Plussa vai ei?

Ei malttanut odottaa ja tihrustaa viivoja 🌸

IMG_3232.jpeg

Mikään ehkäisyhän ei ole 100% teholtaan, eli kaikki on mahdollista mikäli kierukka on liikkunut paikaltaan. Olisin yhteydessä terveydenhuoltoon asian tarkistamiseksi ja seurailisin testejä.
Ja mulla oli esimerkiksi kierukka paikallaan ja silti tulin raskaaksi. Kyleenasta tulee enemmän raskauksia kuin mirenasta. Tosiaan ehkäisyteho ei oo 100,0 % koskaan, vaikka kierukka onkin sieltä parhaimmasta päästä.

Ja mulla oli esimerkiksi kierukka paikallaan ja silti tulin raskaaksi. Kyleenasta tulee enemmän raskauksia kuin mirenasta. Tosiaan ehkäisyteho ei oo 100,0 % koskaan, vaikka kierukka onkin sieltä parhaimmasta päästä.
Otettiinko sulla kierukka pois kun tulit raskaaksi vai jätettiinkö se raskauden ajaksi?

Näyttääkö pregchekin liuskat nykyään viivanpaikkoja vai onko vaan viivalasit päässä?
Mä oon saanut pregcheckin liuskalla viivanpaikan vaik kuvittelin, että nuo on juurikin varsin luotettavia.. 🫤 En ole sen jälkeen käyttänyt niitä. Kuten en RFSU:n testejä. Sen viivanpaikka oli vielä törkeempi 🙄

Otettiinko sulla kierukka pois kun tulit raskaaksi vai jätettiinkö se raskauden ajaksi?
Tää meni kesken silloin aikoinaan, niin jätettiin paikoilleen (ei ehditty poistamaan, oltais ilmeisesti poistettu jos raskaus olis jatkunut).

Onko tämä jo plussa? Ovista kyttään ihan omassa kierrossa lääkärin ehdotuksesta ennen ivf-suunnittelukäyntiä. Kp19 niin alkaa usko jo mennä…
IMG_6144.jpeg

Onko tämä jo plussa? Ovista kyttään ihan omassa kierrossa lääkärin ehdotuksesta ennen ivf-suunnittelukäyntiä. Kp19 niin alkaa usko jo mennä…
View attachment 143117
Minusta tuossa testiviiva näyttää vielä vaaleammalta, kuin kontrolliviiva, joten ei olisi plussa. Mutta tumma viiva jo on joten uskoisin plussan olevan lähellä! 🤗 Itsellä on saattanut olla jopa niin, että aamupäivällä vaaleampi ja iltapäivällä tummempi, nii olen saattanut testata sen pari kertaa päivässä kunnes saanut selvän plussan.😊

Moi taas! Tulin kysymään, et voiko RFSU antaa NÄIN vahvaa viivanpaikkaa? En kyl enää osta näitä jos näin on :D
IMG_7664.jpeg

Mun mielestä siinä on vähän väriäkin 👀🤞 mikä dpo?
Kiitos mielipiteestä! Imetän vielä joten kierto on epäsäännöllinen. Säpinää oli 4.4. ja 13.4. Roskiksesta kaivamani testi oli vähän vahvempi, mut niihin ei kai voi luottaa? Uutta herkempää testiä huomenna!

Kiitos mielipiteestä! Imetän vielä joten kierto on epäsäännöllinen. Säpinää oli 4.4. ja 13.4. Roskiksesta kaivamani testi oli vähän vahvempi, mut niihin ei kai voi luottaa? Uutta herkempää testiä huomenna!

Onpas jännää! Tuosta ekasta kerrasta jos olis tärpännyt vois aika hyvin pitää testi paikkansa 👀🤞

Takana yli puoli vuotta yritystä ja keskenmeno 8. viikolla viime jouluna.
Nyt kaipaisin joko tsemppiä tai mahdollisimman raa´an realistisia mielipiteitä.
Tänään pitäisi alkaa kuukautiset. Ovulaatioplussa oli ti 1.4. ja ajoitukset menivät hyvin nappiin. Tänään olisi siis 4+0.
Kuukautiset eivät ole alkaneet, mutta testit näyttävät minun silmään liian haaleita viivoja. Esikoisesta oli tässä vaiheessa jo lähes leffaviivat. Viime joulun keskenmeno kummittelee mielessä, koska silloinkin viivat olivat vähän vaaleampia kuin esikoisesta.

Miltä nämä viivat näyttävät teistä?
Sininen One Step (herkkä 10 mlU) tehty eilen päiväpissasta.
Alempi punainen RFSU (25 mlU, vahingossa ostin) myöskin päiväpissasta kolmen tunnin pidätyksellä.

Liitteet

• 15.4.2025.jpg
    15.4.2025.jpg
    234.2 KB · Katsottu: 160
Takana yli puoli vuotta yritystä ja keskenmeno 8. viikolla viime jouluna.
Nyt kaipaisin joko tsemppiä tai mahdollisimman raa´an realistisia mielipiteitä.
Tänään pitäisi alkaa kuukautiset. Ovulaatioplussa oli ti 1.4. ja ajoitukset menivät hyvin nappiin. Tänään olisi siis 4+0.
Kuukautiset eivät ole alkaneet, mutta testit näyttävät minun silmään liian haaleita viivoja. Esikoisesta oli tässä vaiheessa jo lähes leffaviivat. Viime joulun keskenmeno kummittelee mielessä, koska silloinkin viivat olivat vähän vaaleampia kuin esikoisesta.

Miltä nämä viivat näyttävät teistä?
Sininen One Step (herkkä 10 mlU) tehty eilen päiväpissasta.
Alempi punainen RFSU (25 mlU, vahingossa ostin) myöskin päiväpissasta kolmen tunnin pidätyksellä.

Mulla on paljon omasta viivan kehityksestä kuvia, jos klikkaat mun nimimerkkiä ja sieltä aikaisempia kirjoituksia. Olen ottanut kuvia useammalta eri testi merkiltä.
Itse menossa varhaisultraan 28.4 mutta ainakin toistaiseksi olojen ja testien mukana tukevasti raskaana. Nyt olis tikutetun oviksen mukaan 5+1.

Itse olen tullut siihen lopputulemaan että nuo punaiset rfsu liuskat antaa paljon haaleampaa viivaa kuin muut, esim pregchek liuska, ja stressasin itsekin hulluna siitä. Sitten löysin aikaisemmista odottajien ketjuista paljon keskusteluja tästä ja monen sanovan samaa noista rfsu:n punaisista liuskoista.

Mun mielestä sinun viivat näyttää hyvälle 💗

Ehdin kirjoitella jo tonne Raskaaksi25 ketjuun, mutta lisään vielä tänne saman. 😅
1000078185.jpg

Täällä on niin asiantuntevaa porukkaa, että esitän kysymykseni teille! 😊
Oon keskutellut alku vuodesta tuola 35 kuumeilevissa ja sit menetyksen kokeneitten ryhmässä.
Multa on leikattu kohdunulkoinen raskaus 27.3. ja viikko sitten hcg oli 6. Lääkäri halusi vielä huomiselle kontrollin. Odottelen tässä siis että kierto käynnistyy. 😊
Lauantaina ja sunnuntaina tuli ovisliman tyyppistä ja kävinkin hakemassa ovistestejä, mutta vielä viikonloppuna oli nega. Tänään tällainen, miten tulkitsette, onks toi positiivinen? 😅

Meillä on haaveissa kolmas lapsi, aiemmat on jo teinejä.
En oo aiemmin ovislimaa tms oireita tikuttanut, et tää oli eka kerta kun yritin niitä yhdistää. Siksi hieman hämmentynyt et viikonloppuna oli limoja, mut negatiivinen testi.
Tammikuussa kun viimeksi tikutin oviksen ja siitä tulikin plussa myös raskaustestiin, niin ei ollut mitään limoja havaittavissa.. 🤔

Toki voihan olla että nyt kun kierto on taas käynnistymässä, niin ei välttämättä tuu ovista. En tiedä. Onko jollain omakohtaista kokemusta?

Kiitos ihanista viesteistä @silkkipakastin ja @MrsAmyP
Omat fiilikset heiluu toivon ja epätoivon välillä. Keskenmenon toistuminen pelottaa, ja jotenkin kai mieli yrittää varautua siihen, että sama käy taas.

Laitan liitteeksi kuvat testeistä, jotka tein esikoisestani sinä päivänä, kun oli dpo 12 (eli laskujeni mukaan olen nyt yhden päivän edellä). Tuolloinkin olin tehnyt ovulaatiotestin. Alin on ovistesti. Hänestä nuo viivat olivat heti tosi tummia. Tästä on jo vuosia aikaa ja olen nyt tietenkin jo paljon vanhempikin.

Liitteet

• vanha.jpg
    vanha.jpg
    155.9 KB · Katsottu: 83
Kai tämän plussana voi tulkita? Ensimmäinen kerta, niin on hiukan hakusessa oma tulkitseminen.

Kuitenkin merkit kehossa selkeät ja ovulaatiosta 22 päivää.

On tää näiden viivojen kanssa kyllä melkoista salapoliisityötä eikä meinaa uskoa omia silmiään… Kai sitä pelkää tulkitsevansa väärin.

Liitteet

• IMG_9482.jpeg
    IMG_9482.jpeg
    3.5 MB · Katsottu: 115
Kai tämän plussana voi tulkita? Ensimmäinen kerta, niin on hiukan hakusessa oma tulkitseminen.

Kuitenkin merkit kehossa selkeät ja ovulaatiosta 22 päivää.

On tää näiden viivojen kanssa kyllä melkoista salapoliisityötä eikä meinaa uskoa omia silmiään… Kai sitä pelkää tulkitsevansa väärin.
Selkeä plussa ❤

Takaisin