Plussa vai ei?

_20170330_165139.JPG On: ovisplussa äskön kp 15/29 :) jospa sitä sais ukon tänää vällyjen väliin!

Täällä kans ei piinailut vieläkään lopu. Dpo 15 tai 16.. tänään mankkajomoa mut muuten oireita ei ole kauheena enää ollut toisin kuin joskus dpo 10 oli. Vaaleanruskeaa vv vaan tullut. Noh, negaa näyttää herkätkin testit että eiköhän ne menkat kohta ala.

Mikä dpo pienitimantti sulla on? Täällä jo 17dpo!

Mä nyt törkkään tänne vie nää mun pregchek kuvat. Eli eilen 2h pidätyksellä ja kamalalla juonnilla :D kun testaushimo tuli yllättäen tuli ylin viivanpaikan esiaste eli eilen dpo7. Ja tänään aamulla tehty dpo8. Tossa tän aamuisessa oli joku tosi outo tommonen musta neliö ton testin muovin lopussa enpä ole ennen törmännyt. Omasta mielestä tuo viivanpaikanesiasteenhaamuaasia oli ehkä pikkasen tunnistettavampi omalla silmällä mut voihan se olla et viivalasit kirkuu viivoja kun kuume kova, tässä teille nyt ihmeteltävää sit :D mulle tuli eilen ihan semmoinen olo et tuskinpa on tärpännyt ja ihan hölmöä taas tämä...
ImageUploadedByVau Foorumi1490944150.013776.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1490944162.934148.jpg

Tääläkii jänniä paikkoja monella! :) Uusia testejä tehty?! Kuvia?! ;)

Omaa: tekasinpa sit huviksee uuen ovistestin! :D Eilen aamupäiväl siis selvä plussa ja edelleen.. Nyt vaa jäi häiritsee, ku ei tiiä oisko aikasemminkii jo ollu plussa.. Viimeks testailin plussan (ilta) jälkeen seuraavan aamun ja oli alkanu jo haalistuu. Tunsin siis mielestäni selvän oviksen sillon myöhemmin ovisplussa iltana (kunnon vihlasu), mut nyt samanlaista ei oo ainakaa viel tuntunu.. Jospa se ois sit viel tänää eessä.. Tässä siis kuva äskeisestä plussasta viel teille :)

- kp19/33 dpo 0 yk2 -

Liitteet

• 20170331_102937.jpg
    20170331_102937.jpg
    203.8 KB · Katsottu: 242
En oo varma dposta mut 3päivää menkat myöhässä oletetusta alkamispäivästä :) mullon siis kierrot ollu jo pitkään sekasin niin tää menkkojen myöhästyminen ei kerro vie mulle mitää :) aattelin tehä huomenna varmaan uuden testin :)

Odotan innolla :) <3 toivottavasti tulisi kunnon viivat <3

Hahaaaah! Tein eilen yhen testin ovistestillä. Olikoha se täällä vai toises ketjus, ku joku oli halkassu taskaustestin kahtii ja heti iski tajuntaan: wau, selvää säästöö!! xD

Pakko oli itekkii kokeilla! Kuvassa ylhäällä ovisplussat kp18 ja kp19 aamupäivällä. Sitten halkastu ovistesti. Käyttämätön puoli jäi aika reppanan näköseks, mut testaan viel tänää myöhemmmi toimiiko xD Alimmaimen puolisko tehty eilen illalla ja näyttäs olleen vielkii plussa, mut jo haalistunu.. Testiviivaan tuli pien tollanen heitto, johtuen siitä ku sakset hiema kääns tuos kohalla suuntaa..

Ehkä tää kikka toimis, jos alkas testit loppuu ja haluiskii testailla enemmä.. Laitan myöhemmi kuvaa viel reppana testistä xD

- Milottiina 20/33 dpo1 yk2 -

Liitteet

• 20170401_085148.jpg
    20170401_085148.jpg
    747.7 KB · Katsottu: 274
Täällä kauheitten kipujen saattelemalla vihdoin kp1 eli yk 15 startatkoon !

Pienitimantti, oon tehnyt mamilla, sofilla ja kiinantesteillä :grin nyt tein pitkästä aikaa apteekin omalla kun hoitaja sitä suositteli :confused:vaikka kävin hcg otattaan labrassa ja se oli nega.
Laitanpa kuvan siitä vaikka negahan tuokin taitaa olla :) kp105:woot:

Liitteet

• IMG_20170401_130059.jpg
    IMG_20170401_130059.jpg
    897.8 KB · Katsottu: 312
Muokattu viimeksi:
Ihanku mä näkisin molemmilal Heidukalla ja pinitimantilla hailuraa / viivanpaikkaa.. mutta niinkun tiedetään, mulla on tosi herkkään hälyttävät viivalasit!! 8)

Takaisin