Plussa vai ei?

Tänään sain mamin puikko r- testiin ekan selkeen viivanpaikan ja oon varmaan 50 niitä tehny kiertojen aikana ja nyt tuli eka :oops::grin Pc nega ja oli just tollanen missä on se musta neliö :p

Onnea plussista ja Pompolle tsemppiä uuteen kiertoon! <3

Mä haamuilen edelleen... Raivostuttavaa kun ei tule selkeää negaa eikä selkeää plussaa. Pöh.

Onnea plussista ja Pompolle tsemppiä uuteen kiertoon! <3

Mä haamuilen edelleen... Raivostuttavaa kun ei tule selkeää negaa eikä selkeää plussaa. Pöh.

Mulla niiiiin sama fiilis!!! Olis helpompi kun olis selkeesti jompaa kumpaa! No jatketaan testailua. Toivon että posti tuo mulle tänään paketin. Sitten on testejä mitä dipata :D

Onnea plussanneille ja pahoittelut negoista!
Ja tsemppiä piinaileville - myös niille, joilla ei testitkään anna muuta kuin lisäpiinaa!

Mulla tuskin tässä kierrossa piinailtavaa on, kun liene anovulatorinen kierto. Kyylään silti sivusta teidän muiden viivoja :rolleyes:

Mulla on se testi kotona enkä ehtiny aamulla ottaa kuvaa! Oli kiire lähtö töihin. Pitänee tehä uus viimeistään huomenna aamulla! :) hitsi kun en saanu kuvaa siitä

Mirellanilla näkyy haamu ! Se musta neliö on näkyvissä joissain liuskoissa, sillä ei oo mitään merkitystä.. laita kuvaa siitä testistä!

Pompo pahoittelut menkoista! Meinasitteko nyt alkaa yrittämään?

Hena, en nää toista viivaa :(

Joo, aletaan nyt yrittämään tosissaan. Pilleri heitetty menemään. Aikaisemmissa raskauksissa tärpännyt yk 3 ja yk 2. Toivotaan, että tärppäisi pian.

Joo, aletaan nyt yrittämään tosissaan. Pilleri heitetty menemään. Aikaisemmissa raskauksissa tärpännyt yk 3 ja yk 2. Toivotaan, että tärppäisi pian.

Saako olla hitusen kateellinen? :D täällä esikoista yritetään, yk28 menossa :shy:

Onko kenelläkään kokemutsa hcg- arvojen ottamisesta verestä yksityisellä? Mulla on monta lääkettä mitä ei saa syödä raskaana ja kun nuo viivat ei tosta vahvistu niin olisko se labratesti sitten vaihtoehto.. :o

Pyaping, arveletko, ettei neuvolasta osattaisi auttaa?
Itse kävin verikokeessa sillä yksityisellä klinikalla, missä olin hoidoissa.

Saako olla hitusen kateellinen? :D täällä esikoista yritetään, yk28 menossa :shy:

Sama :D esikoinen tärppäs yk 48 tai jotain :D , en pysyny ees laskuissa kun olin jo luovuttanut.. :p

Tosi ikävää, että olette joutuneet noinkin pitkään yrittämään. Tsemppiä kummallekin :happy: Saa nähdä miten käy, edellisestä raskaudesta 5 vuotta aikaa.

Muokattu viimeksi:
  • Tykkään
Reaktiot: Deb
Katjusha, en ole edes soitellut neuvolaan kun on jotenkin sellainen olo että en oo sit kuitenkaan raskaana. Haluan olla varma ennen kuin häiritsen neuvolantätejä :wink Edellisessä kesken menneessä soittelin sinne jatkuvasti niin nyt yritän olla vähän itsenäisempi :D

Onko kenelläkään kokemutsa hcg- arvojen ottamisesta verestä yksityisellä? Mulla on monta lääkettä mitä ei saa syödä raskaana ja kun nuo viivat ei tosta vahvistu niin olisko se labratesti sitten vaihtoehto.. :eek:

Katsoin just, että cityterveydessä maksaa ilman lähetettä n. 35€.

Pyaping itse oon paristi soittanut terkkariin hoitajalle ja pyytänyt hcg-erittelyn verestä. Perustellut just niillä lääkkeillä, että pitäisi tietää. Kyllä meillä ainakin hoitaja laittoi lähetteen ja ei maksanut kuin vaivan :) toivottavasti plussa siellä kuitenkin nyt on :)

Eipä oo näemmä kallis yksityisellä... Pitääpä soittaa neuvolaan ja jos ei saa sieltä kautta niin mennä sitten yksityiselle :)

Pakko laittaa vielä yksi kuva noista mun testeistä ennenkuin menkat kipitti kylään. Kyllä tää oli niin selkeä plussa, kun voi vaan olla. Mut niin se vaan sitten ei jaksanut pidellä kiinni.
18518727_10211294878422277_1363647661_n.jpg

Eiköhän täälläkin voi alkaa menkkoja odottelemaan. Kp 28/28-34 ja testi näyttää tältä
ImageUploadedByVau Foorumi1494907229.622961.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1494907239.758322.jpg

Sofin liuska siis kyseessä, ei mikään herkkä.

Tänään kp26 ja clearblue ovistesti näyttäny nyt 4 päivää vilkkuvaa naamaa, mittää ovis oireitakaan enään ole. Oli pakko tehdä yks raskauskeijun raskaustesti testimielessä. Raskaustestin yläpuolella on joskus viime viikolla tehty ovistesti. Noi ovisliuskatestit lähtee roskiin kun koko kierrossa niihin ei oo toista viivaa juurikaan tullu et on ollu tosi olematon.. ja mä tyhmänä ostin noita joltain huutonetistä..
raskaustestistä mun mielestä oli viivanpaikkoja näkyvissä vaan.

ImageUploadedByVau Foorumi1494922566.642902.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1494922603.242289.jpg

Takaisin