Plussa vai ei?

Tänään kp 21/26-29 ja tosi aikasta testata mut en malttanu 😅 joku viivanpaikka korkeentaan. Huono olo ollu tänään mut oon kyllä vähän kipeänä nyt niin varmaan siitä johtuu.View attachment 147063

Edit. Mulla tänään siis väliltä dpo 5-8 eli ei kyllä pitäskään vielä mitään näkyä 🤭 eilen ja tänään ollu outoja mahakipuja ja hengästyttää myös aika paljon. Lämmöt oli 37.1 myös mut enemmän uskon et joku pöpö vaan jyllää. Pitäs nyt malttaa odottaa.

View attachment 147068Tässä mun päivän testi. En kyllä mitään näe. 🫣 Dpo11 siis kyseessä täällä...

Vai olisko jotain haalean vaaleaa punertavaa??
Mun silmään kyllä puhdas nega. Hcg nousu näkyy parin päivän välein testeissä, sen takia ei kannata päivittäin testailla. Vaan odottaa aina 1-2 päivää, niin ei tarvi pohtia onko testi nega vai ei.

Toivottavasti et ota pahalla, mutta mitä oon seurannut foorumia, niin aika paljon sulla näyttää ajatukset pyörivän raskautumisen ympärillä. Voisi tehdä ihan hyvää olla vaikka koko foorumista tauolla hetken aikaa. Niin pääsisit vähän irtautumaan ja keskittyä muihinkin asioihin 😊

Mun silmään kyllä puhdas nega. Hcg nousu näkyy parin päivän välein testeissä, sen takia ei kannata päivittäin testailla. Vaan odottaa aina 1-2 päivää, niin ei tarvi pohtia onko testi nega vai ei.

Toivottavasti et ota pahalla, mutta mitä oon seurannut foorumia, niin aika paljon sulla näyttää ajatukset pyörivän raskautumisen ympärillä. Voisi tehdä ihan hyvää olla vaikka koko foorumista tauolla hetken aikaa. Niin pääsisit vähän irtautumaan ja keskittyä muihinkin asioihin 😊
Juu niin vähän arvelinkin, toivo vaan nosti päätään kun katsoin liian tarkkaan. 😭 Ja joo ei hätää en ota pahalla. Oot kyllä ihan oikeassa! 🤔 Vähän hävettää itseä miten paljon tätä ajattelenkin koko ajan. Varsinkin tässä kierrossa luulen että syynä tähän on että siskoni on raskaana ja se ahdistaa suoraan sanottuna. Vaikka iloinenhan mun pitäs olla..

Juu niin vähän arvelinkin, toivo vaan nosti päätään kun katsoin liian tarkkaan. 😭 Ja joo ei hätää en ota pahalla. Oot kyllä ihan oikeassa! 🤔 Vähän hävettää itseä miten paljon tätä ajattelenkin koko ajan. Varsinkin tässä kierrossa luulen että syynä tähän on että siskoni on raskaana ja se ahdistaa suoraan sanottuna. Vaikka iloinenhan mun pitäs olla..

Ymmärrän todella hyvin, ite oon ollut ihan samassa tilanteessa ja ajatuksissa. Silloin en onneksi ollut löytänyt tätä foorumia... ties mitä olisi tullut tänne kirjoiteltua 😅

läheisten raskaudet luo lisäpaineita, ahdistuneisuutta (koska epävarmaa voiko saada itse omaa lasta) ja kaikkea muita ajatuksia. Voi olla vaikeaa pysyä positiivisena, kun itseä turhauttaa oma tilanne. Varsinkin kun olisi niiiin valmis raskauteen ja vauvan saamiseen.

Itseä auttoi, kun suoraan sanottuna jätti kaikki sos. mediat, enkä tehnyt mitään testejä ennenkuin oli menkat myöhässä. Mulla näkyy myöhään testeillä raskaudet. Kesäkuisessa oli peräti useamman päivän myöhässä, ennekuin tuli mitään hailuraa testiin. Ihan terve lapsi tuli!

Ymmärrän todella hyvin, ite oon ollut ihan samassa tilanteessa ja ajatuksissa. Silloin en onneksi ollut löytänyt tätä foorumia... ties mitä olisi tullut tänne kirjoiteltua 😅

läheisten raskaudet luo lisäpaineita, ahdistuneisuutta (koska epävarmaa voiko saada itse omaa lasta) ja kaikkea muita ajatuksia. Voi olla vaikeaa pysyä positiivisena, kun itseä turhauttaa oma tilanne. Varsinkin kun olisi niiiin valmis raskauteen ja vauvan saamiseen.

Itseä auttoi, kun suoraan sanottuna jätti kaikki sos. mediat, enkä tehnyt mitään testejä ennenkuin oli menkat myöhässä. Mulla näkyy myöhään testeillä raskaudet. Kesäkuisessa oli peräti useamman päivän myöhässä, ennekuin tuli mitään hailuraa testiin. Ihan terve lapsi tuli!
Juu taidan pitää muutaman päivän tauon ja odottaa alkaako kuukautiset keskiviikkona jota epäilen että jos on alkaakseen niin alkaa silloin. Ja samalla testailusta ja foorumista tauon. 😅 Kun itsellä tuo sama kun raskaana olen keskenmenneissä ollut niin ne näkyneet lähempänä kuukautisia ja ekalla kerralla näkyi vasta kun monta päivää myöhässä.

Olen myös tyytyväinen etten tehnyt tänään monta testiä vaan vain tuon yhden. 🤣

View attachment 147068Tässä mun päivän testi. En kyllä mitään näe. 🫣 Dpo11 siis kyseessä täällä...

Vai olisko jotain haalean vaaleaa punertavaa??
Sanoisin kans, että nega. Tai tämän näköisiä oon saanut iteki missä joku hailura ja toki niistä helposti innostuu! 🫣😅 Mutta sit tosiaan, kun se oikean plussan sai, nii ne oli kyllä erinäköisiä ja selkeempiä!
Mutta en sano etteikö vielä voisi plussaksi muuttua, koska niin kauan on toivoa kunnes vuoto alkaa 🤗💕

Täällä ei enää epäilystä plussasta 🤭🤭 vielä ihan epätodellinen olo ja jännittää miten pikkunen pysyy mukana 😱

Liitteet

• 20250811_061012.jpg
    20250811_061012.jpg
    798.8 KB · Katsottu: 65
Ehkä dpo 8 tänään. Aattelin kuluttaa viimisen testin aamulla. Näkyykö teän silmään mitään? Tiiän kyllä että tosi aikasta vielä 🤭
IMG_20250811_151417.jpg

Rfsun herkällä testillä testasin. Jotain viivanpaikkaa piirtyi mut näihin vissiin taitaa herkästi tulla 🤔
IMG_20250812_093040.jpg

Muokattu viimeksi:
Rfsun herkällä testillä testasin. Jotain viivanpaikkaa piirtyi mut näihin vissiin taitaa herkästi tulla 🤔View attachment 147111
Joo näihin tulee helposti näkyviin viivanpaikkaa ja jos ei oo selkeä punertava toinen viiva ei voi vielä luottaa, että olisi plussa. 😑 Mutta jos noin aikaiset dpo:t niin vielähän ei välttis näy edes herkässä mitään, mutta voi muuttua plussaksi myöhemmin 🤗🥳

Joo näihin tulee helposti näkyviin viivanpaikkaa ja jos ei oo selkeä punertava toinen viiva ei voi vielä luottaa, että olisi plussa. 😑 Mutta jos noin aikaiset dpo:t niin vielähän ei välttis näy edes herkässä mitään, mutta voi muuttua plussaksi myöhemmin 🤗🥳
Okei 🤔 Pitääpä joku muu testi käydä ostaan. Jos sitä malttais nyt olla testaamatta muutaman päivän 😊

Takaisin