Biokemialliset raskaudet

Keskustelun 'Enkeleiden vanhemmat' aloitti Bella Swan, 7 heinä 2020.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
?

Onko sinulla ollut kemiallinen raskaus?

1. Kyllä

35 vote(s)
    61.4%
  2. Ei

15 vote(s)
    26.3%
  3. En tiedä/En ole varma

7 vote(s)
    12.3%
  1. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

2. Pingviiniemo Addikti Heinäkuiset 2021

Mulla haamuili testi yli viikon, vaikka kuukautiset tuli ajallaan ja neuvolassa ehdottivat, että kyseessä on kemiallinen raskaus.
  3. Foreverfever Naimisissa foorumin kanssa Maaliskuiset 2021

Mä olen harrastanut liian aikaisin raskaustestien tekoa lähes joka kierrossa ja jokaista lasta yrittäessä, mutta koskaan ei ole mitään testeihin tullut turhaan, joten en usko että on ollut kemiallisia. 2 rv 6+ keskenmenoa on ollut loppuun saakka edenneiden raskauksien lisäksi.
  4. Minnihiiri84 Ihastunut foorumiin Syyskuiset 2021 Huhtikuun äidit 2019

Onko kellään kokemusta, voiko vielä viikko kemiallisen raskauden jälkeen näkyä selkeä plussa testissä? Minulta otettiin viikko sitten hcg arvo verikokeella ja arvo oli vain 40 (tuolloin jo 17 dpo, eli arvo oli alhainen). Lääkäri oli sitä mieltä, että kyseessä on ollut kiinnittymisyritys, kun oli myös tiputtelua, ja itsekin ajattelin tuon kuulostavan loogiselta. Samana päivänä alkoi myös kunnon vuoto, jota kestikin useamman päivän (lähes viikon). Nyt kuitenkin testissä toinen viiva näyttää tummemmalta, kuin viikko sitten. Testasin siinä uskossa, että olisi näyttänyt negaa. Olen menossa tarkistuttamaan hcg-arvon torstaina (13.8.), mutta jotenkin asia nyt vaivaa. Mielessä pyörii olisiko kyse kohdun ulkoisesta raskaudesta tai jostain vastaavasta.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  5. Noaidi Ihastunut foorumiin

Sain juuri biokemiallisen.

Plussa oli selkeä ja vahva, kuukautiset alkoivat useamman päivän myöhässä ja arvaamatta. Raskaus oli ihan todellinen mutta alkio ei vain ottanut tarpeeksi tiukasti kiinni. Tuntui tosi musertavalta, kun oli jo tosi monta päivää näyttäneet testit plussaa ihan viikkonäytöllistä myöten ja sitten se kaikki onni otettiin meiltä pois.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 9
  6. MariaSha Peruskäyttäjä Syyskuiset 2021

Kaksi kemiallista perättäisissä kierrossa.
  7. Enni Naimisissa foorumin kanssa

Ei tietääkseni ole ollut.
  8. Onnenomena Ihastunut foorumiin

Miten tässä kävi?
  9. Minnihiiri84 Ihastunut foorumiin Syyskuiset 2021 Huhtikuun äidit 2019

Hcg jatkoi jostain kumman syystä hidasta nousua (noin 400 korkeimmillaan) viikkoa vuodon jälkeen, kunnes alkoi laskea. Ei lopulta saatu selkeää diagnoosia oliko kyseessä kohdun ulkoinen vai varhainen keskenmeno. Kun hcg kääntyi laskuun lääkäri ei enää ollut erityisen huolissaan, vaikka tilanne olikin hieman epäselvä.
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. lumihuurre Peruskäyttäjä Syyskuiset 2021

Juhannuksen oviksesta plussasin haamun, mutta viiva haaleni ja vuoto alkoi ensin tiputteluna dpo 17 ja kunnon tulvavuotona dpo 20. Yleensä tosi niukat kuukautiset (vuotoa päivä-pari), tämä vuoti melkein kaksi viikkoa. Nyt menossa toka plussa 5+2, sormet ristissä. :smiley-angelic001
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  11. move88 Naimisissa foorumin kanssa Helmimammat 2018

mulla tällainen kokemus juuri. tein positiiviset testit dpo14 ja dpo16, mutta dpo18 alkoi vuoto ja kivut. nyt vuotaa kolmatta päivää, mutta kivut ovat suurimmaksi osaksi laantuneet. ohjeistuksena sain testata viikko vuodon loppumisen jälkeen, että viiva olisi hävinnyt kokonaan.
  12. Niya Aloittelija

Poistettu
    Last edited: 16 maalis 2021
  13. Lady Alice Addikti Kesä-äidit 2020 Helmimammat 2018

Mulla on ollut useampi kemiallinen. :sorry: Varsinkin näiden kahden lapsen välissä niitä tuntui tulevan jostakin syystä enemmän. Ei nyt joka kuukausi, mutta melkein. Sen vuoksi en heti positiivisesta raskaustestistä uskaltanut edes miehelle heti kertoa vaan odottelin, että alkaako se vuoto tälläkin kertaa. Ihan vaan, ettei hänkin pety turhaan. Parhaimmillaan olen saanut aamupissasta leffaviivat testiin ja samalla pöntöllä istumisella on alkanut kuukautiset.:shifty:
    • Sympatiaa Sympatiaa x 5
  14. amandatt Rakastunut foorumiin

Mulla oli nyt varmaan kemiallinen raskaus. Plussasin dpo 13 ja testit lähti vahvistumaan kunnes rv 4+4 (dpo 18) alkoi yhtäkkiä menkkamainen vuoto, jota kesti vain sen yhden päivän ja se loppui kuin seinään parin tunnin jälkeen. Sen jälkeen on tullut vain niukkaa ruskeaa vuotoa. Raskaustestit ei ole vuodosta huolimatta haalistuneet juuri ollenkaan, mutta toissapäivänä rv 5+0 hcg oli verestä vain 195 eli aivan liian alhainen. Ensi viikon tiistaina on kontrolliverikoe, mutta toivon että kunnon vuoto alkaisi tässä lähipäivinä, niin pääsisi taas elämässä eteenpäin :sad001 Takana on kolme keskenmenoa ja aina on tarvinnut lääkkeellisen tyhjennyksen, mutta toivon että nyt tällä kertaa ei sitä tarvitsisi, kun oli niin alussa vasta.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 10
  15. hemulix Peruskäyttäjä

Hei! Olisikohan kenelläkään tietoa siitä, että mihin mennessä kemiallisen raskauden vuoto alkaa jos on alkaakseen? Viikko oletetuista menkoista?

Jaa tämä sivu