Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko kellään kokemusta tästä testistä? Onko samaa luokkaa ku nuo rfsun liuskat?
View attachment 78586
Varoituksen sanana! Kyseinen testi on rfsu herkkä puikko. Edelleen nää kyseiset paskatestit antaa tämmösiä...
Omppu, miun silmiin tuo näyttää kyllä plussalta :) mulla aiemmissa raskauksissa pc ei oo ikinä näyttänyt väärin.
Miulle taasen vittuillaan Rfsu :n ja clearbluen taholta ihan urakalla. Nuo Rfsu testaa varhain testit on vajaan viikon antaneet testiajalla punertava viivoja. Jotka haihtuu kuivuttuaan!! Tänä aamuna sama homma. Ohessa kuva..
Mutta tein siinä samalla clearbluen fast and easy testin. Ei musta ollu mitään ja kettuunnuin tosta rfsu:n huijaritesteistä, joten en syynänny tarkemmin. No tulihan siihen sit kuivuttuaan plussahaamu. Onkos noille testeille tyypillistä? Siitäkin epäselvä kuva alla.
Ärsyttää ihan huolella. Nyt on kp 40/33. Seksiä ollut viimeksi miehen reissutyön takia äitienpäivänä. Et luulis näkyvän kunnolla, jos jotain on ja kaikki olis kunnossa.
Sain siirrettyä kierron normaaliksi myo-inositolilla, (pcos-taipumusta aiemmin), mut nyt on menkat siis jo reilun viikon normaalista myöhässä. Vatsaa turvottaa ja nännit on niin pirun kipeät.
Alkas vaan ne menkat niin pääsis taas normaaliin elämään kiinni. Kylhän sitä toivois, että olis tärpännyt, mutta luulen, että nyt on jotain häikkää. Mutta mitä?
Kysyn nyt kuitenkin, onko cb antanut muille roskishaamuja? Rfsu antaa haamun testiajalla, muttei sen jälkeen ja cb toisin päin
Selkeämpää testailuonnea muille!
Eikä onnistu kuvien laittokaan !!
Varoituksen sanana! Kyseinen testi on rfsu herkkä puikko. Edelleen nää kyseiset paskatestit antaa tämmösiä...
Mullakin tälläisiä kokemuksia muutama.
Ja myös noilla liuskoilla!
RFSUn kanta esim liuskojen vale positiivisiin (eli selkeä punainen viiva olematta raskaana) oli että näillä ei saisi testailla ennen kuin menkat myöhässä.
Kysyin heiltä, etten maalaisjärjellänikään saa käsitettyä miten tuollaisia vääriä plussia, voi tulla koskaan? Testasi ennen menkkoja tai niiden myöhästyttyä, JOS ei ole raskaana.
Jos tämä on PregCheck ja kuvaa ei ole muokattu, niin selvä plussa on.Himotestaaja ku oon nii ei malta olla testaamatta joka päivä Ei uskalla vielä iloita ku voi olla kemiallinenki vaan.. Nyt kp 26/27
View attachment 78641
Jos tämä on PregCheck ja kuvaa ei ole muokattu, niin selvä plussa on.
Kai se on uskottava sittenNo on ihan Selkee tulos...
Himotestaaja ku oon nii ei malta olla testaamatta joka päivä Ei uskalla vielä iloita ku voi olla kemiallinenki vaan.. Nyt kp 26/27
View attachment 78641
Kiitos Ehkä mää alan tässä pikkuhiljaa jo uskomaan tän, jotenki epätodellinen fiilis.Todellaki selkeä plussa, onnea! :)