Plussa vai ei?

Tervehdys!

Oon 26v ja täällä toinen haaveissa ja yk 2 meneillään. Ennestään mulla on pieni nelikuinen tytär🥰🩷

Monesti miettiny että ku porukka tihrustelee haamuja kauheen varhasilla dpo päivillä että mä en semmoseen ryhdy, vaan haluun selkeen plussan tai negan😂 no astuinpa sitten omaan kuoppaan! Tänään dpo15 (ovu tikutettu) ja menkat pari päivää myöhässä ja sainkin itse tuon kuuluisan haamulaisen🤭 oisko sitten kiinnittyminen tapahtunu sen verran myöhemmin ?🧐🤞
1000079906.jpg

Voihan se olla et kiinnittyminen olis tapahtunut myöhemmin. Itsellä sama epätietoisuus ja yritän epätoivoisesti pohtia et olisinko voinut tulkita ovistestit väärin 🤔

Tuossa on mun Premomiin laittamat ovistestit. Kyseessä siis Pregcheckin testit. Tulkitsin et tuo 4.7 olis ollu positiivinen ja kun kerta seuraavana päivänä oli jo lähes nega. Mietin nyt vaan et voiko olla et ovis olis yrittänyt tuolloin tapahtua ja tapahtuikin sit myöhemmin enkä tajunnut testata sitä. Se selittäisi haalean plussan.
Tuo peak-arvo siis sillä Premom testikohdalla, Easyhome kohdalla ei näköjään huippua ees havainnut.

Liitteet

• IMG_6407.jpeg
    IMG_6407.jpeg
    219 KB · Katsottu: 48
  • IMG_6408.jpeg
    IMG_6408.jpeg
    248.8 KB · Katsottu: 48
Tervehdys!

Oon 26v ja täällä toinen haaveissa ja yk 2 meneillään. Ennestään mulla on pieni nelikuinen tytär🥰🩷

Monesti miettiny että ku porukka tihrustelee haamuja kauheen varhasilla dpo päivillä että mä en semmoseen ryhdy, vaan haluun selkeen plussan tai negan😂 no astuinpa sitten omaan kuoppaan! Tänään dpo15 (ovu tikutettu) ja menkat pari päivää myöhässä ja sainkin itse tuon kuuluisan haamulaisen🤭 oisko sitten kiinnittyminen tapahtunu sen verran myöhemmin ?🧐🤞
View attachment 158221
Nää testit on myös ilmeisesti sellasia, että ei välttis näytä alkuun kauheen selkeetä viivaa, ku taas esim pregcheck vois antaa jo vahvemman viivan.
Ja voi olla tottakai myös myöhäinen kiinnittyjä, mutta ottaisin ehkä toisen testin vertailuksi. ☺️

Tervehdys!

View attachment 158221
Tekisin myös uuden testin, ehkä jopa eri testillä? Näkyy kyllä viiva mutta on aika haalea ottaen päivät huomioon.

Mites Freyja86 ootko tehnyt uusia testejä? Minusta näyttäis että ovistestit on ollut hyvinkin positiivisia tuossa kuvassa.

Mites Freyja86 ootko tehnyt uusia testejä? Minusta näyttäis että ovistestit on ollut hyvinkin positiivisia tuossa kuvassa.
Neuvola ohjeisti tekemään vasta maanantaina seuraavan kerran testin ja sit olemaan yhteydessä sinne. Kaapissa olis vaan yks Pregcheck joten en oo tänään mitään tekstaillut. Mietin et teenkö huomenna vai maanantaina. Toisaalta mietin jo et pitäiskö ostaa digi niin ei tarvis arvuutella viivojen vahvuuksia. Onks ne muuten herkempiä kuin Pregcheck? Siis se missä ei oo viikkonäyttöä?

Neuvola ohjeisti tekemään vasta maanantaina seuraavan kerran testin ja sit olemaan yhteydessä sinne. Kaapissa olis vaan yks Pregcheck joten en oo tänään mitään tekstaillut. Mietin et teenkö huomenna vai maanantaina. Toisaalta mietin jo et pitäiskö ostaa digi niin ei tarvis arvuutella viivojen vahvuuksia. Onks ne muuten herkempiä kuin Pregcheck? Siis se missä ei oo viikkonäyttöä?
Joo se on 10mIU eli tosi herkkä. 😊

Jos olisin sinä niin tekisin tällä samalla testillä uudestaan. Näkis onko viiva vahvistunut vai haalistunut. 😊 Digitestillä saa vaan tiedon erittyykö hcg:tä edelleen vai ei.

Takaisin