Juu oon mutta aloin kyllä epäilee tänään oisko ollut sittenkin myöhemmin. Sain tummemman viivan siihen testiviiva kohtaan perjantaina 6 päivä kesäkuuta ja olettanut olen että ovis oli sit 7 päivä.Ootko tikuttanu oviksen et oot varma koska ollut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juu oon mutta aloin kyllä epäilee tänään oisko ollut sittenkin myöhemmin. Sain tummemman viivan siihen testiviiva kohtaan perjantaina 6 päivä kesäkuuta ja olettanut olen että ovis oli sit 7 päivä.Ootko tikuttanu oviksen et oot varma koska ollut?
Kyllä siinä jotain näkyy, ainakin minun viivalaseillaOnko mulla taas viivalasit päässä, vai näkeekö kukaan muu ylemmässä yhtään mitään?
Ihan tosi aikaisin olen (viikon päästä vasta pitäisi alkaa menkat), mutta noh, kyllä te tiiätte. Alempi toissapäivänä, en näe siinä mitään. Mutta tuo ylempi….
View attachment 145236
Eli en aivan ole keksinyt itse…Kyllä siinä jotain näkyy, ainakin minun viivalaseilla![]()
Paljon onnea!Siis apua, piti vaan sulkea vielä kerran raskauden mahdollisuus pois tässä kierrossa kun diabeetikkona on sokerit ihan sekaisin ja tämmönen paukahti kahdessa minuutissa kp58
View attachment 145253
Haamu tai viivan paikka, en erota väriä
Kuvassa huonosti erottuu väri mut on siis ihan punainen viivaHaamu tai viivan paikka, en erota väriä![]()
Nää kuvat on ihan köpöi aina! Niinku toi munki! Mut jos on punanen ni onneaKuvassa huonosti erottuu väri mut on siis ihan punainen viivamut testailen huomenna uudestaan
![]()
KiitosNää kuvat on ihan köpöi aina! Niinku toi munki! Mut jos on punanen ni onnea![]()
Mun silmään tää on kyllä plussa
Itse tykkään pregcheck liuskoista, koska vaikka eivät ole herkkiä, niin sain dpo 9 jo tosi haalean viivan ja dpo 10 selkeän haamulaisen ja joka päivä vahvistui siitä. Ja itsellä ainakin ne viivanpaikat ollu ihan eri näköisiä, kun nuo haamulaiset/plussan alut.Mun silmään tää on kyllä plussa
Oisin halunnut jatkaa kans tällä samalla testillä testailua niin olis nähny vähän trendiä paremmin, mutta ne oli kaikki kaupasta loppu. Ostin sit pregcheck liuskoja joissa huonompi herkkyys.
Antoi toooosi tosi haalean haamun/viivanpaikan, niin haalean ettei mun puhelimella siitä kuvia oteta. Onko kokemusta ko. testistä, antaako helppoja viivanpaikkoja kuten rfsu? Vai uskaltaako herätellä toiveita ja jatkaa sillä testailuja?
Itsellä kyllä vähän huono kokemus pregcheckeistä kahtena kertana saanut tosi haalean toisen viivan niihin ja en raskaana ole ollut. Esim nyt sain viime viikolla kolmena päivänä peräkkäin samanlaisen viivan juuri pregcheckeihin ja en raskaana ollut kun vuoto alkoi kolmannen testin jälkeen. Toki taidan olla ainoita jotka ei niihin luota itsellä siis vähän huono kokemus niistä. Tosin kannattaa varmaan testata jos vahvistuu niin sitten uskoisin että varmasti plussa itsellä ei nimittäin vahvistunut kolmen päivän aikana.Mun silmään tää on kyllä plussa
Oisin halunnut jatkaa kans tällä samalla testillä testailua niin olis nähny vähän trendiä paremmin, mutta ne oli kaikki kaupasta loppu. Ostin sit pregcheck liuskoja joissa huonompi herkkyys.
Antoi toooosi tosi haalean haamun/viivanpaikan, niin haalean ettei mun puhelimella siitä kuvia oteta. Onko kokemusta ko. testistä, antaako helppoja viivanpaikkoja kuten rfsu? Vai uskaltaako herätellä toiveita ja jatkaa sillä testailuja?