Plussa vai ei?

Raskaana täällä olaan , en voi uskoa. Siis testit nega mutta neuvolla sain varattua sen todella hailahka perustella ja sydän äänet kuului kun olin tänään siellä. Eilen testi oli nega et ihm e juttu. Viikoja pitäisi olla 11+6. Ensi viikolla sitten ultraan. Onnea kaikille, toivottavasti plussa tulee kaikille

Onpas jännä, et testit vaan negaa, mutta paljon onnea :happy: toivottavasti kaikki menee hyvin:Heartred

Apua! Onko nää plussaa vai ei?

Liitteet

• C4CF910E-3C76-47F7-8447-EF167CC53019.jpeg
    C4CF910E-3C76-47F7-8447-EF167CC53019.jpeg
    15 KB · Katsottu: 327
  • 73B8B8FD-C612-4CE4-9B49-28D640CC0B76.jpeg
    73B8B8FD-C612-4CE4-9B49-28D640CC0B76.jpeg
    7.4 KB · Katsottu: 343
Sekopään kun olen tein vielä 3. testin:nailbiting::joyful:

Liitteet

• D350E353-D5C8-4103-87BB-A617AB59A4C3.jpeg
    D350E353-D5C8-4103-87BB-A617AB59A4C3.jpeg
    13 KB · Katsottu: 314
135/140 on tuskin minun syke
Löysikö th myös sinun sykkeesi? Oma syke voi olla yllättävänkin nopea, jos jännittää, mutta jos th ensin katsoi sinun sykkeesi ja se oli selkeästi hitaampi, niin ei tuo voi sitten sinunkaan syke olla. Meillä neuvolassa th yleensä tsekkasi, että löytyy sekä minun että sikiön sykkeet.

Toivotaan kuitenkin, että verikokeessa on käynyt jokin virhe, eikä tuo hcg pitäisi paikkansa.

UmmuH, Onpas siellä kerrassaan erikoinen tilanne o_OToivottavasti saisit selkoa pian! :)

Meillä terkka sanoi aikoinaan kun olin raskaana tokasta enkä tiennyt asiaa, että raskaus todennetaan vain ultralla. Kysyin silloin neuvolassa että voiko hän kuunnella sykkeitä niin hän sanoi että ei, koska hänen täytyy olla varma että siellä on sikiö että sitä kuunnellaan. Siksi meillä ei edes yleensä kuunnella sykkeitä ennen viikkoa 15 koska sykkeiden saaminen kuuluviin on täysin hakuammuntaa. Kummallista että terkka on edes alkanut kuuntelemaan sykkeitä ilman todennettua raskautta?

Toivotaan että ultrassa löytyy alkio perjantaina :)

Okei. Kun mullakin toi doppleri voi antaa lukemia ilman että se reagoi sykkeeseen. Siis reagoi siihen kohinaan ja muuhun välillä. Mut jos kerta kuului selkeä syke! On kyllä kumma tilanne sulla! Toivottavasti selviää pian!
Mulla oma doppler näyttää heti alkuun 125 lukemaa, vaikka ei olisi kunnolla edes ihossa kiinni.

Meillä terkka sanoi aikoinaan kun olin raskaana tokasta enkä tiennyt asiaa, että raskaus todennetaan vain ultralla. Kysyin silloin neuvolassa että voiko hän kuunnella sykkeitä niin hän sanoi että ei, koska hänen täytyy olla varma että siellä on sikiö että sitä kuunnellaan. Siksi meillä ei edes yleensä kuunnella sykkeitä ennen viikkoa 15 koska sykkeiden saaminen kuuluviin on täysin hakuammuntaa. Kummallista että terkka on edes alkanut kuuntelemaan sykkeitä ilman todennettua raskautta?

Toivotaan että ultrassa löytyy alkio perjantaina :)
Meillä kuunneltiin sykkeet heti ekassa neuvolassa, viikkoja taisi olla 8 silloin. Riippuu varmaan terkasta kuunnellaanko vai ei?

Takaisin