Plussa vai ei?

Kävin vielä nyt katsomassa testin ja oli viivat muuttuneet tasavahvoiksi ja vaikka ei saisi testi ajan jälkeen lukea niin toivon kipinä herää Aamulla siis odotin sen 5 Min. Suunnilleen tai ehkä vähän vähemmän ja otin kuvan, sitten heitin testin kaappiin.
 
Oisko sittenkin...:nailbiting:

Kyllä siellä haamulainen kurkistaa, toivotaan että lähtee vahvistumaan!

Kävin vielä nyt katsomassa testin ja oli viivat muuttuneet tasavahvoiksi ja vaikka ei saisi testi ajan jälkeen lukea niin toivon kipinä herää Aamulla siis odotin sen 5 Min. Suunnilleen tai ehkä vähän vähemmän ja otin kuvan, sitten heitin testin kaappiin.

Jännää! Ei auta kuin odottaa ja tehdä uutta testiä..
 
Enpä malttanutkaan. Enää ei tarvi arvailla :Heartred Nyt toivotaan et pikkuinen pysyy matkassa!
 

Liitteet

  • _20180403_172137.JPG
    _20180403_172137.JPG
    278.9 KB · Katsottu: 326
Onnea plussanneille :) onko teillä kokemusta rfsu puikkotestistä? Mulla tuli sitten menkat heti tänne kirjauduttua ja nyt uutta testiä pukkaa..muokkasin ja näen jotain kyllä. :D mutta varmaan viivanpaikka ja luin et rfsut näyttää vissiin tosi usein haamuja turhaan. Valoa vasten näkyy tihrustelemalla.. en tiedä vaan onko harmaa vai värillinen. Laskeskelin et nyt ois dpo 14
 

Liitteet

  • IMG_20180403_193502.jpg
    IMG_20180403_193502.jpg
    561.9 KB · Katsottu: 336
Muokattu viimeksi:
Onnea plussanneille :) onko teillä kokemusta rfsu puikkotestistä? Mulla tuli sitten menkat heti tänne kirjauduttua ja nyt uutta testiä pukkaa..muokkasin ja näen jotain kyllä. :D mutta varmaan viivanpaikka ja luin et rfsut näyttää vissiin tosi usein haamuja turhaan. Valoa vasten näkyy tihrustelemalla.. en tiedä vaan onko harmaa vai värillinen. Laskeskelin et nyt ois dpo 14

Mulla ei rfsu oo näyttänyt yhtään väärin. Kerran plussasin sillä ja muullon ei oo tullu turhia viivoja. Näyttää samalta toi sun kun mun plussa, mutta kuva on niin muokattu että satavarmasti en voi sanoa. Miltä näyttää ilman muokkauksia? :)
Varovasti onnea kuitenkin!
 
Mulla ei rfsu oo näyttänyt yhtään väärin. Kerran plussasin sillä ja muullon ei oo tullu turhia viivoja. Näyttää samalta toi sun kun mun plussa, mutta kuva on niin muokattu että satavarmasti en voi sanoa. Miltä näyttää ilman muokkauksia? :)
Varovasti onnea kuitenkin!
Sama kokemus mulla. Kerran on ollut viallinen rfsu, jossa väri ei noussut ollenkaan, mutta haamu on tullut vain oikeesti raskaana ollessa. Pidän siis todella luotettavana testinä.
 
Onnea Ikuiselle haaveilijalle! Nyt tosiaan on jo selvä tapaus :)

Pauliinalla näky jotain, en ainakaan itse ole saanut tuollaista viivanpaikkaa/haamua noilla testeillä..
 
Mompsulla selkeä haamu, varovaiset onnittelut! :) Oisinpa itekki saanu tuollasen tänään, alotin taas liian aikasen testailun (arvioitu dpo 9) ja hädintuskin viivanpaikan erotin.. :D Nyt pitää malttaa maanantaihin seuraavan kans..
 
Mun silmät ei usko tätä todeks... voiko apteekin ultra antaa vääriä positiivisia? :wideyed:

Puolitoista vuotta tätä oltais odotettu mutta nyt hirvittää kestääkö.. viikko ennen ja 1,5 viikkoa oletetun oviksen jälkeen puuhasteltu kun mies oli työmatkalla.... ???!!!

PauliinaS kp34/31 dpo? Yk19
 

Liitteet

  • 20180407_081746.jpg
    20180407_081746.jpg
    961.5 KB · Katsottu: 374
Takaisin
Top