Plussa vai ei?

Mrs.Smith et oo koskaan aiemmin testannut tuolla? Mä uskalsin vähän luottaa tuollaiseen samanlaiseen haamuun kun sullakin kun en ollut koskaan ennen saanut tolla haamuja tai mitään. Moni sanoo että tuolla testillä niitä saa, mutta mun mielestä toi on aika vahva jo sellaseksi kun kuvaankin olet saanut vangittua niin hyvin.
 
Niin... testasin kaksi kiertoa sitten clear blue earlyllä tuosta haaleamman viivanpaikan, josta en kyllä saanut mitenkään kuvaan mitään näkymään. Ja se olikin ihan oikea nega. Tästä tapauksesta en ole niin varma... kun näitä oireita on. (Aion siis ofcourse testata pe aamuna uudestaan. Mul on viel toinen clear blue ja ostan vielä jonkun muun merkkisen sen kaveriksi)

Ja siis nämä eivät ole early vaan normaali herkkyys 25. :)

Kiitos kaikille avusta!
 
Niin... testasin kaksi kiertoa sitten clear blue earlyllä tuosta haaleamman viivanpaikan, josta en kyllä saanut mitenkään kuvaan mitään näkymään. Ja se olikin ihan oikea nega. Tästä tapauksesta en ole niin varma... kun näitä oireita on. (Aion siis ofcourse testata pe aamuna uudestaan. Mul on viel toinen clear blue ja ostan vielä jonkun muun merkkisen sen kaveriksi)

Ja siis nämä eivät ole early vaan normaali herkkyys 25. :)

Kiitos kaikille avusta!

Vielä piti sanoo että tein silloin aamulla tuon testin ja sain siihen tuota sun testiä haaleamman viivan ja samana iltana pc näytti jo aika selkeänkin viivan. :)
 
Suttuinen onestep taas.. En tiedä näenkö tuossa muuta kuin levinnyttä väriä.
 

Liitteet

  • IMG_20180328_134209.jpg
    IMG_20180328_134209.jpg
    650 KB · Katsottu: 292
Immagine2_ENG1.jpg


Sitten kun sun tuo sisempi viiva on tosi tumma, on ovisplussa. Riippuu niin ihmisestä, rävähtääkö se yhtäkkiä tosi tummaksi vai hivuttamalla :) Oletuksella, että sun testissä nuo viivat on tikkuun nähden samassa järjestyksessä.
 
Mulla siis tilanne että menkat yli viikon myöhässä. Predictorilla tuli haamulainen yli viikko sitten mutta testi ei kuulema ole kovin luotettava, CB:n early näytti myös hailakkaa plussaa, jokunen päivä tämän jälkeen Pregcheckillä haamu ja sitten ihan vaan negaa (mun viiva-lazerkatse ei tiiraamalla tai tihrustamalla nähnyt edes toivoviivaa tai viivanpaikkaa). Noh, oon ootellu menkkoja ja laittanu jopa vitivalkoiset alkkaritkin jalkaan höynäämään menkkoja mutta ei vaan kuulu eikä näy. Tänään aamulla tein Apteekin oman. Kuva tässä alla. Mitä ootte mieltä?

03276D4A-A321-4F12-9A8E-94AFBA503286.jpeg
 
Puolitin pregcheckin (koska viimeinen menossa.... ) ja sain jonkun viivaa muistuttavan. Noh ehkä vartin päästä yritin vielä tiristää vähän ja tein sen toisen puolikkaan mutta siinä ei ole samanlaista havaittavissa :sad001 olikohan koko testi virheellinen? Kuulostan jo varmaan ihan hullulta puolikkaine raskaustesteineni :D

//edit: nyt siihen toiseenkin on ilmaantunut haaleaakin haaleampi viiva :O selvästi haaleampi kuin tuo ensimmäinen, voisko johtua vaa siitä ettei virtsa ollut rakossa kuin hetken?

//edit 2: kävin ostamassa rfsun testin ja siinä ei näy kyllä yhtään mitään. Nyt lopetan testailun hetkeksi, oon tainnut vähän seota näiden testien kanssa.
 

Liitteet

  • IMG_20180331_113254.png
    IMG_20180331_113254.png
    755.6 KB · Katsottu: 384
Muokattu viimeksi:
No pitääpä mun tänne myös tulla pohtimaan. Elikkäs viivat joo kohtuu selkeät. Mutta alempi tehty pari päivää sitten, ylempi tänään molemmat aamupissasta.Onko teidän mielestä mitään vahvistumista tapahtunut? Ensimmäinen tosi haalea plussa sofilla tuli ke ja samalla tein eilen niin no en oikein tiedä oliko edes vahvistunut ensin ajattelin että melkein heikompi mutta aloin miettiä että varmaankin edellistäkin katsoin vähän testi ajan jälkeen ja selvempi tuossakin tuli testi ajan jälkeen. Kp on jo 39,mutta kierrot ihan sekaisin ja mistään dpo:sta ei hajuakaan, koska ei mitenkään varsinaisesti suunniteltua eli voi hyvinkin olla paljon pienemmät viikot kuin kuukautisista laskettuna. Nyt kun sen viivan jo saanut niin kylläkin toivoisi että se vahvistuu ja kyytiläinen löytyy.
Mutta aika stressi että miksi ei vahvistu? Mikä syynä? 2 apteekin testiä vielä löytyy, voi kun malttaisi olla vielä esim. 4pv testaamatta :/ Eniten mielessä et vaan joku kemiallinen ja pian alkaa vuoto tai sitten jotain ihan muuta. Tietenkin myös jos kokemuksia :)
 

Liitteet

  • _20180401_054243.JPG
    _20180401_054243.JPG
    482.8 KB · Katsottu: 342
Mulla siis tilanne että menkat yli viikon myöhässä. Predictorilla tuli haamulainen yli viikko sitten mutta testi ei kuulema ole kovin luotettava, CB:n early näytti myös hailakkaa plussaa, jokunen päivä tämän jälkeen Pregcheckillä haamu ja sitten ihan vaan negaa (mun viiva-lazerkatse ei tiiraamalla tai tihrustamalla nähnyt edes toivoviivaa tai viivanpaikkaa). Noh, oon ootellu menkkoja ja laittanu jopa vitivalkoiset alkkaritkin jalkaan höynäämään menkkoja mutta ei vaan kuulu eikä näy. Tänään aamulla tein Apteekin oman. Kuva tässä alla. Mitä ootte mieltä?

View attachment 67197

Nega :sad001 en nää mitään sori
 
M-M; en kyllä valitettavasti näe minäkään mitään :sad001

Annns; en oo edes ajatellu, et testejä vois puolitellakin :D Noissa ei kyllä ainakaan mitään näe :sad001

Ikuinen haaveilija; Selkeät viivat näkyy joo, tosi vaikea sanoa et kumpi selkeämpi, en näe ainakaan merkittävää eroa..Kaikillahan ei välttämättä koskaan tule mitään leffaviivoja vaikka olisi miten raskaana, mut toi epätietoisuus on kyllä kamalaa :/
 
Holpakka, kyllä sieltä jotain pilkistää! :) Pidetään peukut että vahvistuu!

M-M ja Annnns, en kyllä valitettavasti näe testeissä mitään. :sad001

Ikuinen haaveilija, on tosiaan kyllä selkeät viivat, mutta paha mennä sanomaan että onko vahvistumista, aika samanvahvuisilta vaikuttaa. Epätietoisuus on kyllä pahinta. :sad001 toivotaan että tilanne selviää parhain päin!
 
Takaisin
Top