Siis mun testeihin ei oo ikinä tullu mitään viivanpaikkoja.. pc vaan tehny ja digejä. Et kyl mä oon nähny et mikä on nega ja mikä plussa. Ei oo ollu epäselvyyksiä. :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla nää viivanpaikat ei vahvistu.
Luulis että jos dpo5 on ollu tällasta ja jos kerran hcg kaksinkertaistuu joka toinen pv, ni kaiken jären mukaan dpo9 pitäs olla jo näkyvä viiva.. samanlaista viivanpaikkaa edelleen. :| ärsyttäviä testejä.
Dpo5&6
View attachment 55077
Dpo9
View attachment 55076
Unicorn mulla ei noihin mamin liuskoihin tuu mitään jollei oo tosi kyseessä, koita niitä! Vai ooks koittanut :) muihin kyllä on tullu kaikenlaista
Niin mäkin oon niihin puikkoihin saanu viivoja mutten liuskoihin :)
Juu 10miU ja 25miU :)
Mäkään en mamin liuskaan ole saanut viivanpaikkaa vaikka olo herkkä 10 miu.
Deb, teitko siis testiä ennen niitä kuukautisia vai ainoostaan nyt niitten jälkeen oot testaillut?
Unicorn, dpo 9 on vielä hyyyyvin aikaista näkyä mitään, kun alkiokin kiinnittyy yleensä vasta siellä dpo 5-7 paikkeilla. Mulla oli dpo 10 vielä ihan puhas nega aamupissistä, sitten en testannutkaan kun dpo 14 vai 15 seuraavan kerran koska välissä alko tuhru, joka ei yltynytkään kunnon menkoiksi ja aloin epäillä. Sillon seuraavalla testikerralla oli aivan päivänselvä plussa. Olisi varmaan haamuillut toki vähän aiemminkin jos olisin testannu, mutkun tosiaan luulin että menkat alkaa...
Kertokaapa näättekö te saman minkä mä nään? Tänään pissattu päivällä, täytyy koittaa uudestaan joku aamu...tämä jännitys