Plussa vai ei?

Liitteet

• IMG_20210814_193740__01__01.jpg
    IMG_20210814_193740__01__01.jpg
    366.1 KB · Katsottu: 335
Testaat tänään muulla testillä, tai huomenna, jos ei vuoto ala :cat:

Nyt siis tosiaan menossa kp 33/33, kävin tänään naisten polilla, ultrattiin ja todettiin että tuskin olen edes ovuloinut tässä kierrossa kun kohdun limakalvo oli niin ohut.
Nyt odotellaan vuotoa jotta voi aloittaa pistokset IVF-hoitoja varten. :rolleyes:

Toki kun himotestaaja olen niin voishan sitä aamulla vielä tehä pc:n testin:hilarious::hilarious:

Nyt siis tosiaan menossa kp 33/33, kävin tänään naisten polilla, ultrattiin ja todettiin että tuskin olen edes ovuloinut tässä kierrossa kun kohdun limakalvo oli niin ohut.
Nyt odotellaan vuotoa jotta voi aloittaa pistokset IVF-hoitoja varten. :rolleyes:

Negojen negahan sieltä aamulla pamahti.:grin

Toki kun himotestaaja olen niin voishan sitä aamulla vielä tehä pc:n testin:hilarious::hilarious:

Kp 63, vuoto vihdoin alkoi.

Torstaina aika lapsetomuus osastolla, pcos mulla ja haluaisin saada jonkinlaista lääkitystä tai apua ton terolutin sijaan joka ei auta mitään, mutta jotenkin mua ei otetaan tosisaan kun sanovat aina että olen nuori näillä mun 25 vuodella ja on jo lapsi. Esikoinen siis 2 1/2 v. Senkin kanssa kesti melkein 3v ja nyt yli 2 v yritys ja mitään ei kuulu. Eikö ymmärtää että haluan kyllä lisää lapsia ja tarvitsen apua, riippumatta siitä olenko nuori.

Ajattelin laittaa myös tänne kun oon lukenut että rfsu näyttää monella väärää positiivista. Mulla on tänään dpo 9 ja tein aamulla ton ylimmäisen rfsu testin.

sen jälkeen tein 4h päästä toisen rfsu:n ja rfsu:n herkän ja kaikissa viiva, voiko nää kaikki olla virheellisiä? Kuvat on huonoja kun puhelimen kamera rikki

Liitteet

• 53AC2C17-76F7-4216-9626-EDBCEC48DA2C.jpeg
    53AC2C17-76F7-4216-9626-EDBCEC48DA2C.jpeg
    653.1 KB · Katsottu: 365
Ajattelin laittaa myös tänne kun oon lukenut että rfsu näyttää monella väärää positiivista. Mulla on tänään dpo 9 ja tein aamulla ton ylimmäisen rfsu testin.

sen jälkeen tein 4h päästä toisen rfsu:n ja rfsu:n herkän ja kaikissa viiva, voiko nää kaikki olla virheellisiä? Kuvat on huonoja kun puhelimen kamera rikki

ihan selvä plussa! :smiley-bounce013 Rfsu:n testeistä en uskaltais päätellä mitään mut jos alin joku muu niin kyllä mä luottaisin että se mitä todennäköisimmin plussa on ja hakisin digin!! :cheers

Veikkaan plussaksi, mutta suosittelen varmistamaan toisella merkillä :) varovasti onnea !

Kaveri väittää että sain vain rfsu viivanpaikan,

https://ibb.co/bz47W3t

Jotenkin tuntuu oudolta et tämmönen ois viivanpaikka? On punainen :angelic:

Rfsu:lla moni on valitettavasti saanut viime aikoina värillisiä ja tosi näkyviä haamuviivoja, vaikka eivät ole olleet raskaana. Kannattaa varmistaa jollain muulla testillä.

Meidän lähikaupassa ei oo ku rfsu

https://ibb.co/QFjBt6z

Liuskakin näyttää näin? Niin ei kai ne noin molemmat näytä jos olisi väärää posi :bag:

Molemmilla rfsu testeillä on viime aikoina tullut todella räikeitäkin viivanpaikkoja. :shifty: :facepalm:

Nuo sinun viivat näyttää silti minun silmään todella lupaavalta. :rolleyes: ja uskoisin olevan oikea plussa.

Jos olisin sinä niin kävisin ostamassa clearbluen digin. :) ei tarvitsisi enää viivoja arpoa ja noilla viivoilla näyttäisi jo varmasti plussaa. :happy:

Tässä viel paremmin näkyy miten punertava :angelic:
https://ibb.co/9hhv3zZ

Tein just samat testit eilen ja en meinannut uskoa. Hain vielä pregcheck kaupasta ja siihen myös piirtyi viiva. En usko että nuo kaikki voisivat näyttää samaan aikaan väärää positiivista.

Tässä mun testit eiliseltä

Liitteet

• 1F89C628-C992-4B3A-AB36-2BA1FE1C9482.jpeg
    1F89C628-C992-4B3A-AB36-2BA1FE1C9482.jpeg
    653.1 KB · Katsottu: 318
  • 668CFB21-33D5-4B38-A38D-4C595C678AF6.jpeg
    668CFB21-33D5-4B38-A38D-4C595C678AF6.jpeg
    803 KB · Katsottu: 324
Tuleeko pregcheckiin kuinka herkästi viivanpaikkoja? Olen pitänyt tätä pitkään luottotestinä ja keskenmenon jälkeen testasin viivan häviämistä pitkään ja mielestäni viimeisetkin ihan himmeät viivat olivat erilaiset kuin se hieman kiiltelevä pelkkä viivanpaikka (ymmärtääkö joku, mitä tarkoitan?). Testasin hetken mielijohteesta alavatsatuntemusten vuoksi, en tiedä, milloin ovulaatio olisi ollut (tuntemuksia oli kp13-14) ja tänään kyllä vasta 24/27-30. Olen näkeväni testissä hyvin haalean, mutta punertavan viivan (kameralle en sitä saa). Onko kokemuksia huijariviivoista tässä testissä, kyse siis pregcheckin liuskasta?

Onko liian vaaleita ollakseen dpo10? :sorry: outoa että ylin, joka on 10 herkkyys, on samanlainen kuin muut jotka 25..

Liitteet

• IMG_20210823_050455__01.jpg
    IMG_20210823_050455__01.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 291
Takaisin