Plussa vai ei?

Mä oon taas täällä.. 🥹 Koska en vaan osaa lopettaa testaamista ennenkö ne menkat alkaa.. Vielä ei oo näkynyt vuodosta merkkiäkään.
Mä en tiedä yhtään mitään ajatella. Punaset testit on niitä rfsun perustestejä, sininen on pregcheck ja valkoinen rfsun early testi.. Laskin että tänää vois ehkä olla dpo 13, mutta oikeesti se voi olla melkein mitä vaan dpo 12-15 välillä.. Eihän tuo viivakehitys kovin lupaava ole vaikka hyvällä mielikuvituksella tämän päiväinen rfsun perus oli ihan vähän tummempi kuin eilen. En vaan osaa päästää irti ajatuksesta että olisin raskaana vaikka kaikki merkit sanoo että tämäkin oli kemiallinen 😭 en oikein edes tiedä mitä tällä haen, ehkä jotain vertaistukea 🥹
Se on ainakin hyvä merkki, että ei ole vuotoa! 🤞Ymmärrän stressin, että viivat ei vahvistu ja tulee heti mieleen, että on kemiallinen. Minusta pregcheck ja rfsu earlyssä on hyvät viivat tuolle dpo:lle. Kuten aiemmin sanoin jo, niin nuo perus rfsu testit ei oo minusta kauheen hyviä ja ehkä testailisin viivan vahvistumista ennemmin vaikka pregcheck testeillä. Tai voisi tehdä viikko digiä ja katsoa miten se kehittyy.😊
Muista, että hcg nousu on todella yksilöllistä ja joillakin viivat vahvistuu nopeasti ja joillakin ei koskaan tule leffaviivoja.
Itse testasin dpo 10-15 ja en saanut koskaan liuskatestiin kauhean vahvaa viivaa, mutta digiin sain sen raskaana 2-3 viikkoa ja siihen lopetin testailun dpo15.
Raskaus meni loppuun saakka vaikka en mitään vahvaa viivaa koskaan saanut. 🤗

Se on ainakin hyvä merkki, että ei ole vuotoa! 🤞Ymmärrän stressin, että viivat ei vahvistu ja tulee heti mieleen, että on kemiallinen. Minusta pregcheck ja rfsu earlyssä on hyvät viivat tuolle dpo:lle. Kuten aiemmin sanoin jo, niin nuo perus rfsu testit ei oo minusta kauheen hyviä ja ehkä testailisin viivan vahvistumista ennemmin vaikka pregcheck testeillä. Tai voisi tehdä viikko digiä ja katsoa miten se kehittyy.😊
Muista, että hcg nousu on todella yksilöllistä ja joillakin viivat vahvistuu nopeasti ja joillakin ei koskaan tule leffaviivoja.
Itse testasin dpo 10-15 ja en saanut koskaan liuskatestiin kauhean vahvaa viivaa, mutta digiin sain sen raskaana 2-3 viikkoa ja siihen lopetin testailun dpo15.
Raskaus meni loppuun saakka vaikka en mitään vahvaa viivaa koskaan saanut. 🤗
Kiitos vertaistuesta ❤️ tuo rfsun earlyn viiva on minustakin aika kivannäköinen, mutta muut vähän masentavia.. Mulla ainoassa onnistuneessa raskaudessa sain haamun dpo11, ja kunnon plussan jo muistaakseni dpo12 cb:hen, niin vertaan luonnollisesti siihen.. Mä toivoisin niin että tää päättyy vielä hyvin 🥹 En menetä toivoani kokonaan, mutta yritän pysyä realistisena. Onneks noita pregcheckejä jäi vielä 2, niin teen taas huomenna aamulla sellaisen niin pystyn vertaamaan sitä tämänpäiväiseen 🙂 Lopetan noilla rfsuilla leikkimisen 😅

Kiitos vertaistuesta ❤️ tuo rfsun earlyn viiva on minustakin aika kivannäköinen, mutta muut vähän masentavia.. Mulla ainoassa onnistuneessa raskaudessa sain haamun dpo11, ja kunnon plussan jo muistaakseni dpo12 cb:hen, niin vertaan luonnollisesti siihen.. Mä toivoisin niin että tää päättyy vielä hyvin 🥹 En menetä toivoani kokonaan, mutta yritän pysyä realistisena. Onneks noita pregcheckejä jäi vielä 2, niin teen taas huomenna aamulla sellaisen niin pystyn vertaamaan sitä tämänpäiväiseen 🙂 Lopetan noilla rfsuilla leikkimisen 😅
Suosittelen itse myös pregcheckejä seurailuun 🙏🏻 noissa sun kuvissa pc ja toi early näyttää kuitenkin ihan lupaavalta.. Mulla oli nykyisessä raskaudessa tommonen viiva kun sulla tossa aikaisessa testissä joskus dpo 18 vasta, ja nyt raskaana edelleen ja kaikki hyvin. On tietty mahdollisuus tietenkin kemialliseenkin, mutta haluan vaan lohduttaa, että jos kiinnittynyt myöhäisessä vaiheessa, niin testit voi alkuun olla hailakoita ja silti mahis että kaikki menee hyvin 😊

Suosittelen itse myös pregcheckejä seurailuun 🙏🏻 noissa sun kuvissa pc ja toi early näyttää kuitenkin ihan lupaavalta.. Mulla oli nykyisessä raskaudessa tommonen viiva kun sulla tossa aikaisessa testissä joskus dpo 18 vasta, ja nyt raskaana edelleen ja kaikki hyvin. On tietty mahdollisuus tietenkin kemialliseenkin, mutta haluan vaan lohduttaa, että jos kiinnittynyt myöhäisessä vaiheessa, niin testit voi alkuun olla hailakoita ja silti mahis että kaikki menee hyvin 😊
Voi kiitos lohduttavista sanoista, mä pitäydyn nyt tosiaan noissa pregcheckeissä toistaiseksi 🥹❤️
Toivottavasti tää menis yhtä onnekkaasti kuin sulla ❤️

@Nooko Sinuna en vielä menettäis toivoa! Vertailun vuoksi alla mun kuivuneet testit dpo 13 (ylempi pregcheck, alempi Rfsu:n herkkä puikkotesti). Mun mielestä noi mun dpo 13 on jopa haaleemmat kun noi sun 😁 ja testiajalla oli hädin tuskin nähtävissä viivat. Noista lähtikin sit vahvistumaan kivasti, kun testailin parin päivän välein ja nyt meen jo rv12 😊 tsemppiä ja onnea matkaan🍀

1000036669.jpg

Tuleeko näihin Apteekin ultriin aina viivanpaikka? Menkat myöhässä 2 päivää ja Ovulaatiokin oli vasta 10 päivää sitten.. viiva ilmestynyt vasta reilusti testiajan jälkeen
View attachment 154104
Nää on kyllä yleensä luotettavia testejä eikä tuu viivanpaikkoja tms. Mutta jos viiva tuli tosiaan reilusti testiajan jälkeen, niin eihän se ole luotettava positiivinen. Testaisin huomenna uusiksi ja katsoisin tuleeko viiva nyt heti testiajalla 😊

Onko nää teistä yhtään vahvistuneet?
Nyt toi rfsu (ajattelin että käytän ne tuossa pregcheckkien rinnalla loppuun) on mun mielestä vahvistunut eilisestä, mutta pregcheckissä en näe juuri eroa..
Mietin että kyllä nää niin hitaasti vahvistuu, että ihme jos päättyy hyvin..

ps. numerot on sit kuukauden päiviä, ei dpo 😅 Tähän kuvaan en jaksanut erikseen niitä lisätä, mutta tänään ehkä dpo 14?

Liitteet

• 20260319_093530.jpg
    20260319_093530.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 79
Nyt toi rfsu (ajattelin että käytän ne tuossa pregcheckkien rinnalla loppuun) on mun mielestä vahvistunut eilisestä, mutta pregcheckissä en näe juuri eroa..

ps. numerot on sit kuukauden päiviä, ei dpo 😅 Tähän kuvaan en jaksanut erikseen niitä lisätä, mutta tänään ehkä dpo 14?
Minusta rfsu on vahvistunut.🤞Joka päivähän testit ei välttämättä vahvistu kun hcg tuplaantuu noin 1,5 vuorokaudessa niin parhaiten näkee ehkä vahvistumisen joka toinen päivä testeissä. 😊
Ja ilmeisesti edelleen on vuoto pysynyt poissa mikä on hyvä merkki! 🤗

Tuleeko näihin Apteekin ultriin aina viivanpaikka? Menkat myöhässä 2 päivää ja Ovulaatiokin oli vasta 10 päivää sitten.. viiva ilmestynyt vasta reilusti testiajan jälkeen
View attachment 154104
Mä taas oon saanut tuollaisia ja selkeämpiäkin vääriä kuivumisen jälkeen noihinkin testeihin kerroilla joilla en raskaana ole ollut, että en uskaltaisi tuohon valitettavasti luottaa jos kuivumisen aikaan reilusti yli testiajan jälkeen vasta ilmestyi. 😔

Minusta rfsu on vahvistunut.🤞Joka päivähän testit ei välttämättä vahvistu kun hcg tuplaantuu noin 1,5 vuorokaudessa niin parhaiten näkee ehkä vahvistumisen joka toinen päivä testeissä. 😊
Ja ilmeisesti edelleen on vuoto pysynyt poissa mikä on hyvä merkki! 🤗
Joo ei näy vuotoa vieläkään, ei tiputtelua ei mitään. Ja mä syynään kyllä paperin joka vessareissulla.. 🙈

Hitusen vahvempi. Oletko koittanut aamun toisesta pissasta/ illalla testaa? Oletan siis et aamulla oot tehny kaikki nämä? Joku viisas joskus maininnut et aamupissa ei välttis olis parhain. Mutta jos dpo16 ei selkeästi ole vahvempi jo, niin on vähän outoa kyllä. Toki kiinnittyminen voi tapahtua myöhemmin ja olisikin dpo vähemmän tässä kohtaa. Peukut pystyssä et viiva lähtee vahvistumaan 👍🩷

Hitusen vahvempi. Oletko koittanut aamun toisesta pissasta/ illalla testaa? Oletan siis et aamulla oot tehny kaikki nämä? Joku viisas joskus maininnut et aamupissa ei välttis olis parhain. Mutta jos dpo16 ei selkeästi ole vahvempi jo, niin on vähän outoa kyllä. Toki kiinnittyminen voi tapahtua myöhemmin ja olisikin dpo vähemmän tässä kohtaa. Peukut pystyssä et viiva lähtee vahvistumaan 👍🩷
En oo kokeillut illalla, mutta aamun toisesta kyllä kerran ja se oli haaleampi viiva kuin aamulla.
Mulla se aamun toinen pissa on monesti niin laimeeta ettei oikein toimi.. Aamupissasta otettu nyt nämä. Tämän aamuinen toki ei ollut rakossa ihan niin kauaa kun heräsin yöllä vessaan 😅

Eiku hei nyt apua!
Siirryin päivitteleen ajatuksia meidän raskaus matkasta tonne raskaaksi 2026 puolelle. Tarkotus oli tehä nega raskaustesti että voi sitte tiirailla että onko se nyt nega vai mahdollisesti haamu kun alkaa testailut eli tällänen vertailu testi. Nyt siis dpo 3-4

JOTENNN MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA TÄMÄ?
IMG_3989.jpeg

Onkontää joku viallinen yksilö vai mitä ihmettä? Toi viiva menee tuolta ylhäältä siis vinoon mutta eikö toi ihan oikees kohas oo ? Tuli alle 3minuutin kohalla?😳 mulla siis on nyt dpo 3-4 eli ei mitään mahdollisuutta plussaan vielä🥹

Eiku hei nyt apua!
Siirryin päivitteleen ajatuksia meidän raskaus matkasta tonne raskaaksi 2026 puolelle. Tarkotus oli tehä nega raskaustesti että voi sitte tiirailla että onko se nyt nega vai mahdollisesti haamu kun alkaa testailut eli tällänen vertailu testi. Nyt siis dpo 3-4

JOTENNN MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA TÄMÄ?
View attachment 154112

Onkontää joku viallinen yksilö vai mitä ihmettä? Toi viiva menee tuolta ylhäältä siis vinoon mutta eikö toi ihan oikees kohas oo ? Tuli alle 3minuutin kohalla?😳 mulla siis on nyt dpo 3-4 eli ei mitään mahdollisuutta plussaan vielä🥹
Tossa vaiheessa dpo3-4 ei ole kiinnittyminenkään voinut tapahtua joten haamu tuo ei valitettavasti voi olla mitenkään. 🤔 Veikkaisin että viallinen testi koska joskus mulla noissa testeissä väri leviää tuolla lailla hitaasti. Ja jos leviää tosi hitaasti niin voi kuivuakkin väärään kohtaan toi väri..

Tossa vaiheessa dpo3-4 ei ole kiinnittyminenkään voinut tapahtua joten haamu tuo ei valitettavasti voi olla mitenkään. 🤔 Veikkaisin että viallinen testi koska joskus mulla noissa testeissä väri leviää tuolla lailla hitaasti. Ja jos leviää tosi hitaasti niin voi kuivuakkin väärään kohtaan toi väri..

Joo piti tehä toinen saman paketin testi ja siihen ei jääny toista viivaa. Nyt oli kyllä röyhkee testi🥹

IMG_3992.jpeg

Tuossa toisessa se jopa ehkä jäi nyt sit valkoseksi toi viivan kohta.

Joo piti tehä toinen saman paketin testi ja siihen ei jääny toista viivaa. Nyt oli kyllä röyhkee testi🥹

View attachment 154113

Tuossa toisessa se jopa ehkä jäi nyt sit valkoseksi toi viivan kohta.
Joo noi on kyllä aika huonoja testejä, omalla kohdalla aika moneen eri merkkiin vielä sattunut tuommoisia vääriä viivoja. 😔 Erittäin ärsyttävää kun kumminkin innostuuhan siitä kun näkee toisen viivan tai sellaista muistuttavan. Ja jos haluaa ajoissa testata noihan ei ole herkkiä testejä, että kannattaa vaikka apteekin ultra testillä testata vaikka niihinkin mä oon vääriä viivoja saanut. Mutta muhun ei välttämättä kannata verrata, tuntuu että oon joku luonnonoikku kun kaikkiin lähes testeihin vääriä positiivisia muistuttavia saanut.. 😅 Yleisestihän ne on ihan ok testejä jos haluaa ajoissa testata.

Onnistuin bongaamaan lh-huipun. Aamulla (klo 6) tosiaan pysyvä hymy CB:n lilaan, minkä jälkeen seuraavalla vessareissulla (klo 9 maissa) tasavahvat viivat PC:n liuskaan. Klo 13.15 testiviiva oli jo heikentymään päin. Nyt pitäis viel motivoida mies hommiin esim. tänään illalla, jos flunssaltaan jaksaa.

Haluaisi huomenna lähteä koeajelemaan autoja, joten ei enäö kovin pahassa flunssassa voi olla.

Liitteet

• IMG_9969.jpeg
    IMG_9969.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 24
  • IMG_9971.jpeg
    IMG_9971.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 24
  • IMG_9972.jpeg
    IMG_9972.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 24
Takaisin