 3h yhteensä. Mietin vaan kun tein nyt rfsu testin illalla ja musta siin on ihan selkeä haamu, vai onko tämäkin nyt pelkkä viivanpaikka :( pitäisi varma olla pari pv testamatta, jos ei huomen viel menkat ala käyn hakee joko clearblue tai apteekin testin. Dpo 13,viime kierossa luteelivaihe oli 12 päivää.

Liitteet

• 1452889873465.jpg
    1452889873465.jpg
    27.8 KB · Katsottu: 333
Kyllähän senni tuossa viiva näkyy... Odota pari päivää ja tee vaikka apteekin oma! :)

Senni mikäs dpo siul on.. Tuo rfsu ei kyl anna kunnon viivoja kun vasta myöhemmin. Oottelitkos jotain muita testejä kenties tulevaks? :)

En kyllä usko että raskaushormonin erittymiseen vaikuttaa unen määrä tai laatu... Huonoja testejä, kuten täällä on jo sanottu! :)

Nää rfsu on kyl kakkatesteja :D mulla tänään dpo 14, kp 34. Ajattelin jos tänää ehin hakee apteekkist testei,tääl ku lähi kaupassa ei ole kun niitä rfsu testei. Sit varma käy sille kun oon hakenut apteekkista testin niin menkat alkaa :D

Hei mikä on aikaisin dpo millä ootte saanu plussan :D tekis mieli huomenna jo tehä vaikka on vasta dpo7 :D

Esikko pysyvät plussat oon saanu dpo 16 ja 17 :D mut hmm ehkä dpo9 tai 10 saattas näkyä jollain jo

Nooo kyllä miekii aika monta negatestiä ehin tekee ennen ku alko muuttua :D

Tänään ollu ihmeellistä menkkasärkyä tavallaan, mistähän lie johtuu? :/

Tuo menkkasärky on vähän vaikea oire kun se voi tarkoittaa yhtälailla menkkoja tai raskautta.Itsellä siis ollut molemmissa raskauksissa myös aluksi menkkamaista särkyä tai on se ehkä vähän erilaista ollut kuin normaali kuukautisten aikaan.Ja nyt lievää menkkamaista särkyä keskellä kiertoa, en tiedä mitä tämä nyt tarkoittaa.

Mulla kuopusta plussatessa jäi menkkasärky pois, ja pidin sitä hyvänä merkkinä ja plussa tuli :) Nyt oli plussatessa ihan tajuttomat menkkajomot, enemmän kuin normisti ennen menkkoja, ja plussa tuli.

Että mun kohdalla ainakin kaikki on mahdollista eikä mikään tarkoita mitään suuntaan eikä toiseen :)

Mulla se menkkajomottelu on kans kahdessa plussassa ollu jotenkin erilaista ku ennen menkkoja. Aluks kyllä luulin et sieltä ne tulee, tässä plussassa alkoi ruskea tuhrukin muutama päivä ennen oletettuja menkkoja, mut kun ei neljän päivän jälkeen muuttunut mihinkään (näytti vaan niukentuvan) ja pari päivää oli tissit ollu oudon tuntuset, niin tein sitten yllätyksekseni plussatestin :) Mulla oli siis kaikkiaan viikon "valemenkat" ku tuhrutti. Edellisessä plussassa ei vuotoa minkäänlaista ja kkm todettiin 7+5...

Mulla myös yleensä aina päivä pari oviksen jälkeen kipeyty tissit, mut nyt niin ei käyny ku vasta tosiaan vähä ennen plussaa. Siks luulin että eikö munasolu päässykään irtoomaan, vaikka oli eggikset ja kaikki :D Kkm-plussassa kipeät heti oviksesta asti. Että otappa näistä selvää :D Itellä nyt menossa rv 9+6.

Mutta ainut varma oire mulla ollu kummassakin se jännä fiilis, että nyt onnistui :) Hautasin sen vaan sit ku se tuhru tässä alkoi. Plussatuulia kaikille, kiva tihrustella teijän testejä kun on alkanu itellekin hyvät viivalasit kehittyä! :D

Sallahaa: lohduttavaa kuulla, että noinkin voi olla tissien suhteen :p mulla nimittäin just sama oire yleensä, että oviksen jälkeen tosi kipeät rinnat ja oli km tärppikierrossakin. Nyt ei näy eikä kuulu mitään oireita ja menetin toivon oviksen suhteen...voi toki olla ettei tullutkaan/on ollut välissä oireettomia kiertoja, mutta antaa vähän toivoa vielä ;) Mulla tuli siis kuitenkin hymynaama digitestiin ja selvät kirkkaat ovislimat pari pv, minkä jälkeen taas muuttu...No, saapa nähdä!

Takaisin