Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea plussista ja Pompolle tsemppiä uuteen kiertoon! <3
Mä haamuilen edelleen... Raivostuttavaa kun ei tule selkeää negaa eikä selkeää plussaa. Pöh.
Mirellanilla näkyy haamu ! Se musta neliö on näkyvissä joissain liuskoissa, sillä ei oo mitään merkitystä.. laita kuvaa siitä testistä!
Pompo pahoittelut menkoista! Meinasitteko nyt alkaa yrittämään?
Hena, en nää toista viivaa![]()
Joo, aletaan nyt yrittämään tosissaan. Pilleri heitetty menemään. Aikaisemmissa raskauksissa tärpännyt yk 3 ja yk 2. Toivotaan, että tärppäisi pian.

Joo, aletaan nyt yrittämään tosissaan. Pilleri heitetty menemään. Aikaisemmissa raskauksissa tärpännyt yk 3 ja yk 2. Toivotaan, että tärppäisi pian.
Saako olla hitusen kateellinen? :D täällä esikoista yritetään, yk28 menossa![]()
Saako olla hitusen kateellinen? :D täällä esikoista yritetään, yk28 menossa![]()
Sama :D esikoinen tärppäs yk 48 tai jotain :D , en pysyny ees laskuissa kun olin jo luovuttanut..![]()
Saa nähdä miten käy, edellisestä raskaudesta 5 vuotta aikaa.Onko kenelläkään kokemutsa hcg- arvojen ottamisesta verestä yksityisellä? Mulla on monta lääkettä mitä ei saa syödä raskaana ja kun nuo viivat ei tosta vahvistu niin olisko se labratesti sitten vaihtoehto..![]()
Eipä oo näemmä kallis yksityisellä... Pitääpä soittaa neuvolaan ja jos ei saa sieltä kautta niin mennä sitten yksityiselle :)