Mulla se menkkajomottelu on kans kahdessa plussassa ollu jotenkin erilaista ku ennen menkkoja. Aluks kyllä luulin et sieltä ne tulee, tässä plussassa alkoi ruskea tuhrukin muutama päivä ennen oletettuja menkkoja, mut kun ei neljän päivän jälkeen muuttunut mihinkään (näytti vaan niukentuvan) ja pari päivää oli tissit ollu oudon tuntuset, niin tein sitten yllätyksekseni plussatestin :) Mulla oli siis kaikkiaan viikon "valemenkat" ku tuhrutti. Edellisessä plussassa ei vuotoa minkäänlaista ja kkm todettiin 7+5...
Mulla myös yleensä aina päivä pari oviksen jälkeen kipeyty tissit, mut nyt niin ei käyny ku vasta tosiaan vähä ennen plussaa. Siks luulin että eikö munasolu päässykään irtoomaan, vaikka oli eggikset ja kaikki :D Kkm-plussassa kipeät heti oviksesta asti. Että otappa näistä selvää :D Itellä nyt menossa rv 9+6.
Mutta ainut varma oire mulla ollu kummassakin se jännä fiilis, että nyt onnistui :) Hautasin sen vaan sit ku se tuhru tässä alkoi. Plussatuulia kaikille, kiva tihrustella teijän testejä kun on alkanu itellekin hyvät viivalasit kehittyä! :D