Kyfi4341260
Vasta-alkaja
Ei malttanut odottaa ja tihrustaa viivoja 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan mahtavaa, onnea paljon!
Ja mulla oli esimerkiksi kierukka paikallaan ja silti tulin raskaaksi. Kyleenasta tulee enemmän raskauksia kuin mirenasta. Tosiaan ehkäisyteho ei oo 100,0 % koskaan, vaikka kierukka onkin sieltä parhaimmasta päästä.Mikään ehkäisyhän ei ole 100% teholtaan, eli kaikki on mahdollista mikäli kierukka on liikkunut paikaltaan. Olisin yhteydessä terveydenhuoltoon asian tarkistamiseksi ja seurailisin testejä.
Otettiinko sulla kierukka pois kun tulit raskaaksi vai jätettiinkö se raskauden ajaksi?Ja mulla oli esimerkiksi kierukka paikallaan ja silti tulin raskaaksi. Kyleenasta tulee enemmän raskauksia kuin mirenasta. Tosiaan ehkäisyteho ei oo 100,0 % koskaan, vaikka kierukka onkin sieltä parhaimmasta päästä.
Mä oon saanut pregcheckin liuskalla viivanpaikan vaik kuvittelin, että nuo on juurikin varsin luotettavia..Näyttääkö pregchekin liuskat nykyään viivanpaikkoja vai onko vaan viivalasit päässä?
Tää meni kesken silloin aikoinaan, niin jätettiin paikoilleen (ei ehditty poistamaan, oltais ilmeisesti poistettu jos raskaus olis jatkunut).Otettiinko sulla kierukka pois kun tulit raskaaksi vai jätettiinkö se raskauden ajaksi?
Minusta tuossa testiviiva näyttää vielä vaaleammalta, kuin kontrolliviiva, joten ei olisi plussa. Mutta tumma viiva jo on joten uskoisin plussan olevan lähellä!Onko tämä jo plussa? Ovista kyttään ihan omassa kierrossa lääkärin ehdotuksesta ennen ivf-suunnittelukäyntiä. Kp19 niin alkaa usko jo mennä…
View attachment 143117
Moi taas! Tulin kysymään, et voiko RFSU antaa NÄIN vahvaa viivanpaikkaa? En kyl enää osta näitä jos näin on :D View attachment 143138
Kiitos mielipiteestä! Imetän vielä joten kierto on epäsäännöllinen. Säpinää oli 4.4. ja 13.4. Roskiksesta kaivamani testi oli vähän vahvempi, mut niihin ei kai voi luottaa? Uutta herkempää testiä huomenna!Mun mielestä siinä on vähän väriäkinmikä dpo?
Kiitos mielipiteestä! Imetän vielä joten kierto on epäsäännöllinen. Säpinää oli 4.4. ja 13.4. Roskiksesta kaivamani testi oli vähän vahvempi, mut niihin ei kai voi luottaa? Uutta herkempää testiä huomenna!
Takana yli puoli vuotta yritystä ja keskenmeno 8. viikolla viime jouluna.
Nyt kaipaisin joko tsemppiä tai mahdollisimman raa´an realistisia mielipiteitä.
Tänään pitäisi alkaa kuukautiset. Ovulaatioplussa oli ti 1.4. ja ajoitukset menivät hyvin nappiin. Tänään olisi siis 4+0.
Kuukautiset eivät ole alkaneet, mutta testit näyttävät minun silmään liian haaleita viivoja. Esikoisesta oli tässä vaiheessa jo lähes leffaviivat. Viime joulun keskenmeno kummittelee mielessä, koska silloinkin viivat olivat vähän vaaleampia kuin esikoisesta.
Miltä nämä viivat näyttävät teistä?
Sininen One Step (herkkä 10 mlU) tehty eilen päiväpissasta.
Alempi punainen RFSU (25 mlU, vahingossa ostin) myöskin päiväpissasta kolmen tunnin pidätyksellä.
Selkeä plussa ❤Kai tämän plussana voi tulkita? Ensimmäinen kerta, niin on hiukan hakusessa oma tulkitseminen.
Kuitenkin merkit kehossa selkeät ja ovulaatiosta 22 päivää.
On tää näiden viivojen kanssa kyllä melkoista salapoliisityötä eikä meinaa uskoa omia silmiään… Kai sitä pelkää tulkitsevansa väärin.