Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla kans neljäs toiveissa ja yk6 menossa, ei ole vielä plussaa näkynyt. Minkä ikäisiä sun lapset on?
Plussatuulia sinne kovasti!
Meillä kaikki syntyny syksyllä, eli sillon täyttää 3v, 5v ja 6v. Minkä ikäsiä teillä?
Miusta tää on jo haamu/plussa :)Mää vielä testasin äsken tämmösellä rfsu testillä. Tuleeko näihin tämmösiä viivanpaikkoja ku on aikasemmin ollu puhetta täällä noista et tekee tommosta..
View attachment 78548
Mää vielä testasin äsken tämmösellä rfsu testillä. Tuleeko näihin tämmösiä viivanpaikkoja ku on aikasemmin ollu puhetta täällä noista et tekee tommosta..
View attachment 78548
Rfsu:n lisäksi kannattaa kyllä kokeilla muitakin testejä. Itsekin saanut niillä selkeetä viivaa ilman että mitään tarkoitti.
Mä tein pc:n testin tiistaina ja sain siihen testiajalla tämmöisen View attachment 78574 View attachment 78575
Ja oli kuivana
View attachment 78576
Onneksi tiesin että olis aika lailla mahdotonta olla raskaana (kp 10, oviksesta 3vkoa..) mut enpä ole tuollaista saanut koskaan pregcheckiin. Sen jälkeen tehdyt oli ihan negoja.
Minusta tää näyttää kyllä plussalta. :)
Mutta siis juu näihin kyllä tulee tosi näkyviä värillisiäkin viivoja, valitettavasti.
Omallekin kohdalle sattunut useamman kerran.
Osaako joku sanoa / auttaa kun mulla on nyt 4 päivää ovisplussia lh tikussa.. lämmöt on nousussa mutta minkään sortin limoja ei oo näkyny...että voiko ovis olla näin pitkä kestonen?
Ps. Tuo vika kun kuivui ni on samanlainen kun noi muutkin
Onko sulla joku lääke mikä voisi aiheuttaa?
Onko nyt siis luteaalivaihe menossa ja vasta yrität etsiä ovista?
Voisitko olla raskaana?
Kyllähän se sitten näkyy ovistestissäkin. Onhan ihmisillä ovistestit plussalla kun ovat raskaana.