Plussa vai ei?

Keskustelun 'Kuumeiluklubit' aloitti mannikka, 24 kesä 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. NewMoon Tuttu foorumilla

Yleensä Joo. Toki joillakin voi parikin päivää näkyä. Mulla se vahvin on sen yhden tikun verran. Sit voi melkein plussaa olla pari päivää ja sit haalenee pois.
    • Tykkää Tykkää x 2
  2. Rauha80 Tuttu foorumilla

Pidän liuskoja jopa parempana kuin tätä. Tällä herkällä olen saanut 2x selvän punaisen haamun olematta raskaana. Liuskoilla olen saanut vain viivan paikkoja.
  3. 0mppu Aloittelija

Äsken testattu pc liuskalla. Salamalla ja ilman. Tänään siis kp 25/27. Tuo ylempi testi on eiliseltä. Ollu tänään kyllä tosi etova olo ja huimaa aika paljon. Onkohan tarpeeksi vahvistunu?

4438F6BC-AB46-4A81-8E1A-31E1C387B0BA.jpeg
    AAED6C90-F146-47A8-BB49-A0430C1E584C.jpeg
    • Voittaja Voittaja x 5
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. 0mppu Aloittelija

CDAB1448-CC71-4873-B56D-8687CF62F909.jpeg

Tässä vielä yks kuva.
    • Optimistinen Optimistinen x 3
  5. KaisaaMaria Uusi käyttäjä

Omppu, miun silmiin tuo näyttää kyllä plussalta :) mulla aiemmissa raskauksissa pc ei oo ikinä näyttänyt väärin.

Miulle taasen vittuillaan Rfsu :n ja clearbluen taholta ihan urakalla. Nuo Rfsu testaa varhain testit on vajaan viikon antaneet testiajalla punertava viivoja. Jotka haihtuu kuivuttuaan!! Tänä aamuna sama homma. Ohessa kuva..[IMG]

Mutta tein siinä samalla clearbluen fast and easy testin. Ei musta ollu mitään ja kettuunnuin tosta rfsu:n huijaritesteistä, joten en syynänny tarkemmin. No tulihan siihen sit kuivuttuaan plussahaamu. Onkos noille testeille tyypillistä? Siitäkin epäselvä kuva alla.

Ärsyttää ihan huolella. Nyt on kp 40/33. Seksiä ollut viimeksi miehen reissutyön takia äitienpäivänä. Et luulis näkyvän kunnolla, jos jotain on ja kaikki olis kunnossa.

Sain siirrettyä kierron normaaliksi myo-inositolilla, (pcos-taipumusta aiemmin), mut nyt on menkat siis jo reilun viikon normaalista myöhässä. Vatsaa turvottaa ja nännit on niin pirun kipeät.

Alkas vaan ne menkat niin pääsis taas normaaliin elämään kiinni. Kylhän sitä toivois, että olis tärpännyt, mutta luulen, että nyt on jotain häikkää. Mutta mitä?

Kysyn nyt kuitenkin, onko cb antanut muille roskishaamuja? Rfsu antaa haamun testiajalla, muttei sen jälkeen ja cb toisin päin

Selkeämpää testailuonnea muille!

Eikä onnistu kuvien laittokaan !! :mad:

Attached Files:

• Optimistinen Optimistinen x 3
    • Vanha Vanha x 1
    Last edited: 30 touko 2019
  6. alinah Addikti Elokuun äidit 2019 Tammikuunmammat 2016

Varoituksen sanana! Kyseinen testi on rfsu herkkä puikko. Edelleen nää kyseiset paskatestit antaa tämmösiä...

• En tykkää En tykkää x 6
    • Informatiivinen Informatiivinen x 1
  7. KaisaaMaria Uusi käyttäjä

Varmaan samaa sarjaa kun omat testit! Saisivat vetää koko testit pois markkinoilta!
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 3
  8. KermaKannu Peruskäyttäjä

Minulla cb antanu haaleat viivat noin 30min testinteon jälkeen, kun olen ollut ajoissa testaamassa, mutta myös siis raskaana. Eli olen aina tulkinnut negaksi ne, koska roskishaamu, mutta aina seur.päiv. Oon sit plussannu :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  9. KermaKannu Peruskäyttäjä

Esim, tämä oli plussa, viiva ilmesty vasta testinteon jälkeen..
    • Optimistinen Optimistinen x 2
  10. Miitu Addikti Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Mullakin tälläisiä kokemuksia muutama.
    Ja myös noilla liuskoilla!
    RFSUn kanta esim liuskojen vale positiivisiin (eli selkeä punainen viiva olematta raskaana) oli että näillä ei saisi testailla ennen kuin menkat myöhässä.
    Kysyin heiltä, etten maalaisjärjellänikään saa käsitettyä miten tuollaisia vääriä plussia, voi tulla koskaan? Testasi ennen menkkoja tai niiden myöhästyttyä, JOS ei ole raskaana.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 4
  11. alinah Addikti Elokuun äidit 2019 Tammikuunmammat 2016

Ihan uskomatonta!
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  12. Viima♡ Rakastunut foorumiin Heinämammat 2018

Mulla tais olla kemiallinen. Testit ovat ihan selviä negoja nyt.
    Plussatuulia teille muille! :):Heartred
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
  13. 0mppu Aloittelija

Himotestaaja ku oon nii ei malta olla testaamatta joka päivä :facepalm: Ei uskalla vielä iloita ku voi olla kemiallinenki vaan.. Nyt kp 26/27
    F965A732-D7C8-432D-9F8F-A78EB317E62E.jpeg
    • Tykkää Tykkää x 9
  14. Suski75 Addikti Elokuun äidit 2019 Helmikuunmammat 2016

Jos tämä on PregCheck ja kuvaa ei ole muokattu, niin selvä plussa on.
    • Tykkää Tykkää x 1
  15. 0mppu Aloittelija

Joo on pregchekin testi ja ei oo muokattu ollenkaa. Silti jotenki ei uskalla vielä luottaa täysin. Mut eiköhän se varmistu muutaman päivän päästä :happy:
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. alinah Addikti Elokuun äidit 2019 Tammikuunmammat 2016

No on ihan Selkee tulos...
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
    • Tykkää Tykkää x 1
  17. 0mppu Aloittelija

Jotenki ei voi uskoa kun ei keretty kun kerran hyödyntämään ovis ja vielä aika monta päivää ennen sitä..ja että tärppäis näin ekasta kierrosta..:wideyed:
    • Tykkää Tykkää x 1
  18. 0mppu Aloittelija

Kai se on uskottava sitten :love017
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. Taikapilvi Ihastunut foorumiin Joulumammat 2018

Todellaki selkeä plussa, onnea! :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. 0mppu Aloittelija

Kiitos :happy: Ehkä mää alan tässä pikkuhiljaa jo uskomaan tän, jotenki epätodellinen fiilis. :happy093

Jaa tämä sivu