Plussa vai ei?

Zeni, kiitos kysymästä :) mulla on nyt synarela nenäsumute menossa (ajetaan oma hormonitoiminta alas). 25.5 alkaa pistokset (jos kaikki menee hyvin). Munasolut kerätään kesäkuun alussa ja sitten pääsee jännäämään :)

Noo ei oo menkkoja ainakaan kuulunut mutta en ole testejä tehny tänään kp 35:) teen ens viikolla varmaan tiistaina kun tänään tilasin lisää :)

8f2f3adb675c262fdb30f8fcc00fe815

Tänään aamupissasta testattu kp 22/27 menossa. Oireita on ja paljon.
En muistanut katsoa testiä kosteana, joten voiko tohon kuivaan luottaa ? :0

Milemile, onko toi otettu miten kauan testiajan jälkeen? Varovaiset onnittelut, mutta sinuna tekisin vielä uuden testin. :) joskus testiajan jälkeen tulee virheellisiä haamuja.

Zeni ja jojoba, onnea ja tarrasukkia pienille matkaan! :)

Milemile ja Huli, varovaiset onnittelut molemmille! :)

Ihanasti oli viikonlopun aikana plussia tullut, lisääkin mahtuu toki joten eikun plussaamaan muutkin!!❤ :)

Onnea jojoba!

Zeni: onnea plussasta!

Huli: alemmassa näkyy jotain. Testi itselle tuntematon joten en osaa sanoa mitä tuo meinaa, toivottavasti plussaa!

Milemile: näkyy siinä selkeä haamu

Erityisesti pitempään yrittäneille toivon kovasti plussia<3

Omaa: Testattu, samanlaiset viivat kuin eilenkin, sillä en kuvaa ees laita. En kyllä olettanukkaan et olis vielä selkeemmin näkynykkään. Seuraavan kerran testaan ke aamuna, millon menkat pitäs alkaa, katsotaan olisko viiva tummunu vai ei?

Mä siirryn takas piinaamaan teijän kans.. tänään tein aamulla viimesen digin ni näytti ei raskaana joten km.. vuotoa odotellessa..

Voi Jojoba :( kuullostaiai siltä että kemiallinen ollut sitten :/ nää on niin pyllystä. Mutta ehkä nyt olisi vaan ollut tosi laimeeta pissa?

Jojoba elä vielä luovuta! Jos sait kerran digiin 1-2 on hormoonia vielä vähän kun raskaus on alussa. Riittää että nykynen pissa on ollu vaan vähän laimeempaa kun edellinen niii ei näytä motään! :)

Lauantaina aamulla sain sen raskaana 1-2 mut tänään aamulla näytti ei raskaana. Joten en usko et laimeeta ois ollu. :sad001

Voi ei jojoba :( olen niin pahoillani.

Anteeksi oma napailu tähän väliin, mutta mitä sanotte, onko tuo kp 22 ovistesti plussa vai nega? Kp 23:n testi oli jo hailakampi, joten olisko huippu ollut tuossa kp 22? Tänään jo kp 25 ja söin eilen viimeisen terolut-pillerin, joten mietin tässä, että alkaako menkat tällä viikolla vai vasta parin viikon päästä...

Liitteet

• DSC_5985.jpg
    DSC_5985.jpg
    774.3 KB · Katsottu: 462
Kyl toi musta plussalta näyttää :) mutta jos olet saanut plussan aikasemmin nii tuolla ei ole merkitystä :)

Kyl toi musta plussalta näyttää :) mutta jos olet saanut plussan aikasemmin nii tuolla ei ole merkitystä :)

En ole saanut aikaisemmin plussaa tässä kierrossa. Aloitin vain terolutit lääkärin määräyksestä kp 15. Mulla kierto heittelee yleensä 29-39 pv, joten myöhäinen ovis on täysin mahdollinen. Varsinkin kun keskenmenon jälkeen kierrot olleet mitä sattuu. Terot määrätty tasoittamaan kiertoja.

jojoba, pahoittelut jos nyt on km kyseessä :(

Alina, jos ovis tuli vasta kp 23 tienoilla niin älä ihmettele, jos menkat ei alakaan kun terolut loppuu. Terolut ei ole kovinkaan vahva keltarauhashormonilääke, joten oma keltarauhanen saattaa toimia normaalin ajan oviksen jälkeen. Mutta siis kyllä toi kp 22 testi on mun mielestä o+ :)

Mikäs on esikon tilanne :)

Takaisin